Löytyykö keneltäkään ylimääräistä vanhaa amigaa

mjhdhgf

Minkä merkkistä ja kuinka paljon hintapyyntö?

Huom: asustelen pääkaupunkiseudulla, joten jos mieluiten saisi koneen vielä jostain Helsinki-Järvenpää sektorilta.

4

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep, löysin omani

Käyppä varsin kierrätyskeskuksessa jos paikkakunnallasi sellainen on, sieltä löytyy monesti.

• Kiva jos kelpaa

No löytyy: kalanputkimonitori, poweri, A1200 keskusyksikkö ja monta kiloa levykkeitä, jossa on pelejä sekä pari joystickiä.
      Ovat toimineet aikoinaan kun kaapinpohjalle laitettiin.
      Amiga on Vantaalla Nikinmäessä.
      Saat ilmaiseksi jos haet vielä tänään tai huomenna Laita sähköpostiosoitteesi tai joku muu yhteystieto.

• amigisti

Tässä olisi A1200/68030/50Mhz/18 MB RAM/1.2 Gb kovalevyllä eniten tarjoavalle. Ehjä. Muistipiirit 60 ns. Helsingissä asun. Halvalla ei lähde, pidän sen mieluummin itse, jos pari hassua satasta aiotte tarjota. Tämä kone pesee kevyesti nykyajan hökötykset, jotka eivät ole juuri minkään arvoisia. Maksoin siitä itse 6500 markkaa vuonna 1996.

Myyntihinta on seuraava: käytetyn koneen hinta puolitetaan ja inflaatiokorjataan: lopputulos on 6500/2 *3 mk eli noin 1600 euroa. Tämä korjataan alaspäin tekijällä, joka vastaa tietokoneiden hintojen yleistä romahdusta. Tämä kerroin on myös noin 3, eli näin hinta olisi noin 500 euroa. Kuitenkin kyseessä ei ole samanlainen massatuote kuin PC-koneet, joten tuota voi korjata vielä ylöspäin. Mutta 500 euroa on minimihintapyyntö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3442
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2033
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1941
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      342
      1329
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      86
      1303
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      945
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      943
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe