Heips!
Olen lukenut kaikki V.C Andrewsin kirjat ja oon miettiny, et onko niistä tehty elokuvia? Ainakin ensimmäisestä kirjasta (pimeyden kukat) on tehty leffa.. tosin se oli huono... mut kuitenkin.
Tietääkö kukaan??
V.C. Andrews
10
968
Vastaukset
- lukija
muistan pimeyden kukat elokuvan, muista en tiedä onko tehty.
- Juttutäti
Ne viimeiset (surkeat) Andrewsithan kirjoitutti perikunta, ja julkaisi.
Tarkoitatko siis näitäkin vai oikeita V.C.Andrewseja? - lukumato
....kirjoitti mm Perhosen ja Kristallin? siis ne kaksi orpotytöistä kertovaa kirjaa?
- lukutoukka
joo, se on kirjoittanut ne kirjat.. Ensimmäiset kirjat on kirjoittanu Virginia Andrews ja ne uudemmat on tehty Virginian kuoltua sen perikunta ja joku kirjailia.. tai jotain.. mut samaa "perhettä" kaikki kirjat.
Mut niitä kaikkia tarkotan.. eli onkohan niistä muista kirjoista tehty leffoja?? =)
- Kirjahirmu
Mäkin oon lukenu kaikki Andrewsin suomennetut kirjat ja suurimman osan uusimmista englannin kielisinä.. Se on tosi tyhmää kun niitä ei suomenneta! Mihinköhän vois ilmottaa siitä asiasta?
Mutta sitä mun piti kysyä että missä ootte nähny Pimeyden kukan elokuvan? Mistä sen vois saada? Netistä ei ainakaan löydy... =(
Ois se kuitenki kiva nähä...- eräs lukija
Olen lukenut muutaman Andrewsin kirjan, viimeisen varmaan 10 v. sitten. En varmaan montaakaan ehtinyt lukea, mutta silti ne alkoivat mielestäni toistaa itseään kirja kirjalta, juoni siis. Ja siinä vaiheessa kun niitä ilmestyi suomeksi pari kappaletta vuodessa, ajattelin, että tuskin laatu ainakaan tota vauhtia paranee. Tämä oli vaan mun mielipide..Siihen, että mistä vois kysellä, miksei suomenneta, ehdottaisin, että ota yhteyttä kustantajaan, joka viimeksi Andrewsin kirjoja on julkaissut. Ehkäpä he osaavat valaista asiaa.
- lukutoukka
..mistä se leffa vois löytyä. Se tuli monta monta vuotta sitten telkkarista. ja voin sanoa että se oli pettymys. Eli ihan paska leffa. heh..
Mutta olisi kiva kyllä tietää onko muista kirjoista tehty leffoja... Kirjoista kyllä tykkään edelleen.. odotan innolla uutta kirjaa. =) - heidi
lukutoukka kirjoitti:
..mistä se leffa vois löytyä. Se tuli monta monta vuotta sitten telkkarista. ja voin sanoa että se oli pettymys. Eli ihan paska leffa. heh..
Mutta olisi kiva kyllä tietää onko muista kirjoista tehty leffoja... Kirjoista kyllä tykkään edelleen.. odotan innolla uutta kirjaa. =)...elokuva voisi löytyä?
Netistä ei niin mistään. - Kirjahirmu
heidi kirjoitti:
...elokuva voisi löytyä?
Netistä ei niin mistään.Netistä löytyy useilta amerikkalaisilta nettikauppa-sivuilta Flowers in the attic leffa, mutta ei tietenkään suomenkielisellä tekstityksellä ja mukaan tulee varmasti hirvittävät postikulut... Mutta ois niin HIRVITTÄVÄN kiva nähä se leffa! Oon toivonu sitä maikkariltaki, mutta ei auta... =/
- KKK......
Minkä ikäisille Andrewsin Kristalli sopisi?
Onko se K-12, K-15 vai K-18?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218331Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391611- 3771339
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2781285- 61275
- 661217
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958