Matkatavaroiden säilytys

Laukut varastoon

Sawatdii. Tietäisikö joku, missä Bangkokissa voi säilyttää matkatavaroita muutaman päivän, max viikon ajan, kun tarkoitus on lähteä sieltä pienemmän repun kanssa seikkailemaan. Onko esim. juna-asemalla tai kauppakeskuksissa maksullista säilytystä. Lentokentällä luulisi myös sellaisen olevan. Samat tiedot Hong Kongista kiinnostaa myös.

12

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NAURATTAA

      eikö ne siellä yleensä ole? ei ole ollut tarvista eikä tule.Mihin niitä matkalaukkuja tarvitaan jos reppu selässä meinaa Thaimaata katsella? en ymmrärrä?

    • VIELÄ MEKI

      Mitä se sulle kuuluu mitä kukin tekee,jos ei sulla oo mitään asiallista kerrottavaa asiasta,ole hiljaa.Kysypä kysyjä myös juna asemalta,miten pitkään ne pitää siellä.Meillä on ollut ,mutta vaan pv,en muista paljonko makso.Joskus oli hotellissa 5pv ,kun käytiin muualla.Hyvää matkaa!

      • naurattaa taas

        kuuluu se ja sanavapaus myös kertoa mitä mieltä olen ja kuinka itse teen. ei tuo sinunkaan neuvosi nyt kovin viimeisenpäälle ole...oletko edes käynyt BK:ssa?
        Ja on ollut asemansäilössä....? Mitään muuta tietoa ei sitten sinun neuvossa olekkaan ja kysyjä tiesi sen jo...?Eli kiitos vikisijälle tyhjästä.


      • Lopeta jo
        naurattaa taas kirjoitti:

        kuuluu se ja sanavapaus myös kertoa mitä mieltä olen ja kuinka itse teen. ei tuo sinunkaan neuvosi nyt kovin viimeisenpäälle ole...oletko edes käynyt BK:ssa?
        Ja on ollut asemansäilössä....? Mitään muuta tietoa ei sitten sinun neuvossa olekkaan ja kysyjä tiesi sen jo...?Eli kiitos vikisijälle tyhjästä.

        Kahdeksan kertaa olen käynyt,että se siitä!


    • Anonyymi

      Entä jos varaisi itselle halvan hotellihuoneen 'säilytystä' varten ?
      Tyyliin n. 10 € vrk

      Tietenkään ei pidä jättää mitään arvotavaraa laukkuihin.

      • olihan neuvo

        7 pv 10 euroa on 70 euroa....melkoinen raha siitä että raahaa matkalaukut vaikka ei niitä edes tarvitse. Miksi ei voi ostaa lähtiessä jos jotain viemistä on Suomeen?


      • ihmesniiduilua
        olihan neuvo kirjoitti:

        7 pv 10 euroa on 70 euroa....melkoinen raha siitä että raahaa matkalaukut vaikka ei niitä edes tarvitse. Miksi ei voi ostaa lähtiessä jos jotain viemistä on Suomeen?

        70 euroa , montako prosenttia se on matkabudjetista, vitun köyhät
        Bangkokin lentokentällä on säilytys 150baateroo päivä (tai nyt jo ehkä hiukan enemmän)
        löytyy kysymällä , mutta saattaa olla lähellä infotiskiä joka on tultaessa tullista pois...
        tai joka hotellissa on mutta varmaan kalliimpi , mutta ei varmaan samaa maksa kuin huone...


    • Sushi Lover
    • Laukut varastoon

      Kiitos Sushi Lover :) Yritin etsiskellä itse tuota tietoa Suvarnabhumin sivuilta mutta aika tai tarmo ei riittänyt. Hinta on järkevä ja luultavasti kamat paremmin turvassa kuin että ne jättäisi hotellin "luggage roomiin". Tarkoitus on ainakin piipahtaa Yangoonissa muutamaksi päiväksi ja tuo säilytys sopii tarkoitukseen loistavasti.

      Niille kirjoittajille jotka ihmettelevät miksi ottaa laukkua mukaan kun sitä ei tarvitse, niin suunnitelma on olla thaimaassa/aasiassa kuukauden päivät eikä päiväreppuun ihan kaikkea tarvittavaa saa mahtumaan ja paikan päältä kun tekee sitten 3-5 päivän piipahduksia eri suuntiin, niin on se vaan mukavaa matkustaa kun on pikkureppu käsimatkatavarana, jonka kanssa on kevyempi etsiskellä majapaikkaa.

    • Vietnam,Laos

      Minä olen se 8 kertaa käynyt ja me olemme tehneet juuri noin,että olemme olleet Bangkokissa hotellissa ja jättäneet matkalaukut hotelliin,sieltä sitten tehneet reissuja muualle,Hyvin on toiminut,olemme varanneet sitten samasta hotlasta huoneet siksi päiväksi,kun ollaan palattu.Ja siis maatakin on välissä vaihdettu repuilla,matkalaukkuihin sitten ostokset.Näin me.

    • Laukut varastoon

      Jep, me olemme tehneet ennen niin, että olemme ostaneet matkatoimistosta pakettimatkan: lentoliput hotelli 4 vkoa, ja jättäneet sitten hotelliin matkalaukut ja pikkureppujen kanssa kierretty Hongkong, Vietnam, Laos ja Cambodzha, mutta nyt tämä matkatoimisto ei enää myy tuota matkaa joten teemme hotellibuukkaukset itse ja pääsemme säästämään kun emme maksa laukkujen yöpymisestä.

      Kerran teimme niin,että pakkasimme reppuun vähän kledjuja ja menimme Suvarnabhumille jollekin lipputiskille. Kysyimme minne seuraavat kaksi lentoa menevät ja heitimme sitten kolikkoa cambodzhan ja Laosin kesken ja parin tunnin päästä istuimme jo koneessa Luang Prapangiin, mitä paikkaa voin suositella, jos haluaa todella rauhalliseen paikkaan. Ihmiset ovat Laosissa myös erittän kohteliaita.

    • Seppo...Kalevi

      Airportel niminen palvelu löytyy Suvarnabhumi B kerroksesta eli samasta kerroksesta mistä Airport Rail Link junat lähtee. Hinta 100 Bahtia päivä. Airporteilla tiski myös esim Terminal 21 ja Central Worldissa. Toimittavat tai hakevat tarvittaessa laukut lentokentälle tai lentokentältä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe