Olen tavannut 66 vuotiaan miesystäväni n. vuosi sitten. Hän on korkeasti koulutettu ihminen ja työelämässä edelleen. Elämä hänellä on varsin stressaavaa. Minua häiritsee, olen siitä kyllä sanonut hänelle että hän puhuu yksikseen tosi paljon. Huokailee, sanoo "jaha jassoo" peräjälkeen kymmeniä kertoja peräkkäin, varsinkin jos on hyvin stressaava tilanne tai kiire.
Mutinaa ja puhumista on lähes koko ajan, paitsi silloin kun hän oikein skarppaa esim. muiden ihmisten seurassa. Mitä tämä on?
yksinään puhuminen
6
510
Vastaukset 6
- mums mums
No, se on yksinään puhumista se. Mitäpä muuta.
- JK
YKSINÄÄN PUHUMINENN ONNHYVÄASIA
- jj
en osa sanoa
- zgdshrtsjhrhy
Ei kai tuo mitään ihmeellistä ole. Minun omalla 78v mummolla on lievähkö krooninen "tressitila". Kaikkien näiden 18 vuoden ajan mitä olen hänen kanssaan ollut tekemissiä (siis ku olen itte 18) on mummo aina vaikuttanut lievästi hermostuneelta. Hän on myös aina puhunut itsekseen. Olisi hauska tietää tajuaako itsestään puhuvat että puhuvat itselleen. esimerkiksi minun mummo on puhunut itsekseen kun minä tulin paikalle "ei kai tuonkaan olisi nyt tarvinnut tulla oi voi..." ja kaikkia tällaisia tilanteita. no olen siihen tottunut. kyllä minä itsekseenkin puhun- enimmäkseen kiroilen.
- rreeryre
Jaa-a... itse burnoutin kokeneena sanoisin, että stressaantunut ihminen, jolla vain työpaineet pyörii päässä, yleensäkin tyypillisesti vetää nk. "Roope Ankka -rinkiä", keskellä lattiaa ja mutisee kenties omiaan.
- hilirimpsistä
Hänellä on lievä ahdistumishäiriö ja sinulla hössötysmania! Minäkin olen yksinpuhuja ja ahdistunut. Jos et kestä sitä, käske psykiatrille ja pilleriä huuleen seuraavat pari vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142564
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2741162Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671138- 82936
- 87853
- 63818
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24755- 72725
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69721Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?137690Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?142681- 47670
- 54623
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46614Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32608Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25603Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.44594- 40564
- 55548
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20528