Kukaan käynyt risteilyllä/muuten? Itse risteily ei kiinnosta vaan haluaisimme käydä katsomassa saarta ihan muuten vaan. Kaikki kokemukset tervetulleita.
Bahamalle Miamista?
5
729
Vastaukset
- bhbbih9h23r
Harkitsin viimeksi, mutta en saanut mahdutettua aikatauluun. Kannattaa lukea kommentteja eri tarjoajista ja ottaa huomioon, että laivat lähtevät anivarhain ja saapuu takaisin myöhään illalla (daycruise). Matkalla kestää sen verran että maissa ei ehdi hirveän kauaa olla. Kannattaa varautua myös ikävän pitkiin passijonoihin molemmissa päissä, sekä mennessä että palatessa.
Jos on siis lapsia mukana, voi olla rankka reissu. Sen sijaan yksin/pariskuntana ei varmaan hassumpi optio, olettaen että viihtyy laivalla juomien ja ruokien ääressä useamman tunnin. Toinen vaihtoehto on katsoa laivareissu hotelliyö.- Keväällä rapakontaa
Lentäen Orlandosta tai Miamista Nassauhun ja muutama yö perillä hotellisa, itse olen sen tehnyt ja hyvin onnistui, suosittelen
- risteylyllä
Laivalla pääsee, mutta vero voi olla jopa 180 usd hlö
Sekä laivoja että lentoja menee mielestäni joka päivä. Suosittelen ehdottomasti Nassaussa käymistä, todella kiva kaupunki ja paljon tekemistäkin löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904