Olen tavannut 66 vuotiaan miesystäväni n. vuosi sitten. Hän on korkeasti koulutettu ihminen ja työelämässä edelleen. Elämä hänellä on varsin stressaavaa. Minua häiritsee, olen siitä kyllä sanonut hänelle että hän puhuu yksikseen tosi paljon. Huokailee, sanoo "jaha jassoo" peräjälkeen kymmeniä kertoja peräkkäin, varsinkin jos on hyvin stressaava tilanne tai kiire.
Mutinaa ja puhumista on lähes koko ajan, paitsi silloin kun hän oikein skarppaa esim. muiden ihmisten seurassa. Mitä tämä on?
yksinään puhuminen
6
392
Vastaukset
- mums mums
No, se on yksinään puhumista se. Mitäpä muuta.
- JK
YKSINÄÄN PUHUMINENN ONNHYVÄASIA
- jj
en osa sanoa
- zgdshrtsjhrhy
Ei kai tuo mitään ihmeellistä ole. Minun omalla 78v mummolla on lievähkö krooninen "tressitila". Kaikkien näiden 18 vuoden ajan mitä olen hänen kanssaan ollut tekemissiä (siis ku olen itte 18) on mummo aina vaikuttanut lievästi hermostuneelta. Hän on myös aina puhunut itsekseen. Olisi hauska tietää tajuaako itsestään puhuvat että puhuvat itselleen. esimerkiksi minun mummo on puhunut itsekseen kun minä tulin paikalle "ei kai tuonkaan olisi nyt tarvinnut tulla oi voi..." ja kaikkia tällaisia tilanteita. no olen siihen tottunut. kyllä minä itsekseenkin puhun- enimmäkseen kiroilen.
- rreeryre
Jaa-a... itse burnoutin kokeneena sanoisin, että stressaantunut ihminen, jolla vain työpaineet pyörii päässä, yleensäkin tyypillisesti vetää nk. "Roope Ankka -rinkiä", keskellä lattiaa ja mutisee kenties omiaan.
- hilirimpsistä
Hänellä on lievä ahdistumishäiriö ja sinulla hössötysmania! Minäkin olen yksinpuhuja ja ahdistunut. Jos et kestä sitä, käske psykiatrille ja pilleriä huuleen seuraavat pari vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389