Tänään julkistettiin uudet Iskelmäfinlandia- ehdokkaat. Eipä niistä oo kukaan mun mieleeni, mutta jotain hyvääkin tuli nyt tänä vuonna, eli nyt on päätetty, että jo kerran aikaisempina vuosina ehdolla olleet artistit voi toistamiseenkin laittaa ehdolle ! :) Se on hyvä juttu se ! Oottelen josko Tapsa Kansa olisi ensi vuonna ehdolla ( ja Tommi Soidinmäki, mutta eri vuonna koska toivoisin , että kumpikin saisi sen voiton ).
Arvioni Tämän vuoden ehdokkaista
DANNY: On nyt toisen kerran ehdolla. Näistä ehdokkaista soisin mieluiten Dannylle sen voiton, koska hänellä on pitkä ja ansiokas ura Iskelmämusiikin parissa. On tehnyt näyttäviä ja suomen mittakaavassa poikkeuksellisen mittavia show-spektaakkeleja. Muutamia hyviä biisejäkin on (kuten Tuuliviiri, Maantieltä taloon, Kauan, Piilopaikka, Seitsämän kertaa seitsämän, Amarillo, jne... ).
Vähän ärsyttää Dannyn touhuissa se ,että se visuaalinenpuoli, eli kaikenmaailman tilpehöörät, tanssitytöt ja muu rekvisiitta menee itse sen musiikin edelle. Keikoilla taitaa tanssitytöt laulaa suurimman osan biiseistä.
MARKKU ARO: On ollut kanssa aikaisemmin ehdolla. Tanssikansan parissa aika suosittu, koska laulaa hyvää tanssimusaa. Jotain kohtuuhyviä biisejä hällä uransaalkuajoilta, mutta nyttemmin kaikki uudet biisinsä samanlaisia renkutuksia. Kuitenkin mittava ura ja toiseksparas ehdokas voittajaksi.
PEPE WILLBERG: Saatta olla kans ollut aikaisemminkin ehdolla. En muista tarkkaan. En tykkää yhtään Pepe Willbergin mäkättävästä äänestä. Eikä hällä ole yhtään hyvää biisiä mun makuuni. Pitkä ura hälläkin kyllä on, mutta toivottavasti ei voita.
MEIJU SUVAS: Meiju on naispuolinen vastine Pepe Willbergille. Samanlainen lammasvibraatto kummallakin. Meijullakaan ei oo yhtään kipaletta josta tykkäisin. On pitkänlinjan artisti, mutta en toivo silti voittoa hällekkään.
MARISKA: Siis hohhoijaa....Jos olis aprillipäivä, niin olisin luullut aprillipilaksi sitä ,että Mariska on Iskelmäfinlandia-ehdokkaana. Yksi keskinkertaineen radiossa puhkisoitettu iskelmäbiisi siis oikeuttaa jo Finlandia-ehdokkaaksi. Eihän se ole Iskelmämusaakaan tehnyt kuin vasta ihan vähänaikaa. Kamala ääni vielä kaikenkukkuraksi. Kaikkein vähiten toivon Mariskan voittoa.
Voittajan valitsee tänä vuonna Arto Alaspää.
Uudet Iskelmäfinlandia-ehdokkaat
9
141
Vastaukset
- koko on?
Kuka on Mariska ,enpä ole aikaisemmin kuullut.
- Varma veikkaus:
Viime vuonna arvasin voittajan sen perusteella, kuka oli valitsijina. Tänä vuonna on aivan selvää, että Arto Alaspää haluaa palkita järjestö- ym. kaverinsa Dannyn.
- Nainen Oulusta
Danny voittaa ja ihan ok. On tehnyt paljon musiikin hyväksi. Jos Danny ei olisi mukana kisassa, niin ehdottomasti silloin palkinnon saaja olisi minun suosikkini Markku Aro:)
- Satuneitonen
Heh heh.
On sulla Justiinax kyllä välillä hauskoja kommentteja, mutta tässä kauan seuranneena ihmetyttää eräs seikka.
Jos käyt paljonkin jossain tanssikeikoilla yms. niin miksi menet sinne niin negatiivisella asenteella? Tai katsot TV:stä sellaisia artisteja, joita jo valmiiksi inhoat esim. Mikko Mäkeläinen??
On mullakin monta artistia, joita inhoan kuten Paula Koivuniemi. Silti hänellä on jokunen hyvä biisi ja ihan innolla niitä silti keikoilla kuuntelen ja katson vaikka muuten en kyseistä naikkosta voi sietää.
Varmasti joka artistilla on jotain hyvää, mutta tuntuu, että sinä pilaat vain itse päiväsi keskittymällä oikein hakemaan niitä negatiivisia juttuja joka artistista, vaikka voisit muuten viihtyäkin ja tykätä jostain biiseistä.
Esim. tässä kerran taannoin katsoit tartu mikkiin ohjelmaa ja jopa kehuit inhokkiasi Mäkeläistä, että ihan mukavasti meni sekin kerta.
Jotenkin tuntuu, että et nauti lainkaan musiikista (paitsi Tapsasta) jos vain keskityt niihin negatiivisiin puoliin.
Ja tämä ei ollut nyt sitten taas mikään "sodan julistus" ettei tarvitse alkaa tappelua tästä vääntämään. Ihmetyttää vain, kun voisit nauttia jostain tanssilavailloistasi paljon enemmän positiivisemmalla asenteella :)No en mä nyt kauheesti sellaisten artistien TV-esiintymisiä katsokkaan joista en tykkää, mutta viimeksikin Mikko Mäkeläinen oli ängennyt samaan ohjelmaan Tapsan kanssa (Tartu mikkkiin), niin pakkohan sitä Mikkoakin oli nähdä ja kuulla siinä samalla. Oli se siinä kyllä yllättäen ihan siedettävä sillä kertaa.
Eri artistien tanssikeikoilla käyn uteliaisuuttani ja aikanikuluksi joskus. En mä useinkaan negatiivisella aseneteella niille keikoille mene. enkä keskity väenväkisin niitä negatiivisia puolia löytämään, mut joskus vaan joku artisti on ollut livenä pettymys, mutta enemmän on niitä joiden keikka on ollut ihan ok.- Näin on marjat
Sitä paitsi tapsuliini on ihan samaa kategoriaa kuin Paula Koivuniemikin! Molemmat siis tosi ällöttäviä livenä ja telkussa!
- Ohhoijakkaa!!!
Eipä ole kaksisia ehdokkaista nytkään! Ja tietenkin joku mitään sanomaton Mariska; märiskä paremminkin, voittaa! Eipä kiinnosta mennä kuulemaan Nokialle!
- Plagiointia
Kaiken lisäksi jotenkin hullua että Mariska olisi ansioitunut tuon ainoan hittibiisinsä "Suloinen myrkynkeittäjä" tekijänä sillä sen a-osahan menee täysin samalla nuotilla kuin Kari Tapion "Juna kulkee" tai alunperinhän se oli italiailaisen Toto Cutugnon biisi.
- Annu.
No johan on ehdokkaat!
Eipä tarvitse päätään vaivata kelle palkinto kuuluisi kun kaikki ovat aivan syvältä.
Ja aiemmin inhoamallesi ja haukkumallesi Dannyllekö sinä palkinnon soisit, hohhoijaa. Jääköön kertaamatta mikä on miehiään ettei tulisi loukattua ketään.
On vaan todella ihme kun ei mukana ole ketään todella sen arvoista nuorta ehdokasta. Tuo Mariskakukalie... voi ei.
Willbergin urasta nyt ei oikein voi puhua jos joskus vuonna yks ja kaks on jonkun hitin laulanut.
Suvas on hyvin köykäinen tipu joka myös on joskus laulanut jotain mutta painii muussa sarjassa kuin tässä kilpailussa.
AroPuputin laulaminen on nenän kautta honottamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164