Tääsä uudet merkit

Tähän uskova

Horoskooppien ystäviä on viime päivinä järkyttänyt tieto siitä, että useimpien horoskooppimerkki onkin todellisuudessa aivan toinen kuin tähän asti on luultu. Astronomian professori Parke Kunkle kertoi NBC:n haastattelussa, että maapallon akselin muutosten takia myös eri tähtikuvioiden asemat ovat muuttuneet. Muutosten takia horoskooppikarttaan on lisättävä uuden tähtikuvion myötä myös kokonaan uusi merkki, jota ei ollut vielä 3000 vuotta sitten: Käärmeenkantaja.

Uudet horoskooppimerkkien päivämäärät ovat seuraavat:
20.1.-16.2. Kauris
16.2.-11.3. Vesimies
11.3.-18.4. Kalat
18.4.-13.5. Oinas
13.5.-21.6. Härkä
21.6.-20.7. Kaksonen
20.7.-10.8. Rapu
10.8.-16.9. Leijona
16.9.-30.10. Neitsyt
30.10.-23.11. Vaaka
23.11.-29.11. Skorpioni
29.11.-17.12 Käärmeenkantaja
17.12.-20.1. Jousimies

14

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt vai vaaka

kumpikohan olen kun olen syntynyt 30.10 ?

• ykshärkä

ÄLKÄÄ NYT KAIKKEEN USKOKO! Mutta ei! Kun sattuu olemaan professori sitä ja tätä ja yli- sitä ja tätä ni jo kumartelee astrologia uskovaisetkin! Hyväuskoisia pikkulapsia olette jotka onnellisena nuolee tikkaria!

• sirja111 lida 111

Mielestäni olisi hyvä, jos se näin menisi.
      Kaksosten yli vedettäisiin viiva, niistä tulisi härkiä maailma olisi tasapainoisempaa, rauhallisempaa ja toisesta välittämistä.Itsekkyys häipyisi.
      Kaikkinainen kieroilu ja pirut vähenisi.Tuuliviirit olisi vain ulkona salossa.

Rauhallisen ravun mietteitä.No on sitä moni muukin tuumaillu.

• neitsyt leijona

Kuuleppa jos just rajalla olet sekotus vaakaakin. Minä itse myös näin mua povataan aina vaa aksi. Tunsin kuiteski olevena hieman kumpaakin.

Tästä taulukosta huomasin olen nyt sitten Neitsyt alkupuolesta ,jossa leijonaloppu parin päivän päässä. Olen sitäkin ihmetelly olen niin voimakas sitkeä en räyhää, eli en ole leijona mutta vaikuttaa leijonan voima.. Ehkä tämä pitää paikkansa sittenkin tämä uusi minulle nyt.

Yleensä minulla sellainen kirjakin missä merkki jaetaan kolmeen osaan, eihän merkki voi olla samanlainen 30päivää minunkaan mielestä. Esim. Keskihärkä on todella härkä ja alku ja loppupäästä niihen tulee hieman muuta merkkiä mukaan. Ei enää niin junttipää:-)

• härkä neiti

Musta on ihan naurettavaa, että horoskooppimerkki muuttuu. Jos on syntynyt härän aikaan sillon, kun mitään kärmestä ei ollut niin miten hitossa sitä ihminen sitten yht'äkkiä olisikin syntynyt oinaan tähdistössä? Ei mene jakeluun.

Itse olen lähes prikuulleen sellainen millaisiksi härkiä kuvataan, mutta oinas ei osu ollenkaan. Olen siis härkä. Piste.

• JK

V AI IIN

• oinaksia tunteva

Härkäneiti voi olla tota mieltä kun itse vain haluaa olla härkä. Mutta totuus on tämä...

Huomaa jo tosta että äiskääsit tässä olet härkä. Oinas käyttäytyy juuri noin ei kestä mitään joka muuttuu....

• shaissee tämmöset

Kyl mie oon kauris vaikka olenkin 7.1 syntynyt. Jousimiestä kuvaillaan iloiseksi ja hauskasti mut minä oon todistettu se kylmä ja vittuuntuneen näkönen pessimisti. Toiseks olen johtajaluonne jolla on hiton kova hinku menestyä ja tähdätä korkeelle ja jousimiehellä ei ollut käsittääkseni näitä haluja. Kaikki pitää suunnitella ja rahaa pitää olla tilillä eikä se ole tuhlaamista varten. Mulla pitää olla elämässä päämääriä intin jälkeen kun ei ollut oikein mitään päämäärää niin mietin monesti et rysäytänkö autolla vastaantulevan rekan alle. Vihaan myös kaikkia uudistuksia kun miksi ei voi pysyä vaan vanhassa ja toimivassa?
      Mut voin minä olla jousimies jos vaihatte sille samalla kauriin luonteen. Minä kannan oniksia matkassa siitä huolimatta.

• HÄRKÄ4EWER

Olin härkä,olen härkä,ja tulen olemaan härkä! Oon jo muutenkin jo valmiiks tottunu tähän,mutta härkänä pysyn, >;D

• niowr

Horoskooppien luonnekuvaukset ovat täsmälleen samat kuin ennen, vaikka tähtikartta onkin muuttunut ajan saatossa. Sitäpaitsi ei tuo astronomisen kartan muuttuminen todellakaan mikään uutinen ole, toisin kuin alkuviesti sanoo.

• Härkä

Huomatkaa!

Astrologiassa merkitsevät taivaan kiintopisteet, jotka saivat nimensä ~2000 vuotta sitten. Kiintopisteet ovat pysyneet samana. Itsekin tunnistan itsessäni enimmäkseen Härän piirteitä. En juurikaan Oinaan.

• hätähuuto!!!

Ylipäätään tuollainen astrologialla leikkiminen on todella vaarallista! perheet hajoaa! Lapset joutuu kantamaan eron taakan! Älkää tärvelkö lasten tulevaisuutta! Härkä on härkä ja oinas on oinas! Älkää menkö muuttelemaan näitä minkään uuden astrologian pohjalta! Olette todella vaarallisilla alueilla!

• astrosonni
        hätähuuto!!! kirjoitti:

Ylipäätään tuollainen astrologialla leikkiminen on todella vaarallista! perheet hajoaa! Lapset joutuu kantamaan eron taakan! Älkää tärvelkö lasten tulevaisuutta! Härkä on härkä ja oinas on oinas! Älkää menkö muuttelemaan näitä minkään uuden astrologian pohjalta! Olette todella vaarallisilla alueilla!

Joo ei oo mikään leikkikalu tuo astrologia. Horoskooppi tasolla jos pysyy niin eipä se vielä mikään iso juttu ois; vaikka arpois itselle uuden hrskoopin... ei ainakaan härille... ainakaan härkämiehille? :)

Astrologia on huono harrastus, mutta ihan toimiva lisä elämäntapoihin / arkisiin askareisiin...
        ...jos ihan oikeasti on valmis lisäämään jotain niinkin isoa kuin astrologia elämäänsä. Suosittelen pysymään ihan alkuperäisissä horoskoopeissa ja lainaamaan kirjan aiheesta "aurinkomerkit". Siitä jos menee eteenpäin niin saattaa ainakin härän hyvin herkästi napata mukaansa. 50/50...

• astrosonni

Kyllä ne vanhat päivämäärät ja merkit toimii edelleen.
      Tulihan sitä pelästyttyä hieman että onko niinkin lyhyessä ajassa joku kulma kääntynyt täysin. Tietääkseni kulmat kyllä muuttuu aikojen saatossa - mutta ei taida kiirus olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      294
      6666
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe