Bahamalle Miamista?

Kukaan käynyt risteilyllä/muuten? Itse risteily ei kiinnosta vaan haluaisimme käydä katsomassa saarta ihan muuten vaan. Kaikki kokemukset tervetulleita.
5786
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Harkitsin viimeksi, mutta en saanut mahdutettua aikatauluun. Kannattaa lukea kommentteja eri tarjoajista ja ottaa huomioon, että laivat lähtevät anivarhain ja saapuu takaisin myöhään illalla (daycruise). Matkalla kestää sen verran että maissa ei ehdi hirveän kauaa olla. Kannattaa varautua myös ikävän pitkiin passijonoihin molemmissa päissä, sekä mennessä että palatessa.

Jos on siis lapsia mukana, voi olla rankka reissu. Sen sijaan yksin/pariskuntana ei varmaan hassumpi optio, olettaen että viihtyy laivalla juomien ja ruokien ääressä useamman tunnin. Toinen vaihtoehto on katsoa laivareissu hotelliyö.

Äänestä

Lentäen Orlandosta tai Miamista Nassauhun ja muutama yö perillä hotellisa, itse olen sen tehnyt ja hyvin onnistui, suosittelen

Äänestä

Laivalla pääsee, mutta vero voi olla jopa 180 usd hlö

Äänestä

Sekä laivoja että lentoja menee mielestäni joka päivä. Suosittelen ehdottomasti Nassaussa käymistä, todella kiva kaupunki ja paljon tekemistäkin löytyy!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

E kirjoitti:

Kukaan käynyt risteilyllä/muuten? Itse risteily ei kiinnosta vaan haluaisimme käydä katsomassa saarta ihan muuten vaan. Kaikki kokemukset tervetulleita.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu