Kertokaaopa kokemuksianne menkkojen alkamisesta imetyksen aikana. Onko vaikuttanu imettämiseen.. hylkiikö vauva enemmän rintaa..onko muita ihmetyksiä?:) Itellä alko menksut ja poika on 2,5kk.. huomaa että rinta ei jotenki kelpaa läheskä niinku ennen.. tosin aiemminki ollu vähä vaikeuksia.. Mut luin jostai,että menkat saattaa muutta jotenki maidon makua?Hormooneista johtuen.. Mut tiiä sit onki siinä perää, vai onko mun poju vaan lopettamassa jo rinnalla olon,ku ollu osittaisimetyksessä koko ajan..:(
Menkat!
3
374
Vastaukset
- fisutt
Minulla alkoi menkat vauvan ollessa 3,5kk. Täysimetyksellä jatkettiin 5kk ikään asti ja osittaisimetystä vielä 9kk ikäiseksi. Ei vaikuttanut imetykseen mitenkään.
- bnm.-
Mulla alkoi säännölliset kuukautiset 6 viikkoa synnytyksestä täysimetyksestä huolimatta, imetin 6 kk ja ei vaikuttanut mitenkään.
- äääääää
Mulla viides vauva, neljä ekaa ainakin vieroksuivat hieman rinnalla oloa menkkojen aikana. Voipi olla että joittenkin naisten maito maistuu kuukautisten aikana erilaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053630
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472579- 982360
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401924Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261594- 271502
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181434- 221298
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671185