Bulgarian Sunny Beach...

juhannus auringossa.

Tuolla joku kyseli mielipiteitä kultahietikosta, mutta entä Sunny Beach?

2 aikuista ja 9v. lapsi lähdössä, voiko suositella? Löytyykö viikoksi ohjelmaa?
Minkälaiset ostosmahdollisuudet siellä ovat?

8

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sb

      Olin Sunny Beachilla vuosi sitten juhannuksen aikoihin, eli kesäkuussa. Voin suositella Sunny Beachia lämmöllä. Kulttuurillista nähtävää ei juurikaan ole, mutta halpaa tavaraa ja ruokaa kyllä. Viikko kului hujauksessa kun buukattiin Bourgasin reissu matkatoimistolta. Muut päivät menikin kivasti kun otti parina päivänä auinkoa ja ui ja iltaisella sitten lähti kiertelemään kojuja. Sunny Beachilla oli myös runsaasti kuppiloita ja ulkoilmabaareja joissa oli useissa karaokemahdollisuus vakijuontajalla. :) Rannalla on isoja trampoliineja joissa voi vaijerien varassa hyppiä, jonkinlaisia huvipuistolaitteita ja muutama minigolfrata, jotka olivat ainakin kesäkuun viikkona joka ilta kovin suosittuja!

      Sunny Beachille mennessä en suosittele all inclusivea juuri juomien ja ruuan halpuuden vuoksi. Onhan se tietty myös omanlaisensa kokemuksensa kokeilla uutta ravintolaa joka päivä. Yksi henkilö selvisi alle 20e päivässä jos ei ostanut muuta kuin ruokaa/juomaa. Tietysti riippuu siitäkin minne menee syömään/juomaan.. mutta jos pari kertaa päivässä syö ulkona ja juo niin eipä paljon 20e enempää kyllä tarvitse :D

      • sb

        Niin ja tosiaan noista ostosmahdollisuuksista. Annan neuvon: lähtekää laukut tyhjinä! :D Oli kyllä todella matala hintataso turistikohteeksi. Hyvä laatuisia vaatteita, kenkiä ja laukkuja runsaasti (laukut ovat enimmäkseen d&g, prada piraatteja). Samaa tavaraa myydään useissa kojuissa joten kannattaa ensin kierrellä ja katsella jos vaikka joku tietty tuote löytyisi halvemmalla jostain syrjempää. Suosittelen myös Bourgasin shoppailureissua, löyty vaikka mitä kun itse kävin, löytyy myös ihan aitoja merkkikauppoja, kuten benetton. :) Kun jaksaa mennä vähän pidemälle niin löytyy myös halpoja putiikkeja. Myös mäkkäri löytyy, hehe. Suomeen verrattuna todella halpaa, olikohan bigmac ateriakin jotain 3,5e..


    • Niponipo

      Sunny Beach on ihan ok paikka, edullinen, lyhyt lento ym...mutta en henk koht lähtisi sinne lasten kanssa vaan valitisisin jonkin rauhallisemman paikan. Rantakadulla ainakin tulisi ihan paniikki pienen lapsen kanssa siinä ryysiksessä ja musiikin jumputuksessa! Mutta kuten sanoin, makuasioita, mutta itse valitsisin lapsen kanssa Bulgariasta jonkun rauhallisemman paikan kuten Albenan.

    • juhannus auringossa

      Kiitos kovasti vinkeistä. Se asia mietityttikin, että onko liian "villi" paikka lapsiperheelle, vaikka kovasti mainostavatkin että ihan ok juttu.
      Kuitenkaan en haluaisi mennä sellaiseen paikkaan, jossa ei tapahdu mitään. Onko kokemuksia Bulgarian muista kohteista?

      • timjapimpe

        Ihan vaan...kannattaa mennä esim. bussilla Varnaan ostoksille,viettämään päivää jne.Löytyy uimarantaa sielläkin,pitkä ostoskatu jne. 2 kertaa oltu Kultahietikolla,Sunny Beachilla käyty päiväsiltään,siellä kaikenlaista,enenpi nuorten paikka mutta OK.Halpaa on.......


      • llauruskaaaah

        Albena on todella hyvä paikka lapsiperheille, tietty discojakin löytyy, mutta enemmän toimintaa lapsille, juuri kyseisiä trampoliineja vaijereineen, myöskin ravintoloissa otettu lapset monessa asiassa huomioon. Ostoskadulla on paljon tuotteita joista voi innostua lapset sekä aikuisetkin, halpaa tietty on. Ja oman muistikuvan mukaan myöskin paljon halvempaa kuin Sunny Beachilla. Kranevo on myöskin todella hieno paikka käydä katsomassa !


    • sb

      Kun itse olin niin ei mielestäni kyllä ollut liian "villiä". Oli pikkusisko 10v mukana ja viihtyi myös mainiosti, eikä ollut illalla mitään pelättävää kun ihan normaalisti kulkee vierekkäin eikä haahuile yksinään. Enkä henk.koht. ymmärrä niponipoa, että tulisi paniikki rantakadulla. En tiedä miksi olisi sen suurempi riski sattua mitään kuin missään muussakaan matkakohteessa. Vaikka iltaa kohden musiikki alkaa jumputtamaan ja vilskettäkin riittää niin suurin osa on nuoria, jotka eivät ole ainakaan missään lapsenkaappaamistehtävissä yms. hehe :D

      • Niponipo

        En todellakaan tarkoittanutkaan mitään lapsen kaappausta yms, vaan lähinnä sitä ryysistä joka siellä rantakadulla vallitsee :) Ehkä tulkitsin itseni väärin? Tarkoitin lähinnä sitä ruuhkaa ja jumputusta mistä saan jo itsekin "paniikkikohtauksen" koska olen jo hurjimmat bilevuoteni ohittanut aikaa sitten...
        Toistan , että on yksilöllistä mitä kukakin lomaltaan lapsen kanssa tai ilman haluaa . Tässäkin kyseisesä kohteessa ihmiset käyvät paljon lasten kanssa, mutta minä ITSE en lähtisi lasten kanssa kyseiseen paikkaan lomalle (enkä tosin uudelleen ilman lapsiakaan) !!! Mutta lapsen kanssa matkaavalle voisin suositella Barcelo Royal Beach hotellia, siisti, hieno ja rauhallinen hotelli sekä mahtavat allasalueet lomailuun lasten kanssa ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe