K-supermarket muka?

S-marketin asiakas

Kyllä on ihmeellistä henkilökuntaa kyseisessä kaupassa.Käyn aika harvoin siellä sen takia,kun myyjät mulkoilee ja kyttää .Ovat sen oloisia kuka sä olet ja mitä sä tänne tulet?? No enpä taida käydä enään koskaan kyseisessä paikassa,on meinaan niin alaarvoista kyseisen kaupan palvelu.Kysyn että,miksi? Moni tuttuni ei käy kaupassa sen takia,kun ovat niin yrmyjä.Kannattaako olla ylimielinen,kun kaupassa käy muutenkin vähän ihmisiä? On ihme,että yleensä kannattaa kyseistä kauppaa pitää kylässä?Yleensäkin K-kaupat ovat oikeita kusettajia asiakkaita kohtaan,miksi? On hinnat usein väärin ja saa käydä niistä huomauttamassa,olkaa tarkkana että tarjoukset on laskussa oikein.S-marketissa saa paremman palvelun ja paremmat bonukset,yleensäkin hinnat siellä huokeammat.

62

2563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen suurin Market

Niin.. ja parempaa on vielä kohta tulossa..

• käiski

Asioin itse enimmäkseen K-supermarketissa. En koe, että siellä henkilökunta kyttää asiakkaita mitenkään tarkoituksella. S-marketissa asioidessani en yleensä edes törmää henkilökuntaan ennenkuin kassalla.

• Aisis rules

Kyllä se kauppa kannattaa... Ja työllistää. Huomioikaa että kyseessä yrittäjä, vaikka ketjuun kuuluukin. Te jotka ette yrittämisestä mitään ymmärrä ette sitä osaa arvostaakaan. Ässällä tehdään niinkuin pääkallopaikalla määrätään, ei näitä voi suoraan verrata toisiinsa. Jokainen käyköön siinä kaupassa minkä kokee itselleen mukavaksi.

• K-ON PARAS

Käy useammin huomaat että ei siellä kukaan kyttää...en koskaan huomannu tämmöstä asiaa...käyn kyseisessä paikassa joka viikko...ystävällinen on palvelu..sulla on asenne vika.

• ko9942j

Ei K-Supermarketissa mun mielestä mitenkää vähän asiakkaita käy. Jos siellä ei asiakaskuntaa riittäisi niin tuskin pitäisivät niin laajaa valikoimaakaan. Mun mielestä kannattaisi käydä molemmissa marketeissa että pysyy kaksi kunnon kauppaa Orimattilassa. Mitäs sitten esim juhlapyhien alla kun vakkarikaupasta on joku tärkeä tai juuri se tuote mitä haet loppu?? Lähdepä sitten Lahdesta hakemaan!!

• Nesbe

Se on kiva kun myyjät "kyttää". Tuntuupa kerrankin, että on huomattu. ;)
      Pienen paikkakunnan ominaisuus, että ihmiset tuijottaa ihmistä jota ei ole aiemmin nähnyt.

• Tämä tässä
      • pave748

Niimpä niin..
        Montako Prismaa tai Citymarkettia löydät täältä Orimattilasta?

• Kauppasota.

Eihän tässä käpykylässä ole isoja liikkeitä...Lahteen se on mentävä...launeeltahan ne löytyy...samaa ketjua ne on kumminkin K ja S ketjua.
      Eipä citymarkettia ja prismaa tarvita tänne..lähteen on kumminkin sen verran lyhyt matka jos tarvii mennä näihin kauppoihin .

• c-a-b

kyllä juu jos meilläkin jos halutaan vaikka hyvää, kunnon lihaa ostaa niin launeelle me suunnataan. Yleensä cittarista sitten löytyy.

• usein kävijä

kyllä k-supermarketissa on launeen lihoja paremmat lihat,ja ennenkaikkea tuoretta lihaa.

• Lidlistä muita.
        usein kävijä kirjoitti:

kyllä k-supermarketissa on launeen lihoja paremmat lihat,ja ennenkaikkea tuoretta lihaa.

Kyllä Merosella vaan on parhaat ja tuoreimmat lihat.

• 89

Ette oo tainnu hyvää lihaa sitten syödäkkään. :-) Valmispaketit pannaan.

• Anonyymi

Aika sairasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika sairasta

Siellä notkuu tyyppejä, joihin kai voisi myös laittaa mainoksen "Vähän käytetty, mutta hyvässä kunnossa".

• c-a-b

kyllä mun mielestä cittarin lihatiskistä saa ihan hyvät lihat.

• Miupuppe

Tosi on että parha lihat saa sittarista. Eikä kaikki todellakaan lillu marinadeissa vaan naturelliakin on paljon tarjolla.

• 89

Ei oo heleppoo ku näillä leveyspiireillä on teurastamoa ja paikallista vaikka pääkaupunkiseudulle jakaa ja jengi käy jossai sittaris :-)

• 8+13

Niin. Onneks ne sittarin lihat on kasvatettu siellä niiden takahuoneessa eikä ne tule teurastamosta..

• santra

Orimattilan k-supermarketin kassalla olevat ovat töykeitä,ei kaikki mutta eräät.Olette asiakaspalvelussa töissä voisitte olla ystävällisempiä asiakkaita kohtaan.Itse kauppiaat varmaankin haluavat pitää kaikki asiakkaansa,ja saada vaikka asiakkaita lisää.Voikin käydä niin että asiakkaita lähtee jos ei käytös muutu,enkä olisi ainut kauppaa vaihtava.

• kiitos

olen käynnyt muutaman kerra kaupassa.kassat on totisia tunnelma onkuin hautajaisissa.s-marketissa kassat juttelee ja ovat ystävällisiä.en mene enää k-supermarkettiin.

• mhs77

Kannatan K.ta, juuri sen yksityisyrittäjyyden takia, joskus hyviä tarjouksia ja henkilökunta ollut mukavaa, tervehtii nuorempaakin ja lapsetkin voineet käydä omilla ostoksillaan kun kassalla autettu.
      Omistaja -miespuolinen- aina hymyilevä ja touhuaa itsekin muiden mukana sekä tervehtii joka kerta... K.sta olen myös ostanut hyviä pihvejä, ei muutaman takia kannata lahteen aina ajaa, menee jo nykyisillä bensanhinnoilla miinukselle.

• K marketin asiakas

On se hyvä kun on k supermarket niin voin käydä siellä mut ei mun tarvi puheissani silti s markettia lakkauttaa kummalakin on omat vakio asiakkaat

• Meerika

Hyvä kauppa ja hyvät valikoimat. Henkilökuntakin on asiallista.

• wasp

Hyvä lihatiski ainakin.Kassalla olevilta työntekijöiltä ei voi pyytää vastausta omaan ongelmaan (ainakaan siltä yhdeltä) vaikka ongelma liittyy kauppa-asioihin.Pitää asiakasta hölmönä ja vastaa näsäviisaasti. Varmaankin tuntui kivalta kun pääsi nolaamaan asiakkaan,varsinkin kun oli muitakin ihmisiä kuulolla.Jospa vaihtaisit alaa tai opettelisit käyttäytymään asiakaspalvelijana. Nuori mies kassalla on asiallinen ja pätevä,hänelle suuri kiitos.

• Lotta54

S-Market kuten muutkin kyseisen ketjun paikat ovat todella tiukkoihin toimintamalleihin veistettyjä toimipaikkoja. Työntekijöille on tarkkaan kerrottu kuinka asiakasta puhutellaan, mitä minun PITÄÄ osata kertoa ja kuinka monta hammasta täytyy näkyä hymyiltäessä...ym ym (Saman kaavan voi todeta kaikissa S-ryhmän ravintoloissa)
      Vanhana S-marketin työntekijänä voin todeta että ketjupaikkojen palvelu on varmasti tasalaatuisempaa kuin yksityisillä ja hinnat ovat keskitetysti samat ympäri Suomen.
      Orimattilan supermarketin kauppiaat ovat tehneet loistavaa työtä palkatessaan niin monipuolisesti erilaisia ihmisiä töihin.
      Mielestäni kaikkia ei pidäkkään puristaa samasta muotista. Itse olen aina saanut ko. paikasta asiantuntevaa pavelua ja hintatasokin on Orimattilassa kohdillaan.
      Pienen "kaupungin" kaupaksi supermarketissa on loistava liha- ja kalatiski sekä hyvä valikoima erikoisoluita sekä muita juomatuotteita.

• käynyt

Aivan mitätön kauppa verattuna S markettii ja Lidliin

• k-kaupan väiski

KSM Orimattila on kyllä tämän kylän paras kauppa. Siisti ja hyviä tarjouksia ja hyvä valikoima. Henkilökuntakin on tosi ystävällistä ja ammattitaitoista. Hinnat ovat kyllä joka kerta olleet oikein koneella, joskus voi sattua inhimillinen virhe kenelle tahansa. On sattunut lidlissä ja ässässäkin. Niistä selviää anteeksipyynnöillä ja asian korjaamisella. Asiakkaat kun muistaisivat myös että "niin metsä vastaa,kuin sinne huutaa" koska ihmisiä myyjätkin ovat. Lidlissä on tarjoukset loppu jo ennen kuin ovi edes aukeaa. Ja sitäpaitsi pitää muistaa, että K-kauppa on yksityisen vetämä mutta lidli ja ässä kuuluvat suurempaan ketjuun. Tsemppiä K-kaupan väki ja hymyä huuleen.

• Anonyymi

Moi, saisinko tietoa teidän kaupasta? Ja että missä voi jutella?

• Anonyymi

Hei woooow!

Mikäs viesti se tää täällä on? "Moi, saisinko tietoa teidän kaupasta? Ja että missä voi jutella?" tullut 20.05.2023 mikä on aikana tosi outo.

Tarkoitan sitä että vanhemmat on vuodelta 2014 ja kun mä vuonna 2021 aloin käydä näitä Orimattila-osion viestejä läpi, niin pääsin vain vuoden 2017 loppuun. Peruuttamalla tähän ei siis pääse. Joku on nostanut tän ketjun jostain muinaisuudesta. Onko hakukonetta käytetty? Miksi tuollainen viesti ja tuolla nyt nostaa tällainen ketju?

Yksi viesti on poistettuna tällä hetkellä ja teoriassa se on voinut olla se nostoviesti, mutta epätodennäköistä.

Meikä itse teki just K-kaupoille ketjun:
        2022-11-19 kello 00:18:52
        "Kun ei Supermarketille (Aisakello) ja K-Marketille (ex-Siwa) ollut omaa ketjua niin tässä sellainen."

ja tää joku on nostanut sen jälkeen sitten jonkun vuosikausia vanhan ketjun, jossa tuorein viesti on ollut vuodelta 2014?? Tää on jännempää kuin silloin aikanaan tajusinkaan. Mä just-ja-just muistan jotain tällaista tapahtuneen. Se meni sillee et olin tehnyt jo ketjun, kun oletin ettei sellaista ole ja sitten yht äkkiä jostain sellainen ilmestyikin siihen. Sen tunteen että "Ai, siellä olikin?" mä muistan.

• Anonyymi

K ryhmän kaupoissa käy parempaa osaa kansasta. Kyseessä on ns. porvarikauppa. Käykää te köyhät vaan muissa kaupoissa. Me rahakkaat ostamme porvarituotteita, meillä kauppakassit on täynnä porvarikamaa. Nam nam!

• Anonyymi

Kaupan käytöksestä voi olla eri mieltä, mutta tuotteet on mielestäni parempia kuin S-linjalla. Nuo tuotteethan on ihan samat kaikissa linjojen kaupoissa, joten täältä Orimattilastakin saa hyviä K-kaupan tuotteita. Paikallista Varpiota saa paremmin K-kaupasta kuin S-marketista.

• Anonyymi

Kyllä olisi nykykauppiailla oppimista Hilskan kaupan lihatiskistä. Se oli kyllä paikkakunnan paras. Ei ole nämä nykyiset mitään siihen verrattuna. Kröhöm.

• Anonyymi

Millä oikeudellä täällä perustellaan toimia, kun ei itse noudateta sääntöjä?

• Anonyymi

Ei ole Hilskan kaupan voittanutta. Niitä aikoja moni meistä edelleen kaipaa.

• Anonyymi

Hilska oli oikea asiakaspalvelun mestari. Jos kaikki kaupan henkilökuntaan kuuluvat olisi kun Urho Hilska oli niin jokaisesta kauppareissusta jäisi hyvä fiilis.
        Urho Hilska oli sotaveteraani ja oikea vanhan koulukunnan mies.

• Anonyymi

Kunnon narkkialotus xD millanen vajukki täytyy olla jos valitsee hämeenmaa monopolin ja haukkuu keskoa?

• Anonyymi

K-kauppa on surkea,henkilökunta kyttää ja paljastavat heti olemuksellaan kuka toi on,minua ei kiinnosta jos en tunne jotain.Ola on aika iso kylä,ei täällä kaikkia tunneta ja paljon muuttaneita,k kaupassa kävisi useammin jos henkilökunta olis erilaista.

• Anonyymi

Hilskan kauppa, Snällin korjaamo, Revon nakkari ja Sopinkulman baari näillä pärjäsi orimattilassa kasarilla hyvin.

• Anonyymi

Tähän suuntaan mennään kun nykynen meno hiipuu. Ylen syönti loppuu ja palataan kultaiselle 80 luvulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän suuntaan mennään kun nykynen meno hiipuu. Ylen syönti loppuu ja palataan kultaiselle 80 luvulle.

80-luvulle kun tämän maailman saisi, niin kaikki olisi paremmin.
        Raksa-Rane painaisi ruottissa saabin hihnalla hommia, virkkeellä mekkoa neuvostoliiton markkinoille valmistuisi, Joensuun Aarre ja kumppanit vaanhassa terveyskeskuksessa hoitaisi potiilaita joita saarinen sinne anbulanssi mersullaan roudaisi. Nimismies Andersson olisi jokaisen murtovarkaan kauhu, matin kellariin jonotettaisiin, hilskan urho takoisi rahaa vähittäiskaupalla. Kunnassa olisi kaikki peruspalvelut kohillaan ja salminen sekä repo pitäisi nakkareitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

80-luvulle kun tämän maailman saisi, niin kaikki olisi paremmin.
        Raksa-Rane painaisi ruottissa saabin hihnalla hommia, virkkeellä mekkoa neuvostoliiton markkinoille valmistuisi, Joensuun Aarre ja kumppanit vaanhassa terveyskeskuksessa hoitaisi potiilaita joita saarinen sinne anbulanssi mersullaan roudaisi. Nimismies Andersson olisi jokaisen murtovarkaan kauhu, matin kellariin jonotettaisiin, hilskan urho takoisi rahaa vähittäiskaupalla. Kunnassa olisi kaikki peruspalvelut kohillaan ja salminen sekä repo pitäisi nakkareitaan.

Tuo olisi hyvä idea ja vielä kun Raksa-Rane olisi poissa pelikentältä.

• Anonyymi

Jos kokee että asiakkaan voi poistaa kaupasta ilman syytä, niin se selittää miten täälläkin poistellaan viestejä. Tee valituksen vartijasta ja seuraavalla kerralla todellakin toinen vartija/järkkäri tulee kävelemään minua päin.

Miksei asiasta voisi kertoa. Mitä muutakaan tämä on?
      Vuokratalojen toiminta on ollut karmivaa heti aivan alusta asti kun muutin takaisin Orimattilaan. Mitään hyvää sanottavaa ei ole. Miksei niiden ihmisten niiä voisi kertoa. Miksi kaikki poistetaan. Jos voi suoraselkäisesti olla tekojensa takana ei tarvitse poistella mitään.

• Anonyymi

Jänniä noi Supermarketin myyjät. Aina ne on tulossa "auttamaan" ahdistellen, muttei niistä mitään apua ole kuitenkaan. En ollut ennen vaippoja ostanut (Silloin vauvalle lahjaksi), mutta olisin silti osannut ostaa oikeanlaisen tuotteen (oikean ikäiselle ja sopi arvoihini). En edes pyytänyt apua, mutta joku siihen änkesi taas väkisin. Farssi. Siinä kutsuttiin jopa lisäapua paikalle, mutta ne vain repivät VÄKISIN pois käsistäni sen pakkauksen, joka minulla oli jo käsissäni ja tyrkkäsivät minulle tuotteen, joka lopulta oli ihan väärä. Jotain oliko-omenapiirakkaa kerran kyselin. Sellainen oli ollut mainoksessa, mutta myyjä sanoi vain ettei edes tiennyt että heillä olisi sellaisia ja (muistaakseni) osoitti minulle vain suunnan hyllylle missä saattaisi olla. Auttoi siis kyllä jotenkin, muttei tuo ole samassa mittakaavassa miten he toisinaan änkesivät ihan iholle kiinni.

Postipisteellä olin lähettämässä kirjettä ja pyysin yhtä postimerkkiä siihen. Nainen monesti (liian monta kertaa) yritti selittää minulle että se on KALLIIMPI ja vähempi riittää kirjeen lähettämiseen. Olin valinnut postimerkin koska se oli kaunis ja HALUSIN sen siihen. Se oli onnittelukortti, jonka halusin olevan kaunis. Kovin ovat pennintarkkoja tuolla.

• Anonyymi

Enrique Iglesias - Love To See You Cry

• Anonyymi

"Nainen monesti (liian monta kertaa) yritti selittää minulle että se on KALLIIMPI"

...Kyllä Orimattila on sitten p.a.!!!

Ei meinaa Postipisteeltä saada ostettua merkkiä, kun myyjän mielestä se on liian kallis. Ei mennyt mulla talous sekaisin sentään ihan yhden postimerkin takia!! En tiedä miten tarkkaan te muut sitten elätte.

• Anonyymi

K-Supermarket on Orimattilan hieno kauppa. Tykkään käydä siellä kun on laajat valikoimat ja hinnatkin sopivat kukkarolle. Henkilökunta on m inulle ollut aina ystävällistä. Kun kysyn jotain niin saan opastusta ja muuten saan rauhassa tehdä ostoksiani ja siirtyä kassalle maksamaan ostokseni ja kiittämään.

• Anonyymi

Jep. Tuo iholleänkeäminen on kyllä rasittavaa ja etovaa. Siksi en asioi esim Orimattilan apteekissa. Samaa harrastaa myös tuo K-kauppa. Menen asioille aina siksi, että saan olla yksin ja rauhassa edes hetken, mutta sekin pilataan änkemällä väkisin iholle.

• Anonyymi

Minä taas tykkään kun apteekissa tulevat kysymään miten voisivat palvella ja keskustelevat. Saan tärkeitä neuvoja tuotteista. Sama kaupoissakin myyjät auttavat, kun pyydän tietoa jostain tuotteesta. Hienoa palvelua Orimattilassa.

• Anonyymi

En muista sana tarkkaan, mutta jossain oli että kaupat on väsyneitä tekemään rikosilmoituksia näpistyksistä eli tekemään sen OIKEIN. No, ne ei sitten tee sitä, joka on heidän OMA ongelmansa eikä kenenkään muun vika.

Sitten... selkeästi selitettiin että ratkaisuksi he olivat valinneet vartijat, mikä minun korviini kuulostaa erikoisesta. Se vartijako sen rikosilmoituksen tekee? Mihin tarkoitukseen nämä vartijat siis olikaan palkattu?

• Anonyymi

"Se vartijako sen rikosilmoituksen tekee?"

...Musta on erikoista että se olen nimenomaan MINÄ, joka poliisille näistä jutuista kertoo. Ja kun todellakin selvitin asiaa (kuten nää vain esittää jotain selvittävänsä, mutta minä oikeasti teen jotain sen eteen enkä vain irvistele kuin vatsavaivainen), niin sitten vartija tuli kävelemään minua päin ja kaupan henkilökunta pisti pystyyn lavashown. wow?

Eli haluatteko te nyt SELVITTÄÄ JOTAIN vai ETTE? Se limainen h*orakin siellä aina ahdisteli minua hyllyjen välissä ja toinen yrittää vihjailla eli ilmeisesti minun olisi muka pitänyt mennä sen perässä sinne takahuoneeseen. Umm? MÄ SELVITÄN tätä asiaa, mä laitoin asiakaspalautetta monta kertaa. Mä puhuin kassalla ja aina te keksitte eri valheita sille miksi mun maksutoimitukset ei muka toimi (ja vartijasta valituksen tekeminen muuten lopetti ne maksupääteongelmat). No, mutta...

Sitten oli se jännä kerta - taas sirkusta oikein olan takaa pelkän yhden kauppareissun aikana - lokakuussa 2022, kun se vartija oli siis usutettu mun kimppuu valheellisilla tiedoilla ja sitten Postipisteen vanha äm*ä menetti täysin hermonsa mun kanssa, kun MÄ SELVITIN ASIAA. Mä PUHUIN. Mä vain puhuin tästä että mitä siellä oli ja se niillä meni hermo.

Ootteko siis huomanneet että - kun ei alunperinkään ole edes mitään ollut - minä olen tätä asiaa selvittänyt ihan joka paikassa ja ollut aktiivinen, sinne takahuoneeseen minulla ei ole mitään asiaa, eikä yhtään mikään asia siellä selviäisi. Mä olen poliisille kertonut että selvittäkään ne heidän kanssaan, jos on noin vaikeaa.

Mä olen tätä asiaa selvittänyt. Mulla ei vieläkään ole tietoa että mistä voi edes olla kyse, kaikki mun arvailut on näyttäneet loppujen lopuksi epäonnistuneilta, mutta...

NÄÄ LUULEE ETTÄ KÄYTTÄISIN HUUMEITA. Se on niinku ihan perus/pysyvä piirre. Ei tässä koskaan ollut mistään muusta kyse. Ihan oikeasti... mut hakataan vain sen takia etten mene sinne takahuoneeseen heidän kanssa? wtf? H*ora!

Sitten muo kummastuttaa nää muut ihmiset, joilla on myös ollut ongelmia näissä kaupoissa. Siinä on se outous että... nääkin vaikuttaa ihan normaaleilta ihmisiltä. Eli... nää kaupat ilmeisesti vainoaa ihan KAIKKI ihmisiä, jotka ei vain tee töitä paikallisislle rikollisille. Se selittää tyhjänä ammottavia kauppojakin. Ei täällä ole mitään oikeita asiakkaita. Kaikki on ilmiselvästi rikollisia tai tehden ainakin pieniä "palveluksia" heille.

Mä vain sanon että se oli aina ihan LIIIIAN räikeä se 12.05.2022 karnevaali heillä ilakoiden siitä mun asiakaspalautteesta huudellen "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki". Se pyörii mun mielessäni, koska se oli vain niin kerrassaan outo. Taas näitä ristiriitaisia fiiliksiä, mutta kun todellakin vaikka koko paikka on/olisi mafian hallussa, niin en mä silti mitenkään muuttaisi käytöstäni ENKÄ olisi sitä mieltä että teillä on täällä sijaa. Ei teidänlaisia p*skoja täällä pitäisi olla yhtään.

Ja...
        No... monimutkaisia ajatuksia siis, mutta todellakin kun siellä sitten oli mun asiakaspalautteessa (joka jostain syystä on näköjään koko kaupungille julkaistu, joka on itsessään aika huvittavaa) se joku lause että ...
        (käyn hakemassa dataa)
        "Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina."
        niin ilmeisesti vain ja ainoastaan se sen pieni loppu on nyt ollut heillä v*ttuilun aiheena. Mähän olin ihan ymmälläni siitä karnevaalista ja olen monta kertaa tavannut uudelleen ja uudelleen sitä mun pitkää asiakaspalautetta että mikä h*lvetti nille työntekijöille oikein tapahtui sen takia. Oikeasti!! Nehän sekos ihan täysin ja mun palaute oli kuitenkin ihan normaali. Wtf? No, se mitä ne siinä huuteli oli kuin vastaus siihen kohtaan "odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina.", joka kieltämättä on aika liioiteltu, mutta tavallaan ihan tottakin eli en mä edes sitä muuttaisi. Se vika sana "lähiaikoina" on ehkä se mikä on napsun verran liioiteltu, mutta kun mä kuitenkin ihan odotin sitä ja sakkia kuitenkin poistui myös, jos ei muutoin niin ainakin väliaikaisesti. Eli... mun pointti on se että en sitä viestiä edes ajatellut niin lakitekstin tarkasti ja vaikka sitä tavaan uudelleen ja uudelleen läpi, niin en tajua mitä hauskaa siinä muka on enkä muuttaisi siinä mitään.

Mä en edes tajua mikä siinä olisi vikana ja KOKO kaupan väki sekoaa aivan täysin, niin toi ristiriita on ihan LIIAN iso. Vartija tulee tönimään minua nyt tuon takia ja kassoille tultuani siis ne kerääntyi yhteen ja koko kaupanväki rynni kuin teatterissa silleen siitä kassojen ohi ja sanoi ton jutun. Tässä sirkuksessa ei ollut mitään mitä tajuaisin. Miten toi on mulle ja mun jutusta, kun en itse sitä kuitenkaan ymmärrä.

Ja just tässä nyt 05.10.2025 mä mietin sitä YLIreagoimista siinä "me lähdetään kaikki"-jutussa. Koska... vaikka paikka olisi mafian 100% hallinnassa, ei SILTI olisi tarvinnut noin riehua siellä. Ei ole mitään SYYTÄ riehua tuolla tavalla eikä sillä edes ole mitään väliä mitä mä ajattelen. Miksi te vaivaudutte? Miksi te sekositte?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Musta on erikoista että se olen nimenomaan MINÄ, joka poliisille näistä jutuista kertoo. Ja kun todellakin selvitin asiaa (kuten nää vain esittää jotain selvittävänsä, mutta minä oikeasti teen jotain sen eteen enkä vain irvistele kuin vatsavaivainen), niin sitten vartija tuli kävelemään minua päin ja kaupan henkilökunta pisti pystyyn lavashown. wow?

Eli haluatteko te nyt SELVITTÄÄ JOTAIN vai ETTE? Se limainen h*orakin siellä aina ahdisteli minua hyllyjen välissä ja toinen yrittää vihjailla eli ilmeisesti minun olisi muka pitänyt mennä sen perässä sinne takahuoneeseen. Umm? MÄ SELVITÄN tätä asiaa, mä laitoin asiakaspalautetta monta kertaa. Mä puhuin kassalla ja aina te keksitte eri valheita sille miksi mun maksutoimitukset ei muka toimi (ja vartijasta valituksen tekeminen muuten lopetti ne maksupääteongelmat). No, mutta...

Sitten oli se jännä kerta - taas sirkusta oikein olan takaa pelkän yhden kauppareissun aikana - lokakuussa 2022, kun se vartija oli siis usutettu mun kimppuu valheellisilla tiedoilla ja sitten Postipisteen vanha äm*ä menetti täysin hermonsa mun kanssa, kun MÄ SELVITIN ASIAA. Mä PUHUIN. Mä vain puhuin tästä että mitä siellä oli ja se niillä meni hermo.

Ootteko siis huomanneet että - kun ei alunperinkään ole edes mitään ollut - minä olen tätä asiaa selvittänyt ihan joka paikassa ja ollut aktiivinen, sinne takahuoneeseen minulla ei ole mitään asiaa, eikä yhtään mikään asia siellä selviäisi. Mä olen poliisille kertonut että selvittäkään ne heidän kanssaan, jos on noin vaikeaa.

Mä olen tätä asiaa selvittänyt. Mulla ei vieläkään ole tietoa että mistä voi edes olla kyse, kaikki mun arvailut on näyttäneet loppujen lopuksi epäonnistuneilta, mutta...

NÄÄ LUULEE ETTÄ KÄYTTÄISIN HUUMEITA. Se on niinku ihan perus/pysyvä piirre. Ei tässä koskaan ollut mistään muusta kyse. Ihan oikeasti... mut hakataan vain sen takia etten mene sinne takahuoneeseen heidän kanssa? wtf? H*ora!

Sitten muo kummastuttaa nää muut ihmiset, joilla on myös ollut ongelmia näissä kaupoissa. Siinä on se outous että... nääkin vaikuttaa ihan normaaleilta ihmisiltä. Eli... nää kaupat ilmeisesti vainoaa ihan KAIKKI ihmisiä, jotka ei vain tee töitä paikallisislle rikollisille. Se selittää tyhjänä ammottavia kauppojakin. Ei täällä ole mitään oikeita asiakkaita. Kaikki on ilmiselvästi rikollisia tai tehden ainakin pieniä "palveluksia" heille.

Mä vain sanon että se oli aina ihan LIIIIAN räikeä se 12.05.2022 karnevaali heillä ilakoiden siitä mun asiakaspalautteesta huudellen "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki". Se pyörii mun mielessäni, koska se oli vain niin kerrassaan outo. Taas näitä ristiriitaisia fiiliksiä, mutta kun todellakin vaikka koko paikka on/olisi mafian hallussa, niin en mä silti mitenkään muuttaisi käytöstäni ENKÄ olisi sitä mieltä että teillä on täällä sijaa. Ei teidänlaisia p*skoja täällä pitäisi olla yhtään.

Ja...
        No... monimutkaisia ajatuksia siis, mutta todellakin kun siellä sitten oli mun asiakaspalautteessa (joka jostain syystä on näköjään koko kaupungille julkaistu, joka on itsessään aika huvittavaa) se joku lause että ...
        (käyn hakemassa dataa)
        "Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina."
        niin ilmeisesti vain ja ainoastaan se sen pieni loppu on nyt ollut heillä v*ttuilun aiheena. Mähän olin ihan ymmälläni siitä karnevaalista ja olen monta kertaa tavannut uudelleen ja uudelleen sitä mun pitkää asiakaspalautetta että mikä h*lvetti nille työntekijöille oikein tapahtui sen takia. Oikeasti!! Nehän sekos ihan täysin ja mun palaute oli kuitenkin ihan normaali. Wtf? No, se mitä ne siinä huuteli oli kuin vastaus siihen kohtaan "odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina.", joka kieltämättä on aika liioiteltu, mutta tavallaan ihan tottakin eli en mä edes sitä muuttaisi. Se vika sana "lähiaikoina" on ehkä se mikä on napsun verran liioiteltu, mutta kun mä kuitenkin ihan odotin sitä ja sakkia kuitenkin poistui myös, jos ei muutoin niin ainakin väliaikaisesti. Eli... mun pointti on se että en sitä viestiä edes ajatellut niin lakitekstin tarkasti ja vaikka sitä tavaan uudelleen ja uudelleen läpi, niin en tajua mitä hauskaa siinä muka on enkä muuttaisi siinä mitään.

Mä en edes tajua mikä siinä olisi vikana ja KOKO kaupan väki sekoaa aivan täysin, niin toi ristiriita on ihan LIIAN iso. Vartija tulee tönimään minua nyt tuon takia ja kassoille tultuani siis ne kerääntyi yhteen ja koko kaupanväki rynni kuin teatterissa silleen siitä kassojen ohi ja sanoi ton jutun. Tässä sirkuksessa ei ollut mitään mitä tajuaisin. Miten toi on mulle ja mun jutusta, kun en itse sitä kuitenkaan ymmärrä.

Ja just tässä nyt 05.10.2025 mä mietin sitä YLIreagoimista siinä "me lähdetään kaikki"-jutussa. Koska... vaikka paikka olisi mafian 100% hallinnassa, ei SILTI olisi tarvinnut noin riehua siellä. Ei ole mitään SYYTÄ riehua tuolla tavalla eikä sillä edes ole mitään väliä mitä mä ajattelen. Miksi te vaivaudutte? Miksi te sekositte?!

...En vielä löytänyt sitä mun 12.05.2022 viestiäni, mutta mulla on Tietokone-ketjussa (/17072485/tietokonekorjaajat-on-rikollisia/) noita, mutta koska se ketju suljettiin ja tää nyt kuuluukin Supermarketin alle niin:

18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille:
        "Anteeksi poliisille, jos tämä ulostuloni häiritsee Teidän tutkimuksianne. Epäilen kuitenkin ymmärtävätkö kaupantyöntekijät mitä tekevät ja haluaisin oikeasti tietää MIKSI minua vainotaan.

15.06.2021 läppärini varastettiin (yhä voimassa olevasta) Orimattilan palveluhakemistosta löytämäni Tietokonepalvelut JH:n toimesta. Teon lopullinen termi on yhä epäselvä, mutta minut tavallaan raiskattiin Orimattilan Terveysasemalla 08.07.2021 genekolosen tutkimuksen yhteydessä. Näiden kahden käsittelyt valmistuivat vasta syksyllä, mutta varkautta tutkineesta Virpi Nättiahosta jouduin tehdä kantelun ja Fimlab:in vastauskin oli "Toivottavasti voitte jatkossa luottaa palveluihimme, JOTTA vastaavaa kokemusta ei pääsisi tapahtumaan". No, luottamuspula Teihin tuli vasta tämän kokemuksen jälkeen. Nättiahon myönnettiin toimineen väärin, mutta niin vähäisesti ettei hänelle tullut seuraamuksia. Toisaalta hän myös valehteli läpiä päähänsä samoin kuin R-kioskin Pilvi Eronen kerrasta kun 17.09. hain varastetun tilalle ostamani läppärin. Orimattilan Vuokratalotkaan eivät suostuneet enää maksaa minulle vesiennakkoa takaisin.

Minua on aina kohdeltu huonosta, mutta vasta läppärivarkauden ja raiskauksen jälkeen kaupat alkoivat tosissaan vainota minua. Tein ensimmäisen valitukseni heistä 22.02.2022 ja siitä lähtien vartijat vainosivat minua voimakkaammin. 12.05. vartija käytännössä tuli tönimään minua, vaikka väistikin juuri ennen kuin oli törmäämässä minuun. Olin laittanut viestiä ettei tällaisella korruptiolla ole sijaa Orimattilassa, mutta 12.05. kaupantyöntelijät jopa ilakoivat tästä eli olivat ylpeitä korruptiosta vai eivätkö he ymmärtäneet viestiäni?"

18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille:

"Korjaus aiemmin tänään lähettämääni viestiin: "genekolonen tutkimus" on siis tietenkin gynekologinen tutkimus :D ja puhelinnumeronikin näpyttelin väärin.

Se oli Teidän kauppanne missä kävin 12.05. (kuitissa kello 20:57) pian sen jälkeen kun lähetin asiakaspalautteessa lauseet: "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina". Vartija tuli "törmäilemään" minuun ja joku työntelijä pisti lavashown pystyyn kassoilla rehvastellen. Mielestäni nainen sanoi jotain "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki" ja ...? Mitähän hän tällä tarkoitti? Onko tämä nainen nyt korruptoitunut vain ammattitaidoton mielestään? Viestini oli ehkä liian ympäripyöreä. Lähinnä mielessäni oli poliisien puuttuminen asiaan, mutta todellakin kun olen tehnyt paljon valituksia näistä epäasiallisista työntekijöistä, niin on erikoista ettei asiaan puututa esimerkiksi erottamalla heitä, jos ei vaino lopu.

Ps. Miksi ette vastanneet minulle siihen viestiin, jossa kerroin pantani varastetun? En saanut vastausta siihen 12.05. lähetettyyn viestiinkään. Olette olleet erittäin törkeitä minulle. Sääli, koska Te vanha Aisakello olette/olitte (?) lempikauppani täällä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja...
        (käyn hakemassa dataa)

...Menipä etsimiseksi! Olen tämän mielestäni jo tänne laittanut, mutta koska en löytänyt sitä mistään, niin kävin sen sitten hakemassa uudestaan. Eli... se asiakaspalautteeni, jonka jälkeen Supermarket sekosi aivan täysin, niin paljon että vieläkin ihmettelen sitä huulipyöreänä. Syytä en ymmärrä, mutta tämä viesti siis ne pisti palasiksi:

12.5.2022 14:24
        K-Market Kärrytie

"Koska Orimattilan joka kauppa ja apteekki reagoi samanaikaisesti, laittelen Teille samaa viestiä. Se myös että teette kaiken aina harmonisesti paljastaa selkeästi kuinka korruptoituneita Te olette. TE VAINOATTE MINUA YHDESSÄ. Te päätätte näistä yhdessä. Sanon Teille että Te siis KAIKKI olette ammattitaidottomia idiootteja eikä vain vartija(t), joka laittoi kassatyöntekijät häiriköimään maksutoimituksiani ja esti minua saamasta postipakettejani.

En ole saanut R-kioskista, S-marketista enkä Supermarketista postipakettejani ilman häiritsemistä. Pienen Kärrytien K-kaupan postinhaussa en muista olleen ongelmia (on saattanut silti olla), mutta kassa on ollut minulle töykeä. TÄMÄ KAUPUNKI HÄIRITSEE MINUN POSTINSAAMISTANI. Ne kerrat kun ruokakaupassa menee siis suht ok, on pakettieni saamisen kanssa ongelmia tai tämä uusi ilmiö että ilmeisesti teinit nyt häiriköivät. Oli ihan sama minne kauppaan menen, oli naisvartija aina hengittämässä niskaani ja häiriköi. Miten se aina on siinä kaupasta riippumatta? Sen että teen hänestä valituksen, loppui samanaikaisesti kaikki pankkikorttiongelmani KAIKISSA kaupoissa eikä niitä ole tullut uudestaan. Mutta... sen jälkeen 19.03. Supermarketissa työntekijä tuli niiskuttelemaan viereeni kuin haisisin pahalle, S-marketissa teinit suihkuttavat hajustetta päälleni 26.03. ja 17.04. R-kioskista hakemani paketti myös haisi hajusteelle. Kaikissa sama teema.

02.04.2022 (kuitissa kello 20:03) kävin kaupassa päätarkoituksenani hakea postipaketti. Tullessani Postinpuoli olikin jo kiinni. Olisin todennäköisesti vain noutanut paketin ja mennyt toiseen kauppaan ruokaostoksille, koska tämä oli menossa kiinni. Kun jo siellä olin, niin menin ostoksille. Juoksentelin kiireellä ja, käytökseni olisi ajankohdan takia pitänyt olla ilmeistä. Vartija kuitenkin PYSÄYTTI MINUT ja pitkästi ja kiireettömästi jäi jututtamaan minua vain sanoakseen että kauppa on jo kiinni. Kassoille tullessani oli vielä kaksi muuta jonossa edelläni, joten tekemätön paikka. Työntekijät alkavat kysellessäni (en pyytänyt) säheltää sitä Postinpuolta sittenkin vielä auki enkä päässyt näpyttelemään heti maksutoimitusta, koska ei kassallakaan ollut mikään kiire painaa sitä nappia. Lopulta kuitissa on kello 20:03. Ei ollut kellään kiire, joten miksi vartija tuli minua häiritsemään? 14.04.2022 (kuitissa kello 21:27) kävin Kärrytien K-kaupassa. Olin tulossa kassalle, kun myyjä lähtikin pois pesemään jotain...muka. Hän viipyi kauan pois ja palatessaan ei katsonut minua silmiin vaikka jäin ihan tuijottamaan että "mikähän sinulla on". Mikä ikinä sen IDIOOTIN ongelma onkin, niin korjatkoon se. Minä en missään vaiheessa ole tehnyt mitään väärää ja teen Teistä valituksia aivan syystä! Sen jälkeen 28.04.2022 (kuitissa kello 20:52) Supermarketissa kassoilla minua häiriköivät juopot ja pyörältäni katosi kauppareissun aikana pantani. Pannan katoamisesta tein Teille ilmoituksen samana päivänä, muttei siihen koskaan vastattu. 04.05. (kuitissa kello 21:39) S-marketissa kassa soitteli-hälytti jonnekin, lähti muka-tärkeälle asialle, sulki kassan minun ja seuraavan asiakkaan jälkeen ja jatkoi ilmeisestikin minun seuraamistani jo poistuessani kassoilta. Taaskaan en voinut rauhassa ilman TEIDÄN HÄIRIÖTÄ hoitaa asioitani, vaan kassan piti TAAS poistua paikalta ennen kuin se voi ottaa minun ostokseni.

Te Orimattilan vajakit ehkä olette nyt sopineet keskenänne, mutta meillä on myös Suomen laki. Täällä minun kotikaupungissani ei juurikaan ole kassatyöntekijää, joka ei rikollisesti vainoaisi minua. Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja...
        (käyn hakemassa dataa)

"Ei ole mitään SYYTÄ riehua tuolla tavalla eikä sillä edes ole mitään väliä mitä mä ajattelen. Miksi te vaivaudutte? Miksi te sekositte?!"

...Muo raivostuttaa tässä jutussa just se ettei siinä ole yhtään mitään järkeä. Mä olen näitä juttuja muistellut, mutta kun nyt hain noi sen ajan viestit, jotka pitäisi olla se syy tapahtumille, niin tajuan jopa vähemmän kuin äsken.

- 1. Ok, vartija töni kai uhkaukseksi, mutta mistä se nyt minua uhkasi? Jos joku, niin se että mä julkaisen noita juttuja. Mä ne silti laitoin kaupan omaan asiakaspalautteeseen kuitenkin eli vähän hankala ymmärtää, miksi kaupan henkilökunta siitä suuttuisi. Mähän just selvittelin näitä juttuja TEIDÄN kanssa. Sinne takahuoneeseen mulla ei ole mitään asiaa.

- 2. Sitten kun tuntui että ne yritti sillä karnevaalilla korostaa sitä että siellä on jotenkin PALJON tätä sakkia. Kuten jo sanoin, niin vaikka koko paikka 100% olisi mafian hallussa, niin en olisi pätkääkään, en millinmilliäkään, toiminut erilailla. Jos mä olisin tiennyt mafian nimeltä, niin olisin sen siihen asiakaspalautteeseeni laittanut ja osoittanut asiani heille suoraan.

Mitä se naikkonen siis siinä ilakoi? Nehän sekos! Missä ero? Meikä laittaa asiakaspalautteita ja tuolloin laitoin K-kauppaan ja menin silti siis Supermarkettiin samana päivänä ja se on ihan sekaisin siellä! Mä luen ja luen uudelleen noita mun viestejä ja...

(koska en löytänyt tuota 12.05.2022 viestiä, joka taitaa olla... Tarkistin. Ei, ei se ole orimattilan-postikuljetukset -ketjussakaan. Onko se nyt poistunut? En muistanut siinä olleen selostusta noista postipaketeista, joten luulin sen olevan siellä ketjussa) ja juuri äsken tuli samalla lueskeltua myös maalis- ja helmikuun viestejä, niin en itse huomaa sitä eroa että miten toi nyt oli erilainen. 22.02.2022 mä siis vasta ihan ekan ikinä asiakaspalaute/valitukseni tein kauppaan ja se meni silloin S-markettiin. Supermarketin eka taisi olla se 07.03.2022 hässäkkä postipisteellä.

...juttuni "vähän" levähtää taas :)

No, mutta kun en löytänyt täältä Suomi24:stä sitä sirkusta aiheuttanutta viestiäni, niin menin hakemaan sen sieltä, missä on ne kaikki ja tuli niitä sen takia lueskeltua. Sen jäljiltä mä vielä vähemmän tajuan että miksi just toi 12.05.2022 oli sellainen että kauppaan tultuani ne sen takia kävi mun päälle. ...just ilmeisesti sitä pientä lopussa olevaa "odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina."-kohtaa överikorostivat. Siihen ne mielestäni viittasivat.

(tauko)
        Mä taas täällä jään vain ihmettelemään tätä huuli pyöreänä.
        1. Joo, mä pystyn tajuamaan miksi vartija on aggressiivinen minua kohtaan, muttei se silti minua vaikenemaan saa. Sitäkö se yritti? Faktahan on fakta, sanoi sen ääneen tai ei, mutta jos se mun kirjoitus oli ongelma, niin silloin sitä riepoi vain se että kerron näistä.
        2. Sitä karnevaalia mä en tajua, mutta siinä eri elementit yritti överikorostaa sitä että niitä olisi paljon. Siinä ne teki virheen. Ei ne noin tekisi, jos olisivat tietäneet että mulle on aivan sama vaikka 100% mafian hallussa koko p*ska. Virhe se siis oli heiltä ja se ilakointi johtui siksi varmaankin siitä että ne oletti että toimisin jotenkin erilailla, jos vain tietäisin. Ei ne olisi olleet iloisia, jos todellisuuden olisivat tienneet. Näin oletan.

Eipä mitään syytä ollut alunperinkään. Aloin miettiä sitä syksyn 2019 Harakanp*rsettä, kun se kai uhkaili minua Siperialla. Miksi joku Siperia mulle? Mistä hyvästä? Ja auttoiko se nyt? Tuskin. Mielestäni tässä ei ole mitään, mitä ne olisivat voittaneet.

Sitten just... muistini mukaan 13.10.2022 Supermarketissa postipisteen mummolla menee hermo, kun puhun asioista ääneen ja just sen kivan vartijan kuulleen. Tää on tapahtunut siis pari kuukautta noiden aiempien sirkusten jälkeen. Mummeli käyttäytyi kuin meillä olisi muka joku yhteinen salaisuus, muttei mulla ole MITÄÄN mitä en voisi kertoa (ja nimenomaan polisille), joten en ymmättä alunperinkään sitä mitä te sänkötätte. Ei tässä ole ikinä ollut mitään muuta kuin te vainoamassa minua. Ja mä olen siitä kertonut, vaikka tönisi vartija tai mitä vain tapahtuisi. Ootte te vain itse ihan luusereita, jos ette pysty.

Ja silti... silti mä ihmettelen sen 12.05.2022 naikkosen ilakointia ja puheita. Kai se on vain niin aineissaan ollut, koska ei tosta jutusta saa revittyä mitään iloa irti. Ihan umpipäissään ne on siellä olleet kaikesta päätellen. Just se mulle Siperialla uhkailevakin äm*ä? wtf? "Siperia opettaa"? Mitä tää nyt sitten piti mulle opettaa? Mä en aidosti nyt ole kyllä oppinut tässä yhtään mitään! Muo just risoo tässä se ettei ne selkeästikään edes tajua kuka mä olen ja mitä mä ajattelen. Eikä täällä ole ollut mitään syytä tälle vainolle myöskään. Ei ole mitään prosessoitavaa eli ei se Siperia kyllä opettanut mitään! Ja miksi se viha? Mitä te nyt mesoatte ja raivoatte siellä?

Mä jään yhä tätä pohtimaan... Ei tää taaskaan auennut :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei ole mitään SYYTÄ riehua tuolla tavalla eikä sillä edes ole mitään väliä mitä mä ajattelen. Miksi te vaivaudutte? Miksi te sekositte?!"

...Muo raivostuttaa tässä jutussa just se ettei siinä ole yhtään mitään järkeä. Mä olen näitä juttuja muistellut, mutta kun nyt hain noi sen ajan viestit, jotka pitäisi olla se syy tapahtumille, niin tajuan jopa vähemmän kuin äsken.

- 1. Ok, vartija töni kai uhkaukseksi, mutta mistä se nyt minua uhkasi? Jos joku, niin se että mä julkaisen noita juttuja. Mä ne silti laitoin kaupan omaan asiakaspalautteeseen kuitenkin eli vähän hankala ymmärtää, miksi kaupan henkilökunta siitä suuttuisi. Mähän just selvittelin näitä juttuja TEIDÄN kanssa. Sinne takahuoneeseen mulla ei ole mitään asiaa.

- 2. Sitten kun tuntui että ne yritti sillä karnevaalilla korostaa sitä että siellä on jotenkin PALJON tätä sakkia. Kuten jo sanoin, niin vaikka koko paikka 100% olisi mafian hallussa, niin en olisi pätkääkään, en millinmilliäkään, toiminut erilailla. Jos mä olisin tiennyt mafian nimeltä, niin olisin sen siihen asiakaspalautteeseeni laittanut ja osoittanut asiani heille suoraan.

Mitä se naikkonen siis siinä ilakoi? Nehän sekos! Missä ero? Meikä laittaa asiakaspalautteita ja tuolloin laitoin K-kauppaan ja menin silti siis Supermarkettiin samana päivänä ja se on ihan sekaisin siellä! Mä luen ja luen uudelleen noita mun viestejä ja...

(koska en löytänyt tuota 12.05.2022 viestiä, joka taitaa olla... Tarkistin. Ei, ei se ole orimattilan-postikuljetukset -ketjussakaan. Onko se nyt poistunut? En muistanut siinä olleen selostusta noista postipaketeista, joten luulin sen olevan siellä ketjussa) ja juuri äsken tuli samalla lueskeltua myös maalis- ja helmikuun viestejä, niin en itse huomaa sitä eroa että miten toi nyt oli erilainen. 22.02.2022 mä siis vasta ihan ekan ikinä asiakaspalaute/valitukseni tein kauppaan ja se meni silloin S-markettiin. Supermarketin eka taisi olla se 07.03.2022 hässäkkä postipisteellä.

...juttuni "vähän" levähtää taas :)

No, mutta kun en löytänyt täältä Suomi24:stä sitä sirkusta aiheuttanutta viestiäni, niin menin hakemaan sen sieltä, missä on ne kaikki ja tuli niitä sen takia lueskeltua. Sen jäljiltä mä vielä vähemmän tajuan että miksi just toi 12.05.2022 oli sellainen että kauppaan tultuani ne sen takia kävi mun päälle. ...just ilmeisesti sitä pientä lopussa olevaa "odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina."-kohtaa överikorostivat. Siihen ne mielestäni viittasivat.

(tauko)
        Mä taas täällä jään vain ihmettelemään tätä huuli pyöreänä.
        1. Joo, mä pystyn tajuamaan miksi vartija on aggressiivinen minua kohtaan, muttei se silti minua vaikenemaan saa. Sitäkö se yritti? Faktahan on fakta, sanoi sen ääneen tai ei, mutta jos se mun kirjoitus oli ongelma, niin silloin sitä riepoi vain se että kerron näistä.
        2. Sitä karnevaalia mä en tajua, mutta siinä eri elementit yritti överikorostaa sitä että niitä olisi paljon. Siinä ne teki virheen. Ei ne noin tekisi, jos olisivat tietäneet että mulle on aivan sama vaikka 100% mafian hallussa koko p*ska. Virhe se siis oli heiltä ja se ilakointi johtui siksi varmaankin siitä että ne oletti että toimisin jotenkin erilailla, jos vain tietäisin. Ei ne olisi olleet iloisia, jos todellisuuden olisivat tienneet. Näin oletan.

Eipä mitään syytä ollut alunperinkään. Aloin miettiä sitä syksyn 2019 Harakanp*rsettä, kun se kai uhkaili minua Siperialla. Miksi joku Siperia mulle? Mistä hyvästä? Ja auttoiko se nyt? Tuskin. Mielestäni tässä ei ole mitään, mitä ne olisivat voittaneet.

Sitten just... muistini mukaan 13.10.2022 Supermarketissa postipisteen mummolla menee hermo, kun puhun asioista ääneen ja just sen kivan vartijan kuulleen. Tää on tapahtunut siis pari kuukautta noiden aiempien sirkusten jälkeen. Mummeli käyttäytyi kuin meillä olisi muka joku yhteinen salaisuus, muttei mulla ole MITÄÄN mitä en voisi kertoa (ja nimenomaan polisille), joten en ymmättä alunperinkään sitä mitä te sänkötätte. Ei tässä ole ikinä ollut mitään muuta kuin te vainoamassa minua. Ja mä olen siitä kertonut, vaikka tönisi vartija tai mitä vain tapahtuisi. Ootte te vain itse ihan luusereita, jos ette pysty.

Ja silti... silti mä ihmettelen sen 12.05.2022 naikkosen ilakointia ja puheita. Kai se on vain niin aineissaan ollut, koska ei tosta jutusta saa revittyä mitään iloa irti. Ihan umpipäissään ne on siellä olleet kaikesta päätellen. Just se mulle Siperialla uhkailevakin äm*ä? wtf? "Siperia opettaa"? Mitä tää nyt sitten piti mulle opettaa? Mä en aidosti nyt ole kyllä oppinut tässä yhtään mitään! Muo just risoo tässä se ettei ne selkeästikään edes tajua kuka mä olen ja mitä mä ajattelen. Eikä täällä ole ollut mitään syytä tälle vainolle myöskään. Ei ole mitään prosessoitavaa eli ei se Siperia kyllä opettanut mitään! Ja miksi se viha? Mitä te nyt mesoatte ja raivoatte siellä?

Mä jään yhä tätä pohtimaan... Ei tää taaskaan auennut :(

"maalis- ja helmikuun" >> maalis- ja HUHTIkuun viestejä. Helmikuussa 2022 meni vain yksi viesti S-marketille.

...Mä jäin tätä farssia pohtimaan. Ja kun tuntui heille olevan ongelma se että kävin siellä kaupassa, niin on älytöntä että vaino jatkui, vaikka siirryin kotiinkuljetuksiin. Ja jos tää mun asioista KERTOMINEN oli muka se ongelma, niin silloin ei koko vainoakaan olisi koskaan pitänyt tapahtua, koska enhän mä mitään koskaan edes kertonut! Se Harakanp*rse uhkaili muo Siperialla sielä SYKSYLLÄ 2019!! Mitä v*ttua siellä muka oli! Ja vartijat kävi mun päälle aggressiivisesti vuonna 2020, niin että muistan siellä jotain mainitsemisen arvoista olleen (oliko ne jo aiemmin yrittäneet, sitä en tiedä). Siis keväällä 2020 multa tuhottiin tietokone, (reilu vuosi sen jälkeen) kesällä 2021 tietokone varastettiin kokonaan ja tästä tein rikosilmituksen. Senkin mä niinku jota kuinkin ymmärrän että niillä meni hermo siihen että tein rikosilmoituksen, mutta kun se mun rikosilmoitusKIN... eli vasta siellä kesällä 2021. Mitä v*ttua se Siperialla uhkaili muo jo vuonna 2019 ja vartijat kävi siis päälle jo ennen mun rikosilmoitusta.

Mä olen miettinyt pääni puhki, kun MIKÄÄN idea ei toimi. Ei ole mitään! Ei mitään!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"maalis- ja helmikuun" >> maalis- ja HUHTIkuun viestejä. Helmikuussa 2022 meni vain yksi viesti S-marketille.

...Mä jäin tätä farssia pohtimaan. Ja kun tuntui heille olevan ongelma se että kävin siellä kaupassa, niin on älytöntä että vaino jatkui, vaikka siirryin kotiinkuljetuksiin. Ja jos tää mun asioista KERTOMINEN oli muka se ongelma, niin silloin ei koko vainoakaan olisi koskaan pitänyt tapahtua, koska enhän mä mitään koskaan edes kertonut! Se Harakanp*rse uhkaili muo Siperialla sielä SYKSYLLÄ 2019!! Mitä v*ttua siellä muka oli! Ja vartijat kävi mun päälle aggressiivisesti vuonna 2020, niin että muistan siellä jotain mainitsemisen arvoista olleen (oliko ne jo aiemmin yrittäneet, sitä en tiedä). Siis keväällä 2020 multa tuhottiin tietokone, (reilu vuosi sen jälkeen) kesällä 2021 tietokone varastettiin kokonaan ja tästä tein rikosilmituksen. Senkin mä niinku jota kuinkin ymmärrän että niillä meni hermo siihen että tein rikosilmoituksen, mutta kun se mun rikosilmoitusKIN... eli vasta siellä kesällä 2021. Mitä v*ttua se Siperialla uhkaili muo jo vuonna 2019 ja vartijat kävi siis päälle jo ennen mun rikosilmoitusta.

Mä olen miettinyt pääni puhki, kun MIKÄÄN idea ei toimi. Ei ole mitään! Ei mitään!!

...Ja vaikka mä KAIKEN tän jälkeen mietin sitä naikkosta 12.05.2022, niin en mä silti ymmärrä että mitä se ilakoi. Missä oli se hauska juttu?

"No, ehkä me lähdetään sitten kaikki" ja tätä korostaakseen koko kaupan henkilökunta kerääntyy laumaksi ja tulee kassojen läpi. what... the... f*ck?

Toinen tönii vihaisena ja toinen ilakoi? Te ootte kaikki umpih*lluja.

Mä aina palaa siihen Siperia-h*oraan, koska muo uhkailtiin siellä 2019 enkä silloinkaan sitä ottanut todesta, kun oli niin friikkiä eikä siinä ollut mitään syytä. No, alkoihan sitä draamaa sitten tulla, joten se Harakanp*rse palasi mieleeni. Pitäisi siis tietää että mitä se HP siellä nyt sönkötti. Ilmeisen houreinen se oli. Se oli niin vihainen, mitä mä muka olin edes tehnyt?! Se ilmiselvästi LUULI jotain ja tätä harhakuvitelma-teoriaani tukee se ilakoiva l*hmä 12.05.2022. Vartijakaan tuskin olisi töninyt, jos olisi tiennyt etten edes liity yhtään mihinkään. Jotain rikollista se kai luuli siinä simputtavansa? Vai olenko mä liian naiivi. Hakkaahan ne tuolla kaikenlaisia vähemmistöjä muutoinkin olettamatta heistä yhtään mitään sen enempää.

*Huokaisu* Kaikista parhaiten mä saan näitä palasia sopimaan yhteen niin että siellä pyöritetään huumebisnesta Supermarketissa ja nää oli vuosikausia olleen 100% varmoja että olisin muka käyttäjä. Mulle oli ilmeisesti jo jotain tehty ennen tuota syksyä 2019, kun muo Siperialla uhkailtiin. Olihan mulle huumeita yritetty kaupata ja kaikenmaailman autot yrittäneet pysähdellä, mutta olin ne kaikki jättänyt välistä. SITÄ se Harakanp*rse on varmaan tarkoittanut. Se on ainoa. En ole missään vaiheessa keksinyt parempaakaan ideaa. Ne vain luulee että olisin narkkari ja saa raivarin, kun en osta heiltä.

Näissä olosuhteissakaan en silti tajua sitä 12.05.2022 naikkosta, siksi on mulla niin jäänyt riivaamaan mielessä. Ja sehän otti joo mukaan sen koko kaupan henkilökunnan. Kai se oli heille vain hauskaa vaihtelua tylsään arkeen? Tuskin siellä sai vapaasti valita ihmiset että HALUAAKO ne olla mukana siinä karnevaalissa. Eiköhän ne oltu pakotettu siihen loputkin. Se on siis mahdollista että narkkih*ora vain sekoili ja nimenomaan sekoili. Oletti omiaan, sekosi ja päätti pistää pystyyn karnevaaliin ja muut joutuu siihen osallistua, kun siellä yksi hyllyjentäyttäjä h*ro nyt terrorisoi työyhteisöä. Tää vois olla se lähimpänä totuutta oleva skenaario. Sillä ei siis ollut mitään merkitystä. Yks aivonsa pehmentänyt narkki vain sekoili jotain.

Mä aina ihmettelin niiden virnettä eli se teoria alkaa vahvistua. Vuosia kun tässä olen asiaa ihmetellyt, niin aina tuntuu korostuvan se että ne on siellä ihan sekaisin huumeista. Huumepäissään ne ehkä sitten tekee asioita, joita ei pysty järjellä ymmärtää. Tuskin siis kannattaa hirveän syvällisesti heidän juttujaan ajatella? Seko mikä seko. Mä olen ottanut ne liian tosissaan.

Ja vaikka Harakanp*rse ois joskus aikoinaan jotain parempaakin ollut, niin ajat muuttuu ja h*orat vanhenee. Jotain tällaista rakennetta mä siis näkisin. Sellaista ajanhavinaa... Harakanp*rse on vanhaa kantaa, mutta kuin lahopuu kaatumassa. On uutta energisempää sukupolkea, jotka tulee katettuun pöytään, muttei ymmärrä ettei se ole pysyvää... tai on vain liian aineissaan tajuamatta mitään muutakaan ympärillään. Eli... se Harakanp*rse on niin umpilahon näköinen, ihan liian raihnainen. Se on niin k*rpääntyneen näköinen ja mulle... MULLE jotain sönköttää, niin jos se ois jotain kovaa, niin se on mennyttä kovaa ja lahonnut pystyyn.

Samaan sarjaan menee huoltomiehet. Ihan lahoa. Niissä on ollut paljon samaa jotenkin siinä Harakanp*rseessä ja meidän huoltomiehessä. Sellaisia ettei ole vissiin ollut ihan terveelliset elämäntavat vai mikä on kun elämä on noin kuluttanut? Ääni oli ainakin mennyt, kun viimeksi juteltiin maaliskuussa. Onko keuhkosyöpää? Tupakalle se ainakin haisee aina voimakkaasti eli en ihmettelisi, jos ei keuhkot toimi. Se Harakanp*rse oli myös maski yllä, vaikka jopa minä olin lopettanut sen käytön. Iso osa orimattilalaisistahan ei koskaan käyttänyt koronamaskia. Tuntui että olin ainoita, jotka käyttää, niin siksi oli outoa nähdä ensinnäkin että HP oli palannut takaisin töihin (tai ainakin iltavuoroon), kun luulin jo kuolleen koronaan ja sitten se oli siinä oudosti maskin peittämä. Outo se oli. Siperia vissiin sitä opettanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja vaikka mä KAIKEN tän jälkeen mietin sitä naikkosta 12.05.2022, niin en mä silti ymmärrä että mitä se ilakoi. Missä oli se hauska juttu?

"No, ehkä me lähdetään sitten kaikki" ja tätä korostaakseen koko kaupan henkilökunta kerääntyy laumaksi ja tulee kassojen läpi. what... the... f*ck?

Toinen tönii vihaisena ja toinen ilakoi? Te ootte kaikki umpih*lluja.

Mä aina palaa siihen Siperia-h*oraan, koska muo uhkailtiin siellä 2019 enkä silloinkaan sitä ottanut todesta, kun oli niin friikkiä eikä siinä ollut mitään syytä. No, alkoihan sitä draamaa sitten tulla, joten se Harakanp*rse palasi mieleeni. Pitäisi siis tietää että mitä se HP siellä nyt sönkötti. Ilmeisen houreinen se oli. Se oli niin vihainen, mitä mä muka olin edes tehnyt?! Se ilmiselvästi LUULI jotain ja tätä harhakuvitelma-teoriaani tukee se ilakoiva l*hmä 12.05.2022. Vartijakaan tuskin olisi töninyt, jos olisi tiennyt etten edes liity yhtään mihinkään. Jotain rikollista se kai luuli siinä simputtavansa? Vai olenko mä liian naiivi. Hakkaahan ne tuolla kaikenlaisia vähemmistöjä muutoinkin olettamatta heistä yhtään mitään sen enempää.

*Huokaisu* Kaikista parhaiten mä saan näitä palasia sopimaan yhteen niin että siellä pyöritetään huumebisnesta Supermarketissa ja nää oli vuosikausia olleen 100% varmoja että olisin muka käyttäjä. Mulle oli ilmeisesti jo jotain tehty ennen tuota syksyä 2019, kun muo Siperialla uhkailtiin. Olihan mulle huumeita yritetty kaupata ja kaikenmaailman autot yrittäneet pysähdellä, mutta olin ne kaikki jättänyt välistä. SITÄ se Harakanp*rse on varmaan tarkoittanut. Se on ainoa. En ole missään vaiheessa keksinyt parempaakaan ideaa. Ne vain luulee että olisin narkkari ja saa raivarin, kun en osta heiltä.

Näissä olosuhteissakaan en silti tajua sitä 12.05.2022 naikkosta, siksi on mulla niin jäänyt riivaamaan mielessä. Ja sehän otti joo mukaan sen koko kaupan henkilökunnan. Kai se oli heille vain hauskaa vaihtelua tylsään arkeen? Tuskin siellä sai vapaasti valita ihmiset että HALUAAKO ne olla mukana siinä karnevaalissa. Eiköhän ne oltu pakotettu siihen loputkin. Se on siis mahdollista että narkkih*ora vain sekoili ja nimenomaan sekoili. Oletti omiaan, sekosi ja päätti pistää pystyyn karnevaaliin ja muut joutuu siihen osallistua, kun siellä yksi hyllyjentäyttäjä h*ro nyt terrorisoi työyhteisöä. Tää vois olla se lähimpänä totuutta oleva skenaario. Sillä ei siis ollut mitään merkitystä. Yks aivonsa pehmentänyt narkki vain sekoili jotain.

Mä aina ihmettelin niiden virnettä eli se teoria alkaa vahvistua. Vuosia kun tässä olen asiaa ihmetellyt, niin aina tuntuu korostuvan se että ne on siellä ihan sekaisin huumeista. Huumepäissään ne ehkä sitten tekee asioita, joita ei pysty järjellä ymmärtää. Tuskin siis kannattaa hirveän syvällisesti heidän juttujaan ajatella? Seko mikä seko. Mä olen ottanut ne liian tosissaan.

Ja vaikka Harakanp*rse ois joskus aikoinaan jotain parempaakin ollut, niin ajat muuttuu ja h*orat vanhenee. Jotain tällaista rakennetta mä siis näkisin. Sellaista ajanhavinaa... Harakanp*rse on vanhaa kantaa, mutta kuin lahopuu kaatumassa. On uutta energisempää sukupolkea, jotka tulee katettuun pöytään, muttei ymmärrä ettei se ole pysyvää... tai on vain liian aineissaan tajuamatta mitään muutakaan ympärillään. Eli... se Harakanp*rse on niin umpilahon näköinen, ihan liian raihnainen. Se on niin k*rpääntyneen näköinen ja mulle... MULLE jotain sönköttää, niin jos se ois jotain kovaa, niin se on mennyttä kovaa ja lahonnut pystyyn.

Samaan sarjaan menee huoltomiehet. Ihan lahoa. Niissä on ollut paljon samaa jotenkin siinä Harakanp*rseessä ja meidän huoltomiehessä. Sellaisia ettei ole vissiin ollut ihan terveelliset elämäntavat vai mikä on kun elämä on noin kuluttanut? Ääni oli ainakin mennyt, kun viimeksi juteltiin maaliskuussa. Onko keuhkosyöpää? Tupakalle se ainakin haisee aina voimakkaasti eli en ihmettelisi, jos ei keuhkot toimi. Se Harakanp*rse oli myös maski yllä, vaikka jopa minä olin lopettanut sen käytön. Iso osa orimattilalaisistahan ei koskaan käyttänyt koronamaskia. Tuntui että olin ainoita, jotka käyttää, niin siksi oli outoa nähdä ensinnäkin että HP oli palannut takaisin töihin (tai ainakin iltavuoroon), kun luulin jo kuolleen koronaan ja sitten se oli siinä oudosti maskin peittämä. Outo se oli. Siperia vissiin sitä opettanut?

"Siperia vissiin sitä opettanut?"

...Sitähän mä en tiedä että miten nää asiat voi liittyä toisiinsa, mutta koen oudoksi että eka p*rseillään ja sitten suututaan, kun mä vienkin jutun poliisille.

Mä vain sanon että te arvioitte mut jotenkin ihan väärin. Kumma juttu, tosi outo juttu.

No, mutta sanonpa vain ettei Lahdessa ollut tällaista. Outo juttu. Mä muuten just taas jostain ihmettelin sitä etten asunutkaan siellä 10 vuotta. Se oli jopa alle 9 vuotta! V* mä olen huono matikassa. No, mutta noi tuplakuukaudet on hankalia samaan aikaa molemmissa, mutta siis huhtikuusta 2007 tammikuuhun 2016 mä asuin siellä että jokainen voi itse laskea.

Ette te tajua mitä mun päässä liikkuu, mutta mä vain sanon että on outoa. Te ootte ihan maanisia. Tosi vaikea on mun keksiä että mikä teidän ongelma voi olla, mutta toisaalta just se että te yritätte vaientaa on kyllä tosi hankala juttu. Se ensimmäinen on, kun en siis edes puhu! Sitten se et simputetaan, jotta mä olisin hiljaa ja sit kun mä suutin, niin eihän muo saa lopettamaan. Musta on tosi ongelmallista alkaa sadistisesti vainota ihan hissunkissun-hiljaista kaveria ja kun ideana näyttää olleen se että olisin hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Siperia vissiin sitä opettanut?"

...Sitähän mä en tiedä että miten nää asiat voi liittyä toisiinsa, mutta koen oudoksi että eka p*rseillään ja sitten suututaan, kun mä vienkin jutun poliisille.

Mä vain sanon että te arvioitte mut jotenkin ihan väärin. Kumma juttu, tosi outo juttu.

No, mutta sanonpa vain ettei Lahdessa ollut tällaista. Outo juttu. Mä muuten just taas jostain ihmettelin sitä etten asunutkaan siellä 10 vuotta. Se oli jopa alle 9 vuotta! V* mä olen huono matikassa. No, mutta noi tuplakuukaudet on hankalia samaan aikaa molemmissa, mutta siis huhtikuusta 2007 tammikuuhun 2016 mä asuin siellä että jokainen voi itse laskea.

Ette te tajua mitä mun päässä liikkuu, mutta mä vain sanon että on outoa. Te ootte ihan maanisia. Tosi vaikea on mun keksiä että mikä teidän ongelma voi olla, mutta toisaalta just se että te yritätte vaientaa on kyllä tosi hankala juttu. Se ensimmäinen on, kun en siis edes puhu! Sitten se et simputetaan, jotta mä olisin hiljaa ja sit kun mä suutin, niin eihän muo saa lopettamaan. Musta on tosi ongelmallista alkaa sadistisesti vainota ihan hissunkissun-hiljaista kaveria ja kun ideana näyttää olleen se että olisin hiljaa.

...Mä en kyllä ollenkaan tajua että miksi te luulette tuntevanne mut? Mistä? Meikä ei ole missään yhteydessä 30 vuoteen ja sit joku väittää minut tuntevansa? Miten se tieto mun päästä pihalle tulisi, jos mä en sitä itse kerro?

Sit kun vuosikymmeniä mä kuitenkin olen tapellut ihmisten kanssa. Kai nää sit yhä väittää sitä alkuperäistä harhaansa ja sen PÄÄLLE vielä väittää että mä valehtelisin. Jännä juttu, kun mä kuitenkin puhun aina totta. On h*ton vaikea joskus jopa, kun meikä ei halua valehdella yhtään, niin joskus ne tilanteet on kaameita sen takia. Siinä rimpuilen ja mietin että miten mä nyt tästä eroon pääsen sanomatta yhtään mitään.

Ja sit te h*mot AINA intätte mun kanssa? Ootte te pällejä.

On ahdistavaa, kun te ette ikinä puhu totta. Ootteko koskaan miettineet sitä että te olette tosi epämukavaa seuraa? Onneksi poliisikin valisti uutisissa ettei mun tartte sietää ihmisiä, joiden olemus ahdistaa muo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä en kyllä ollenkaan tajua että miksi te luulette tuntevanne mut? Mistä? Meikä ei ole missään yhteydessä 30 vuoteen ja sit joku väittää minut tuntevansa? Miten se tieto mun päästä pihalle tulisi, jos mä en sitä itse kerro?

Sit kun vuosikymmeniä mä kuitenkin olen tapellut ihmisten kanssa. Kai nää sit yhä väittää sitä alkuperäistä harhaansa ja sen PÄÄLLE vielä väittää että mä valehtelisin. Jännä juttu, kun mä kuitenkin puhun aina totta. On h*ton vaikea joskus jopa, kun meikä ei halua valehdella yhtään, niin joskus ne tilanteet on kaameita sen takia. Siinä rimpuilen ja mietin että miten mä nyt tästä eroon pääsen sanomatta yhtään mitään.

Ja sit te h*mot AINA intätte mun kanssa? Ootte te pällejä.

On ahdistavaa, kun te ette ikinä puhu totta. Ootteko koskaan miettineet sitä että te olette tosi epämukavaa seuraa? Onneksi poliisikin valisti uutisissa ettei mun tartte sietää ihmisiä, joiden olemus ahdistaa muo.

"poliisikin valisti"

...eli "Poliisi huomauttaa, että rauhallisestikin käyttäytyvät yöpyjät voivat olla häiriöksi lentomatkustajille. Jo pelkällä olemuksellaan." Niin, eli siinäs kuulitte! Mun ei tartte sietää teitä idi**tteja. Voi järkkärih*mot heittää h*lvettii sieltä ahdistamasta asiakkaita jo pelkällä olemuksellaa. Ne jopa ylpeilee sillä. Minä en heinä ylpeilisi. Ei tolla saa p*llua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"poliisikin valisti"

...eli "Poliisi huomauttaa, että rauhallisestikin käyttäytyvät yöpyjät voivat olla häiriöksi lentomatkustajille. Jo pelkällä olemuksellaan." Niin, eli siinäs kuulitte! Mun ei tartte sietää teitä idi**tteja. Voi järkkärih*mot heittää h*lvettii sieltä ahdistamasta asiakkaita jo pelkällä olemuksellaa. Ne jopa ylpeilee sillä. Minä en heinä ylpeilisi. Ei tolla saa p*llua.

...Mä haluaisin nyt ihan Puolustusvoimien mielipiteen siitä että onko mussa muka joku vika, häh?? MISSÄ? Mä mietin sairaalloisesti sitä että isäni oli armeija aikanaan sotilaspoliisi eli tää ei ole mulla ihan hallinnassa, mutta kun mä kuitenkin sitä mietin!! Ja mä mietin ja mietin. Ja mä miedän että mä olen ihan p*rkeleen ok.

Olinko mä hyvä, häh? Mulle ryttyilee kaikenmaailman järkkärit, vartijat, poliisit ja muut h*mot ja nää luulee et sillä on jotain väliä? Sanotaan että kunnioitus pitää ansaita, mutta h*mot nyt ihan silti ensimmäiseksi kuitenkin keskittyy NOUDATTAMAAN SITÄ LAKIA.

• Anonyymi

"Ovat sen oloisia kuka sä olet ja mitä sä tänne tulet??"

En ollut moista huomannut, kun ei ollut koskaan kiinnostanut seurailla. Ne sitten jostain mulle suuttui ja TÄÄ mulle nyt niinku näkyi. Vuonna 2019 muo jo uhkailtiin ilman että sitäkään otin ensin todesta, kun ei voi olla yhtään mitään mistä ne voisi suuttua. Yhtään mitään.

Sitten se vaino kuitenkin meni juuri siihen mitä EI VOI OLLA HUOMAAMATTA. Minun ei fyysisesti vain annettu edetä siellä hyllyjen välissä, minun maksutoimitusta ei annettu tapahtua ja jäätiin ovensuuhun eteen, tai jo sisään tullessa ei suostuttu avata liukuovie jne jne. Minut siis pysäytettiin ihan fyysisesti siihen... aina täysin ilman mitään syytä.

Nää h*orat nyt jotenkin suuttui ja häätämällä hääti minut sitten pois kaupasta ja just Supermarketissa viimeiseksi kerraksi on jäänyt se kerta kun s**tanan hyllyjentäyttäjä h*ora lähetti vartijan mun päälle valheellisilla tiedoilla. Et se h*ora oli niinku TOSI tosissaan?

• Anonyymi

"sisään tullessa ei suostuttu avata liukuovie jne"

...Toi noista tapahtui S-marketissa. Mutta kaikenlaista siis tapahtui kaikialla eikä ton pitänytkään olla kattava selostus. Toi liuovi-juttu nyt jäi jotenkin irralliseksi mukaan, niin piti ihan vain sen takia erikseen mainita.

Mä vain siis mietin näitä Orimattilan aivottomia h*oria, jotka houreilee ja valheillaan pilaa tääll kaikkien elämän. Just tämä sadistinen ja maaninen vaino, jolla ei koskaan ollut edes yhtään mitään syytä, ei mitään!! Umpi-idi**tteja h*oria vain valehlemassa ja SEN TAKIA meikä sitten ei tuolla keskustassa käy enää ollenkaan. Ei siellä muutoinkaan nyt olisi muuta kuin jaloitellut (öisin), mutta en nyt sitten sitäkään tee, kun ei siellä ole edes mitään, kun koko keskustakin on tuhottu mm. ruman Prisman takia. Ihan hirveää p*skaa vain kaikki siellä, niin... *huokaisu*.

Mietin siis täällä paljon kaikkea ja minulla on ahdistavan ristiriitaiset fiilikset kaikesta. Ja katkera olen siitä että nimenomaan nää älylliset vajaat täällä sitten rellestää ja pilaa ihan koko kaupungin. Toivottavasti ovat h*orat TOSI ylpeitä itsestään. Toivottavasti siis edes JOKU on tästä v*tun p*skasta iloinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      79
      7419
    2. Demarilesbo synnytti lapsen

Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art
      Maailman menoa
      204
      4670
    3. Opettaja teki pornoa sivubisneksenä

Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn
      Maailman menoa
      72
      4590
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      58
      4130
    5. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      71
      4117
    6. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      33
      3619
    7. Porno-ope?

Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e
      Maailman menoa
      61
      3025
    8. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      65
      2742
    9. Opettaja OnlyFansissa - Onko ihan OK?

Onko mielestäsi ihan OK, että peruskoulun luokanopettaja on virka-aikansa ulkopuolella aktiivinen aikuisviihteen tuottaj
      Pori
      40
      1950
    10. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1695
    Aihe