Babytown..

eka ja vika kerta

Elikkä, onko kenelläkään kokemusta babytown ( http://www.babytown.fi/index.php ) kaupasta, siis lähinnä kun tilaa netistä.

Tilasin turvaistuimen tuossa viime viikolla, ja maksoin sen heti.
Netissä luki babytown:in sivuilla : "toimitus: 2-4 arkipäivää"

Istuinta ei ole näkynyt, ja kun soitin liikkeeseen, sanoivat, että se on laitettu tulemaan matkahuollon kautta, kuten on ilmoitettu, ja sanoi myös, että "minä en kuule tiedä näistä nettitilaus hommista muuta, ku että tulee matkahuollon kautta, ja perjantaina (1.4) on laitettu paketteja tulemaan, ja juuri myös tämä sun paketti, eli kyllä se nyt jo siellä lähimmässä matkahuolossa on, sieltä tulee kyllä viesti".

No, soitin sitten matkahuollon paketti palveluun, koska luulin viivästyksen johtuvan matkahuollosta, tai että eivät vain jostain syystä ole laittaneet viestiä saapuneesta paketista. Sanoivat sieltä, että se kyllä näkyy heillä, siis ilmoitettu että heille tulee sellainen paketti toimitettavaksi, mutta heille sitä ei kyseisestä liikkeestä ole vielä tuotu. Eli vika on nyt kuitenkin babytown:ssa.
Maksu on näkynyt heti samana päivänä siellä, joten siitäkään ei nyt pitäisi olla kiinni.
Ja kun mieheni tilasi tuossa n.1kk takaperin Helsingistä erään paketin, se tuli myös matkahuollon kautta, niin paketti oli seuraavana päivänä perillä.

Eli siis, onko tuo aivan epäluotettava kauppa koko babytown ?
Jos istuinta ei pian näy, valitan kyllä jonnekkin ja vaadin rahat takaisin.
Ja oli kyllä viimeinen kerta, kun tuolta jotain tilaan.

30

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaanko vai en?

      Itse meinasin kans tilata sieltä istuimen, mutta kun tuon lukee, niin onko se sittenkään järkevää..eli minäkin kaipaan lisätietoa, siis onko luotettava vai ei?

    • 09876543

      Tjaah, en tuohon muuta osaa sanoa, kuin, että verottajan mielestä ihan kelpo yritys. Perustettu 2007 ja veronsa maksanut :)

    • näin kävi..........

      Eihän verottaja miksikään huonoksi tms. leimaakaan, jos on vain veronsa maksanut.
      Minulle kävi näin: tilasin istuimen, meni 4päivää tilauksesta, mitään ei kuulunut.
      Olin kyllä saanut tilausvahvistuksen s.postiin, ja sen maksuliitteen (tuotteen maksoin heti kun olin sen tilannut).
      Soitin babytown:iin, sanoivat, että on viety jo 2päivää sitten matkahuoltoon.
      No, soitin matkahuoltoon, ja heillä kyllä myös kyseinen paketti näkyi siis tulevien listalla, mutta sitä ei oltu vielä babytown:sta kuitenkaan heille asti viety.
      Soitin uudestaan babytown:iin, ja sanoivat vain että: paketti on kyllä tulossa, sulle tulee viesti ku on perillä.

      Pakettia ei näkynyt. Soittelin matkahuoltoon, josta sanottiin, että sitä ei edelleenkään ole heille tuoto (ja sitten oli jo kulunut hiukan yli viikko tilauksesta) . He katsoivat kaikki mahdolliset läpi, ja sanoivat vielä, että selvittävät asiaa, ja soittavat takaisin.No niinhän ne tekivät, mutta pakettia ei oltu koskaan viety babytown:sta matkahuoltoon.

      Meinasin jo alata vaatimaan rahoja takaisin, kun minulle soitettiin babytown:sta (olin numeroni sinnekkin antanut) ja pahoiteltiin heidän suurta mokaansa.Eli he eivät olleet koskaan pakettia eteenpäin laittaneet.
      Laittoivat sen sitten tulemaan pikana, ja seuraavana päivänä oli perillä =)

      Mutta kyllä voin sanoa, että en enää ikinä tilaa sieltä,vaikka sitten loppujen lopuksi paketin sainkin. Siellä kun luvataan, että toimitus 2-4päivää...just joo.
      Enkä edes asu missään maaseudulla tai ns.metsässä.

      Ja siis tämä tapahtui viime vuoden alussa.

    • melekonen afääri

      Babytownista erittäin huono kokemus. Kalliit rattaat hajosivat kuukauden käytön jälkeen. Ei siinä mitään, mutta 3-4 kk ollaan nyt odoteltu, ja jouduttiin ostamaan toiset rattaat tilalle. Ovat kovasti luvanneet, mutta mitään ei ole näkynyt. En suosittele.

      • Wilhis

        Saman tyyppisiä kokemuksia täällä. Mainostavat 3-in-one yhdistelmävaunuja mutta käytännössä harhaanjohtavaa markkinointia, pitää lukea tarkkaan mitä hintaan sisältyy. Toimitukset tuli meille ok aikataulussa mutta kun avasi laatikot niin kokoamisohjeet kummassakin tuotteessa vain ranskaksi tai ei ollenkaan. Asiakaspalveluun soitettaessa tosi tyly palvelu, tyyliin "ei kukaan ole ennenkään valittanut". No me kyllä valitettiin, toivottavasti muutkin valittavat suoraan. Erityisen ikävää tässä tuoteosastossa sikäli että esim. ensimmäisen lapsen kohdalla näiden asioiden kanssa ei tarvitsisi yhtään ylimääräistä temppuilua, arjen käynnistäminen ja hankintojen tekeminen on muutenkin kallista lystiä vaikka jossain jonkun kympin onnistuu välillä säästämäänkin.


    • Katselin noita BabyTownin hintoja ja kellot alkoi kilkattamaan, kun kilpailijat pyytävät vastaavista tuotteista vähintään tuplahintaa ellei triplaakin. Onneksi älysin googlettaa ja löysin näitä muiden kokemuksia, ennen kuin lähdin tilaamaan mitään. Suosittelen muitakin aina tsekkaamaan itselle tuntematon nettikauppa esim. googlen kautta.

      Uskoisin säästyneeni paljolta, kun sain tietää etukäteen, miten epäluotettava toimittaja, kehnojen tuotteiden myyjä ja huono asiakaspalvelultaan kyseinen yritys on. Sosiaalinen media rulez. :D

    • huonoa palvelua

      En ole netistä tilannut, mutta liikkeessä käynyt ja siellä on asiointi sujunut ihan hyvin.
      Mut meillä kans reklamoin vaunuista ja lopulta meni melkeen puoli vuotta, ennen kuin lähetettiin varaosat. Ja sanottiin myös ettei ennen ole tällaisesta reklamoitu.
      Heh, kerta se on ensimmäinenkin joka asiassa.

      • ostaja2

        Meillä myös vaunut hajosivat kuukauden käytön jälkeen. Tarpeeks tiukkoina kun mentiin myymälään ja sanottiin että huollosta ei samoja takas huolita ja ehdotimme itse et jos välirahalla ostettais heiltä jotkut muut niin suostuivat. Mutta kaupat on vielä toistaiseksi auki kun valikoimasta ei nyt sitten löydykkään mitään :( Mutta palveluun olen kyllä tyytyväinen.


    • posiitivistapalvelua

      Itse tilasin vauvalle mm lautasia ja kahden sijasta paketissa olikin vain yksi. Laitoin sähköpostia asiakaspalveluun ja tuli melko pian vastaus, jossa pahoittelivat mokaa ja että he laittavat sen postiin pikinmiten extraa, koska joudun uudestaan menemään postiin.

      Minulla siis positiivinen kokemus Babytownista, kahdesti tilannut ja molemmilla kerroilla ( se kolmas kerta) tullut tilaus nopeasti.

      • Vihainen asiakas

        Tilasin vaunut syyskuussa. Tulivat parin viikon päästä. Kopan kangas kiskoi ulkoa. Palautin ja lupasivat uuden. Uusi tuli ja oli ommeltu sisältä miten sattuu. Reklamoin ja lähettivät kolmannen. Kolmannesta puuttuu napit, jolla kuomun saa kiinni. Reklamoin taas ja vaadin virheetöntä tuotetta tai tuntuvaa hinnanalennusta. Sanoivat etteivät enää toimita uutta. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää siis hinnanalennus, koska mistä saan viikossa uudet valloiset vaunut tilalle? No ei käy, vaativat palauttamasan tuotteen josta siis puolet on jo maksettu. Uhkaavat laittaa lopun laskun perintään, eivätkä raukat tiedä sen vertaa, ettei yksikään perintätoimisto peri riidanalaista saatavaa.


    • -----------

      mä tilasin vauvattaresta istuimen,meni pari viikkoa eikä kuulunut,laittovat tilalle uuden ja sain sen sitte ilmasiks,hyvityksenä kun piti oottaa niin kauan.=)

    • Mooses64

      Sama meno tuntuu kyseisessä firmassa jatkuvan. Joulukuun alussa tilattu leikkimatto ja muuta. Toimitus siis venähtänyt nyt jo yli 3 viikkoon. En suosittele maksamaan tuotteita ennen toimitusta eli matkahuollon kautta ja noudettaessa maksu.

      Itse peruutan huomenna tilaukseni kokonaan ja mikäli ei rahoja ala kuulumaan takaisin niin otan kuluttuja-asiamieheen yhteyttä kyseisestä firmasta ja tehkää muutkin pettyneet samalla tavalla.

    • ShaibaPutiikki

      Todella pettynyt. Me tilattiin vaunut yli kuukausi sitten, vieläkään ei ole näkynyt eikä kuulunut.
      Ensimmäiseen viestiin vastattiin niin ympäripyöreästi kuin mahdollista mutta siihen kysymykseen missä kyselin että joko vaunut on tulossa, siihen ei vastattu. Tämän yhden viestin jälkeen en ole saanut vastausta enään kertaakaan. (3viestiä) Nyt lähetin viimeisen viestin jossa muistutin heitä siitä että heidän putiikkinsa kun ei ole ainoa joka niitä vaunuja myy.
      Soitin myös liikkeeseen jossa löpistiin samaa p*skaa mitä yhdelle kommentoijallekin oltiin löpisty, "liike ei ole mitenkään kytköksissä näihin nettitilauksiin, hän ei tiedä niistä nettitilauksista mitään jne..."
      Lisäksi naurattaa tämmöinen asia että vaunuihin kuului ilmainen kotiinkuljetus, mutta jos sen ostaessa valitsi niin olisi veloittanut meiltä 20€. Ainoa vaihtoehto joka ei maksanut meille mitään oli ilmainen kuljetus yli 200€ tilauksiin ja kysyin asiaa siinä ensimmäisessä viestissä ja kuulemma oli oikein valittu mutta sivuilla lukee näin: Yli 200 euron tilauksia toimitetaan ilmaiseksi läheiseen matkahuollon Pakettipisteeseen, esimerkiksi Siwaan tai Valintataloon. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä.
      Ei tässä muuten niin hätää olisi mutta vauva kun on jo maailmassa ja raukalla ei ole vaunuja ollenkaan kun ei nää apinat osaa hoitaa hommiaan. Kunnon vatipäät pistänyt putiikin pystyyn ja kuvitellut että kyllä se itse itsensä hoitaa.

      No, siinäpä sitten ovat kun peruutan tilauksen kokonaan (ja niin on näyttänyt tekevän moni muukin) ja pistän rahani johonkin laadukkaampaan putiikkiin ja samaa suosittelen kaikille samassa tilanteessa oleville ja niille jotka ovat vasta tilaamassa: ÄLKÄÄ TILATKO.

      Onneksi tilasin osamaksulla, ei tarvitse odottaa puolta vuotta että saa rahansa takaisin.

    • ÄLÄOSTA

      Harmi kun en tajunnut katsoa paikan arvostelua ennenkö menin tilaamaan, sillä olisin jättänyt tilaamatta:(
      Rattaita olen kohta kuukauden odottanut.. yhden pahoittelu viestin sain ja lupasivat vastaavat tilalle joita en niitäkään saanut.. nyt saan taistella rahani takaisin tuosta puljusta.. saa nähdä joutuuko kuluttaja asiamieheen asti menemään kun eivät vastaa.
      Eli ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN TÄSTÄ PULJUSTA tai muuten petytte.

      • petytteaivansamoin

        kuin Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisiin"


      • Vihanen

        Täälä sama homma! Tilasin kuun alussa kävelytuolin kyseisestä kaupasta ja ei kuulunut mitään moneen päivään.. noh, laitoin sinne viestiä asiasta. Mainitsin myös luvatusta "nopeasta toimituksesta 2-4pv" johon vastattiin pahoitteluilla ja, että kävelytuoli on päässyt loppumaan!?!?!?!? MIKSEI TÄTÄ LUKENUT HEIDÄN NETTISIVUILLAAN KUN TILASIN TUOLIA? JA MIKSI TÄMÄ KERROTAAN VASTA NYT? KUN MINÄ ITSE KYSYN?! Ties kuinka kauan olis saanu ootella.. joten laitoin babytowniin vihaisen viestin, jossa vaadin siirtämään rahani takaisin. EI OLE KUULUNUT MITÄÄN KOHTA VIIKKOON. Kolme eri sähköpostia olen laittanut ja ei.. eivät siis vastaa yhtään mitään! Oon niin vihanen ja pettynyt. Täsä saa nyt sitte ootella rahoja takasin, jonka jälkeen pääsen vasta tilaamaan toisesta paikasta kävelytuolin, ja siinäkin kestää oman aikansa. Mun vauva kävelee jo kohta tätä menoa. JA BABYTOWNIN puhelinnumeroa en löydä mistään! Hommaan kyllä rahat takaisin vaikka sitte hankalamman kautta. Ei tämmönen peli vetele. Älkää tilatko sieltä.. mää olin typerä ja en tajunnu lukia ensin kokemuksia. Voi vitun vittu, ku pistää vihaks!


    • Nallukkapallukka

      Me tilattiin Babytownista pinnasänky, joka tuli suht' nopeaan. Kasatessa huomattiin yhden ruuvin puuttuvan, joka vaikuttaa merkittävästi turvallisuuteen. Laitoin viikko sitten ( 10.3.2016) sähköpostia asian tiimoilta, toistaiseksi vastausta ei ole kuulunut. Tänään soitin kotisivuilla olleeseen asiakaspalvelunumeroon; vastaaja on täynnä- vastaus puhelimesta. Kuulostanee siltä, että joku muukin on kaipaillut

    • ihmetteleväasiakas

      Täällä vähän samaa. Tilattiin rattaat ja niissä oli rengas rikki ei pysynyt ollenkaan paikoilla. Soitettiin liikeeseen ja kerrottiin asiasta ensin oli täti vähän äkäsen oloinen ja sanoi että ei meilllä ole rikkinäisiä tuotteita ennen ollut ja että hän ei tiedä nettikaupan jutuista mitään. Sovittiin kumminkin että lähetän kuvat vaunujen rikkinäisestä kohdasta jne.
      Sovittiin että lähetän kuvat heidän s-postiin ja he laittavat minulle uuden renkaan. Mitään ei ole kuulunut. Viesteihin eikä puhelimeen vastata. Kokeilen nyt vielä tänään soittaa kun heillä aukeaa liike ja jos eivät vastaa tai en saa asiaa hoidetuksi otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Vastaaja on täynnä ilmeisesti on monimuukin yrittänyt tavoittaa.

      Ei kyllä ihan hommat toimi niin kuin pitäs!!!!

    • Panpuliini

      Sama täällä, ei oikein nyt vakuuta palvelu!! Ooteko saaneet sähköpostitse vastausta? Soittaessa edelleen kuuluu vaan, että vastaaja on täynnä.

    • Mariska123

      Meiltä meni vaunuista istuinosa rikki ja ollaan koitettu saada kaks kuukautta sähköpostilla yhteyttä Babytownin asiakaspalveluun. Kerran mies kävi Turun liikkeen ovella, mut sekin oli jostain syystä kiinni. Onkohan pulju jossain talousongelmissa tms. kun homma on tuntunut pysähtyneen täysin, eikä kukaan saa asiakaspalveluun mitään yhteyttä. En siis minäkään suosittele kyseistä liikettä!

    • ÄLÄOSTA

      Kirjoitin tähän ketjuun 9.3 viestiä.. edelleenkään rahojani en ole saanut takaisin eivätkä vastaa sähköpostiin eivätkä puhelimeen.. nyt kaikki tekemään suoraan kuluttaja-asiamieheen valitusta tämmösestä liikkeestä, jotka vievät vaan rahat ja asiakaspalvelu on täysin surkeaa. Kaksi kuukautta mennyt ja nyt on mitta täysi!

    • Kippa4

      Meillä toimitus myöhässä vaunuissa. Lopulta kun tulivat 3vk myöhässä oli runko väärän värinen. Sähköposteihin ei vastata. Puhelinnumeroa en edes löydä. Babytown turun liike lopetti helmikuussa toimintansa. Kysyin liikkeessä helmikuussa miksi lopettavat toimintansa niin vastaus oli, että keskittyvät verkkokauppaan. Tilasin siis vaunut verkkokaupasta. Valitettavasti oli tunne, että harmeja tulee kaupasta ja tulikin! Huomenna otan myös yhteyttä kuluttaja-asiamieheen!

    • Club_mama

      Jep, huonoja kokemuksia täälläkin. Kukaan ei vastaa sähköposteihin ja puhelimitse ei saa kiinni :( Heidän merkkejään kun näkyi muissakin verkkokaupoissa olevan (esim. HobbyHall ja Jollyroom jne.) otin yhteyttä yhteen, jonka nimeä en tässä mainitse...eivät tietenkään voineet ottaa kantaa juuri tähän minun tilaukseen, ja sain sellaisen vaikutelman, että Babytownin kautta asiat eivät hoidu heillekkään kun Babytown on joku maahantuoja tai vastaava? :(

    • vauvakotonaennenvaunuja

      Taas yksi joka toivoo, että olisi lukenut tämän ketjun ennen kun tilasin!
      Tilasin vaunut ja turvakaukalon kuukausi sitten ja mitään ei ole kuulunut. Puhelinnumeroahan ei mistään löydy ja sähköpostia olen laittanut pariin otteeseen turhaan... ONNEKSI en ole maksanut tilauksesta penniäkään.
      Toisesta liikkeestä mainittiin että taitaa olla kadonnut nämä hemmot jonnekin kiven alle..
      Älkää siis tilatko siinä toivossa että saatte satasen halvemmalla, vaan ostakaa suoraan kilpailijalta, niin säästytte odottelulta ja mielipahalta!

    • pakettiaodottava

      Kannattaa tehdä ilmoitus Paytralille, joka on maksupalvelulaitos. He katkaisevat helposti sopimuksen, jos asiakasta veloitetaan, mutta tuotteet toimitetaan joskus tai jouluna...

      Tuotteiden ja palveluiden turvallisuutta valvoo TUKES. Netin kautta voi tehdä ilmoituksen, jos esimerkiksi mukana ei ole Suomen/Ruotsinkielistä käyttöohjetta tai jos tuote ei täytä turvallisuusvaatimuksia.

      http://www.tukes.fi/fi/Kuluttajille/Vaarallinen-tavara---palvelu/

    • Surullinen789

      Tilasin turvaistuimen tuolta ja nyt en saa siis tuotetta enkä rahoja vain :(

    • Mymmelimummi

      En suosittele kyseistä kauppaa kenellekään. Tyttäreni osti yhdistelmävaunut kyseisestä firmasta ja maksoi ne heti, toimitus kesti todella pitkään eikä aikataulu pitänyt laisinkaan. Ja kun renkaan vanne halkesi hän lähetti firmaan kolme viestiä asiasta eikä sieltä oteta yhteyttä takuukorjausta varten. Uudet on ostettava että lapsen kanssa voisi ulkoilla.

    • tata1

      En suosittele! olen odottanut tilaustani 2-4 päivän sijaan yli kaksi viikkoa, eikä kukaan vastaa sähköpostikyselyihin! Onneksi en ole maksanut mitään. Todella huonoa palvelua tällainen.

    • Turhautunut_ostaja

      Älkää missään nimessä tilatko!

      Ostimme Vuosaaren kivijalkaliikkeestä vaunut, turvakaukalon ja pinnasängyn. 700 euron vaunuista hajosi kaikki renkaat lyhyen ajan sisällä ja kun menimme reklamoimaan, oli liike lakannut. Tässä vaiheessa firmasta ei enää vastattu mihinkään yhteydenottoihin ja asia meni kukuttajaneuvojalle. Omistaja saatiin kiinni ja vaunut toimitettiin heille korjattavaksi. Tämän jälkeen firmasta ei ole kuulunut, eikä omistajaa ole saatu kiinni. Hän siis varasti meiltä vaunut.

      Pahinta tässä on, että kuluttaja-asiamies ei tee mitään. Firma on tämän jälkeen vaan jatkanut toimintaansa ja tänne ja muille palstoille on tulvinut varoituksia. Kuluttajaneuvonnasta sanottiin, että heille on tullut paljon valituksia kyseisestä firmasta. Eikö kuluttaja-asiamiehen tehtävä ole juuri kitkeä tällainen epärehellinen toiminta pois?

      Nyt sama yrittäjä myy sushia Helsingissä ja Turussa. Hyvin näyttää menevän.

    • Pööppis

      Kusetusfirma! Tilasimme viime marraskuussa yhdistelmävaunut, jotka maksoimme heti. Toimitusaika piti olla 2-3vkoa. Aikaa kun kului yritin ottaa yhteyttä usealla s-postilla ja soitin netistä löytämääni numeroonkin. Lopulta uhkailin kuluttaja-asiamiehellä, mutta mikään ei auttanut. Tässä vaiheessa vasta tajusin googlata kokemuksia ja paljastui koko firma ihan kusetukseksi. Kuluttaja-asiamieskään ei saanut asiaan mitään edistystä. Niinpä tein rikosilmoituksen, jota suosittelen muillekin jotka tulleet huijatuksi. Lopulta tämän jälkeen sain s-postia heiltä. Siellä oli kovat pahoittelut, että kaikki mukamas johtuu sähköpostipalvelimen hajoamisesta. Että posteja tullut useita satoja jne jne. Lupasivat palauttaa rahat ja lähettää vaivannäöstä musiikkimobilen kaupan päälle. Kiukku vain tuli tästä viestistä. Naurettavaa selittää että toimitusongelma johtuisi sähköpostiongelmista. Ja kun niitä ongelmia on netin mukaan ollut jo 2v. Rahat sain takaisin, mutta musiikkimobilea ei tullut. Nyt sivusto on suljettu "huollon vuoksi". Olen tehnyt TODELLA PALJON kauppaa netissä ulkomaita myöden ja ikinä ei ole tällaista osunut kohdalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

      Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

      Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

      "Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

      Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

      kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

      Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

      Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

      Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

      Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

      Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe