K-supermarket muka?

S-marketin asiakas

Kyllä on ihmeellistä henkilökuntaa kyseisessä kaupassa.Käyn aika harvoin siellä sen takia,kun myyjät mulkoilee ja kyttää .Ovat sen oloisia kuka sä olet ja mitä sä tänne tulet?? No enpä taida käydä enään koskaan kyseisessä paikassa,on meinaan niin alaarvoista kyseisen kaupan palvelu.Kysyn että,miksi? Moni tuttuni ei käy kaupassa sen takia,kun ovat niin yrmyjä.Kannattaako olla ylimielinen,kun kaupassa käy muutenkin vähän ihmisiä? On ihme,että yleensä kannattaa kyseistä kauppaa pitää kylässä?Yleensäkin K-kaupat ovat oikeita kusettajia asiakkaita kohtaan,miksi? On hinnat usein väärin ja saa käydä niistä huomauttamassa,olkaa tarkkana että tarjoukset on laskussa oikein.S-marketissa saa paremman palvelun ja paremmat bonukset,yleensäkin hinnat siellä huokeammat.

44

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen suurin Market

      Niin.. ja parempaa on vielä kohta tulossa..

    • käiski

      Asioin itse enimmäkseen K-supermarketissa. En koe, että siellä henkilökunta kyttää asiakkaita mitenkään tarkoituksella. S-marketissa asioidessani en yleensä edes törmää henkilökuntaan ennenkuin kassalla.

    • Aisis rules

      Kyllä se kauppa kannattaa... Ja työllistää. Huomioikaa että kyseessä yrittäjä, vaikka ketjuun kuuluukin. Te jotka ette yrittämisestä mitään ymmärrä ette sitä osaa arvostaakaan. Ässällä tehdään niinkuin pääkallopaikalla määrätään, ei näitä voi suoraan verrata toisiinsa. Jokainen käyköön siinä kaupassa minkä kokee itselleen mukavaksi.

    • K-ON PARAS

      Käy useammin huomaat että ei siellä kukaan kyttää...en koskaan huomannu tämmöstä asiaa...käyn kyseisessä paikassa joka viikko...ystävällinen on palvelu..sulla on asenne vika.

    • ko9942j

      Ei K-Supermarketissa mun mielestä mitenkää vähän asiakkaita käy. Jos siellä ei asiakaskuntaa riittäisi niin tuskin pitäisivät niin laajaa valikoimaakaan. Mun mielestä kannattaisi käydä molemmissa marketeissa että pysyy kaksi kunnon kauppaa Orimattilassa. Mitäs sitten esim juhlapyhien alla kun vakkarikaupasta on joku tärkeä tai juuri se tuote mitä haet loppu?? Lähdepä sitten Lahdesta hakemaan!!

    • Nesbe

      Se on kiva kun myyjät "kyttää". Tuntuupa kerrankin, että on huomattu. ;)
      Pienen paikkakunnan ominaisuus, että ihmiset tuijottaa ihmistä jota ei ole aiemmin nähnyt.

    • Tämä tässä
      • pave748

        Niimpä niin..
        Montako Prismaa tai Citymarkettia löydät täältä Orimattilasta?


    • Kauppasota.

      Eihän tässä käpykylässä ole isoja liikkeitä...Lahteen se on mentävä...launeeltahan ne löytyy...samaa ketjua ne on kumminkin K ja S ketjua.
      Eipä citymarkettia ja prismaa tarvita tänne..lähteen on kumminkin sen verran lyhyt matka jos tarvii mennä näihin kauppoihin .

    • c-a-b

      kyllä juu jos meilläkin jos halutaan vaikka hyvää, kunnon lihaa ostaa niin launeelle me suunnataan. Yleensä cittarista sitten löytyy.

      • usein kävijä

        kyllä k-supermarketissa on launeen lihoja paremmat lihat,ja ennenkaikkea tuoretta lihaa.


      • Lidlistä muita.
        usein kävijä kirjoitti:

        kyllä k-supermarketissa on launeen lihoja paremmat lihat,ja ennenkaikkea tuoretta lihaa.

        Kyllä Merosella vaan on parhaat ja tuoreimmat lihat.


    • 89

      Ette oo tainnu hyvää lihaa sitten syödäkkään. :-) Valmispaketit pannaan.

      • Anonyymi

        Aika sairasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairasta

        Siellä notkuu tyyppejä, joihin kai voisi myös laittaa mainoksen "Vähän käytetty, mutta hyvässä kunnossa".


    • c-a-b

      kyllä mun mielestä cittarin lihatiskistä saa ihan hyvät lihat.

    • Miupuppe

      Tosi on että parha lihat saa sittarista. Eikä kaikki todellakaan lillu marinadeissa vaan naturelliakin on paljon tarjolla.

    • 89

      Ei oo heleppoo ku näillä leveyspiireillä on teurastamoa ja paikallista vaikka pääkaupunkiseudulle jakaa ja jengi käy jossai sittaris :-)

    • 8+13

      Niin. Onneks ne sittarin lihat on kasvatettu siellä niiden takahuoneessa eikä ne tule teurastamosta..

    • santra

      Orimattilan k-supermarketin kassalla olevat ovat töykeitä,ei kaikki mutta eräät.Olette asiakaspalvelussa töissä voisitte olla ystävällisempiä asiakkaita kohtaan.Itse kauppiaat varmaankin haluavat pitää kaikki asiakkaansa,ja saada vaikka asiakkaita lisää.Voikin käydä niin että asiakkaita lähtee jos ei käytös muutu,enkä olisi ainut kauppaa vaihtava.

    • kiitos

      olen käynnyt muutaman kerra kaupassa.kassat on totisia tunnelma onkuin hautajaisissa.s-marketissa kassat juttelee ja ovat ystävällisiä.en mene enää k-supermarkettiin.

    • mhs77

      Kannatan K.ta, juuri sen yksityisyrittäjyyden takia, joskus hyviä tarjouksia ja henkilökunta ollut mukavaa, tervehtii nuorempaakin ja lapsetkin voineet käydä omilla ostoksillaan kun kassalla autettu.
      Omistaja -miespuolinen- aina hymyilevä ja touhuaa itsekin muiden mukana sekä tervehtii joka kerta... K.sta olen myös ostanut hyviä pihvejä, ei muutaman takia kannata lahteen aina ajaa, menee jo nykyisillä bensanhinnoilla miinukselle.

    • K marketin asiakas

      On se hyvä kun on k supermarket niin voin käydä siellä mut ei mun tarvi puheissani silti s markettia lakkauttaa kummalakin on omat vakio asiakkaat

    • Meerika

      Hyvä kauppa ja hyvät valikoimat. Henkilökuntakin on asiallista.

      • wasp

        Hyvä lihatiski ainakin.Kassalla olevilta työntekijöiltä ei voi pyytää vastausta omaan ongelmaan (ainakaan siltä yhdeltä) vaikka ongelma liittyy kauppa-asioihin.Pitää asiakasta hölmönä ja vastaa näsäviisaasti. Varmaankin tuntui kivalta kun pääsi nolaamaan asiakkaan,varsinkin kun oli muitakin ihmisiä kuulolla.Jospa vaihtaisit alaa tai opettelisit käyttäytymään asiakaspalvelijana. Nuori mies kassalla on asiallinen ja pätevä,hänelle suuri kiitos.


    • Lotta54

      S-Market kuten muutkin kyseisen ketjun paikat ovat todella tiukkoihin toimintamalleihin veistettyjä toimipaikkoja. Työntekijöille on tarkkaan kerrottu kuinka asiakasta puhutellaan, mitä minun PITÄÄ osata kertoa ja kuinka monta hammasta täytyy näkyä hymyiltäessä...ym ym (Saman kaavan voi todeta kaikissa S-ryhmän ravintoloissa)
      Vanhana S-marketin työntekijänä voin todeta että ketjupaikkojen palvelu on varmasti tasalaatuisempaa kuin yksityisillä ja hinnat ovat keskitetysti samat ympäri Suomen.
      Orimattilan supermarketin kauppiaat ovat tehneet loistavaa työtä palkatessaan niin monipuolisesti erilaisia ihmisiä töihin.
      Mielestäni kaikkia ei pidäkkään puristaa samasta muotista. Itse olen aina saanut ko. paikasta asiantuntevaa pavelua ja hintatasokin on Orimattilassa kohdillaan.
      Pienen "kaupungin" kaupaksi supermarketissa on loistava liha- ja kalatiski sekä hyvä valikoima erikoisoluita sekä muita juomatuotteita.

    • käynyt

      Aivan mitätön kauppa verattuna S markettii ja Lidliin

      • k-kaupan väiski

        KSM Orimattila on kyllä tämän kylän paras kauppa. Siisti ja hyviä tarjouksia ja hyvä valikoima. Henkilökuntakin on tosi ystävällistä ja ammattitaitoista. Hinnat ovat kyllä joka kerta olleet oikein koneella, joskus voi sattua inhimillinen virhe kenelle tahansa. On sattunut lidlissä ja ässässäkin. Niistä selviää anteeksipyynnöillä ja asian korjaamisella. Asiakkaat kun muistaisivat myös että "niin metsä vastaa,kuin sinne huutaa" koska ihmisiä myyjätkin ovat. Lidlissä on tarjoukset loppu jo ennen kuin ovi edes aukeaa. Ja sitäpaitsi pitää muistaa, että K-kauppa on yksityisen vetämä mutta lidli ja ässä kuuluvat suurempaan ketjuun. Tsemppiä K-kaupan väki ja hymyä huuleen.


    • Anonyymi

      Moi, saisinko tietoa teidän kaupasta? Ja että missä voi jutella?

    • Anonyymi

      K ryhmän kaupoissa käy parempaa osaa kansasta. Kyseessä on ns. porvarikauppa. Käykää te köyhät vaan muissa kaupoissa. Me rahakkaat ostamme porvarituotteita, meillä kauppakassit on täynnä porvarikamaa. Nam nam!

      • Anonyymi

        Kaupan käytöksestä voi olla eri mieltä, mutta tuotteet on mielestäni parempia kuin S-linjalla. Nuo tuotteethan on ihan samat kaikissa linjojen kaupoissa, joten täältä Orimattilastakin saa hyviä K-kaupan tuotteita. Paikallista Varpiota saa paremmin K-kaupasta kuin S-marketista.


    • Anonyymi

      Kyllä olisi nykykauppiailla oppimista Hilskan kaupan lihatiskistä. Se oli kyllä paikkakunnan paras. Ei ole nämä nykyiset mitään siihen verrattuna. Kröhöm.

    • Anonyymi

      Millä oikeudellä täällä perustellaan toimia, kun ei itse noudateta sääntöjä?

    • Anonyymi

      Ei ole Hilskan kaupan voittanutta. Niitä aikoja moni meistä edelleen kaipaa.

      • Anonyymi

        Hilska oli oikea asiakaspalvelun mestari. Jos kaikki kaupan henkilökuntaan kuuluvat olisi kun Urho Hilska oli niin jokaisesta kauppareissusta jäisi hyvä fiilis.
        Urho Hilska oli sotaveteraani ja oikea vanhan koulukunnan mies.


    • Anonyymi

      Kunnon narkkialotus xD millanen vajukki täytyy olla jos valitsee hämeenmaa monopolin ja haukkuu keskoa?

    • Anonyymi

      K-kauppa on surkea,henkilökunta kyttää ja paljastavat heti olemuksellaan kuka toi on,minua ei kiinnosta jos en tunne jotain.Ola on aika iso kylä,ei täällä kaikkia tunneta ja paljon muuttaneita,k kaupassa kävisi useammin jos henkilökunta olis erilaista.

    • Anonyymi

      Hilskan kauppa, Snällin korjaamo, Revon nakkari ja Sopinkulman baari näillä pärjäsi orimattilassa kasarilla hyvin.

      • Anonyymi

        Tähän suuntaan mennään kun nykynen meno hiipuu. Ylen syönti loppuu ja palataan kultaiselle 80 luvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän suuntaan mennään kun nykynen meno hiipuu. Ylen syönti loppuu ja palataan kultaiselle 80 luvulle.

        80-luvulle kun tämän maailman saisi, niin kaikki olisi paremmin.
        Raksa-Rane painaisi ruottissa saabin hihnalla hommia, virkkeellä mekkoa neuvostoliiton markkinoille valmistuisi, Joensuun Aarre ja kumppanit vaanhassa terveyskeskuksessa hoitaisi potiilaita joita saarinen sinne anbulanssi mersullaan roudaisi. Nimismies Andersson olisi jokaisen murtovarkaan kauhu, matin kellariin jonotettaisiin, hilskan urho takoisi rahaa vähittäiskaupalla. Kunnassa olisi kaikki peruspalvelut kohillaan ja salminen sekä repo pitäisi nakkareitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80-luvulle kun tämän maailman saisi, niin kaikki olisi paremmin.
        Raksa-Rane painaisi ruottissa saabin hihnalla hommia, virkkeellä mekkoa neuvostoliiton markkinoille valmistuisi, Joensuun Aarre ja kumppanit vaanhassa terveyskeskuksessa hoitaisi potiilaita joita saarinen sinne anbulanssi mersullaan roudaisi. Nimismies Andersson olisi jokaisen murtovarkaan kauhu, matin kellariin jonotettaisiin, hilskan urho takoisi rahaa vähittäiskaupalla. Kunnassa olisi kaikki peruspalvelut kohillaan ja salminen sekä repo pitäisi nakkareitaan.

        Tuo olisi hyvä idea ja vielä kun Raksa-Rane olisi poissa pelikentältä.


    • Anonyymi

      Jos kokee että asiakkaan voi poistaa kaupasta ilman syytä, niin se selittää miten täälläkin poistellaan viestejä. Tee valituksen vartijasta ja seuraavalla kerralla todellakin toinen vartija/järkkäri tulee kävelemään minua päin.

      Miksei asiasta voisi kertoa. Mitä muutakaan tämä on?
      Vuokratalojen toiminta on ollut karmivaa heti aivan alusta asti kun muutin takaisin Orimattilaan. Mitään hyvää sanottavaa ei ole. Miksei niiden ihmisten niiä voisi kertoa. Miksi kaikki poistetaan. Jos voi suoraselkäisesti olla tekojensa takana ei tarvitse poistella mitään.

    • Anonyymi

      Jänniä noi Supermarketin myyjät. Aina ne on tulossa "auttamaan" ahdistellen, muttei niistä mitään apua ole kuitenkaan. En ollut ennen vaippoja ostanut (Silloin vauvalle lahjaksi), mutta olisin silti osannut ostaa oikeanlaisen tuotteen (oikean ikäiselle ja sopi arvoihini). En edes pyytänyt apua, mutta joku siihen änkesi taas väkisin. Farssi. Siinä kutsuttiin jopa lisäapua paikalle, mutta ne vain repivät VÄKISIN pois käsistäni sen pakkauksen, joka minulla oli jo käsissäni ja tyrkkäsivät minulle tuotteen, joka lopulta oli ihan väärä. Jotain oliko-omenapiirakkaa kerran kyselin. Sellainen oli ollut mainoksessa, mutta myyjä sanoi vain ettei edes tiennyt että heillä olisi sellaisia ja (muistaakseni) osoitti minulle vain suunnan hyllylle missä saattaisi olla. Auttoi siis kyllä jotenkin, muttei tuo ole samassa mittakaavassa miten he toisinaan änkesivät ihan iholle kiinni.

      Postipisteellä olin lähettämässä kirjettä ja pyysin yhtä postimerkkiä siihen. Nainen monesti (liian monta kertaa) yritti selittää minulle että se on KALLIIMPI ja vähempi riittää kirjeen lähettämiseen. Olin valinnut postimerkin koska se oli kaunis ja HALUSIN sen siihen. Se oli onnittelukortti, jonka halusin olevan kaunis. Kovin ovat pennintarkkoja tuolla.

    • Anonyymi

      K-Supermarket on Orimattilan hieno kauppa. Tykkään käydä siellä kun on laajat valikoimat ja hinnatkin sopivat kukkarolle. Henkilökunta on m inulle ollut aina ystävällistä. Kun kysyn jotain niin saan opastusta ja muuten saan rauhassa tehdä ostoksiani ja siirtyä kassalle maksamaan ostokseni ja kiittämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe