Hei mulla on alla oleva koodi, miten saisi helpoiten määritettyä liittämisen aloittamaan F sarakkeessa riviltä 3 ja sen jälkeen jatkuu joka riville?
Sub Transponoi()
Dim vika As Long
Dim vika2 As Long
Dim solu As Range
On Error Resume Next
Application.ScreenUpdating = False
Worksheets("DP2").Range("F:F") = ""
vika = Range("DP2!A65536").End(xlUp).Row
vika2 = Range("DP2!D65536").End(xlUp).Row
If vika < vika2 Then
vika = vika2
End If
For Each solu In Range("A3:A" & vika)
solu.Copy
Range("DP2!F65536").End(xlUp).Offset(1, 0).PasteSpecial (xlPasteValues)
If Not solu.Offset(0, 3).Text = "#N/A" Then
solu.Offset(0, 3).Copy
Range("DP2!F65536").End(xlUp).Offset(1, 0).PasteSpecial (xlPasteValues)
End If
Next
Application.CutCopyMode = False
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Makron aloitusrivin määritys
1
374
Vastaukset
Sub Transponoi()
Dim vika As Long
Dim vika2 As Long
Dim vika3 As Long
Dim solu As Range
On Error Resume Next
Application.ScreenUpdating = False
Worksheets("DP2").Range("F:F") = ""
vika = Range("DP2!A65536").End(xlUp).Row
vika2 = Range("DP2!D65536").End(xlUp).Row
If vika < vika2 Then
vika = vika2
End If
For Each solu In Range("A3:A" & vika)
solu.Copy
vika3 = Range("DP2!F65536").End(xlUp).Row
If vika3 = 1 Then vika3 = 2
Range("DP2!F" & vika3).Offset(1, 0).PasteSpecial (xlPasteValues)
If Not solu.Offset(0, 3).Text = "#N/A" Then
solu.Offset(0, 3).Copy
vika3 = Range("DP2!F65536").End(xlUp).Row
Range("DP2!F" & vika3).Offset(1, 0).PasteSpecial (xlPasteValues)
End If
Next
Application.CutCopyMode = False
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532