Pepsi Max aiheuttaa migreeniä

joniaiki

Massiivinen kampanja ASPARTAAMI (E951,Fenyylialaniinin lähde) tietoisuuden levittämiseksi.

Adressi:
http://www.adressit.com/aspartaamista_e951_varoitettava_tuotteissa

Täältä välineet joukkovalitukseen osallistumiseksi.
https://docs.google.com/document/d/1G5IbvdOIgVolPLBMpGbIXg8dnklPAoyb3StxYIoNfQQ/edit?hl=en#

Amerikoissa on tullut yli 10000 valitusta Aspartaamista ja aine onkin yhdistetty 92 oireeseen mm. Masennus, pahoinvointi, MIGREENI, ruuansulatusvaivat, huimaus, ahdistus, kuolema, lihavuus, ajattelun sekavuus, väsymys, huono muisti, unettomuus, lihaskivut, aivokasvain, hengitysvaikeudet yms.

http://www.healthy-holistic-living.com/aspartame-side-effects.html

Suosittelen lopettamaan kaikkien Light-tuotteiden nauttimisen mikäli haluaa välttyä migreeniltä. Asesulfaami-K:n on todettu myös olevan erittäin haitallista.

14

2960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mgr potilas...

      Eikö kaikki kuole aikanaa, kuka mihinkin? Jos sitä elää välttäen kaikkea epäterveellistä/lihottavaa/''tappavaa'' niin voiko elämästä nauttia? Kerran me eletään ja minä haluan tehdä sen täysillä enkä koko ajan miettimällä miten elän... Ja luultavasti on olemassa paljon pahempiakin myrkkyjä kuin tuo aspartaami....Tämä nyt tietysti oli minun mielipiteenki eikä siitä tarvi kenenkään pitää, kunhan migreenistä kärsivänä ihmisenä haluan kertoa, että minulla ainakin nukkumattomuus, alkoholi, huono ruokarytmi, liikunnan puute aiheuttaa enemmän migreenia kuin aspartaami missä muodossa tahansa...

    • Vain aitoja aineksia

      Juuri näin! Keinotekoinen makeutus on haitallista. Kun aloin käyttämään keinotekoisesti makeutettuja tuotteita normaalien sijaan, olin väsynyt, kiukkuinen, ajoittain erittäin agressiivinen (mitä ei aikaisemmin ole ollut) ja migreenikohtaukset lisääntyivät. Sitten lopetin kaiken Light-tuotteiden käytön ja oloni normalisoitui 2-3 viikossa.

    • Juoja

      Helvetin ääliöt... Itse olen litkinyt Pepsi Maxi noin 2 vuotta nyt joka päivä 1,5-4litraa. Ei mitään oireita. En ole lihonnut, eikä säre päätä.

      "Suomen elintarviketurvallisuusvirasto Eviran yksiselitteinen kanta on, että aspartaamin käyttö suositusten rajoissa on turvallista eikä siitä aiheudu haittavaikutuksia muille kuin fenyyliketonuriaa sairastaville.[10] Aspartaamin hyväksyttävä päivänsaanti (ADI) on 40 milligrammaa painokiloa kohden.[11]

      Myös Euroopan unionin vastaava viranomainen EFSA ja Yhdysvaltain FDA pitävät ainetta turvallisena.

      Aspartaamia on tutkittu runsaasti, mutta tutkimustulokset ovat ristiriitaisia. Osassa tutkimuksista on havaittu aspartaamin aiheuttavan terveyshaittoja, kun taas osassa tutkimuksista on päädytty siihen, ettei niitä ole.[5]"

      Wikipediasta.
      Mistähän kirjoittaja saitietonsa?

    • 20+7

      En ole light limpparista migreeni oireita saanut.

      Tavallisesta limpparista saa hyvin nopeasti karieksen hampaisiin, se sokerilimppari on hampaiden pahin vihollinen, irtokarkkien lisäksi..
      Hammaslääkärini mielestä..

      • migreeni jo 20 v.

        kyllä tulee... ei kaikille tietty.
        uskokaa vain kaikkia Eviran ja muiden suosituksia ja kärsikää ...


      • n30+

        Sokeri voi äkkiä juotuna ensin kohottaa ja sitten laskea verensokeria.. ja migreeni. Koska hiilihydraatti on nopeavaikutteinen eikä hidas.


      • salaamiset
        n30+ kirjoitti:

        Sokeri voi äkkiä juotuna ensin kohottaa ja sitten laskea verensokeria.. ja migreeni. Koska hiilihydraatti on nopeavaikutteinen eikä hidas.

        Aspartaami on maa- ja elintarvikejätti Monsanton gmo-tuote:

        http://koti.japo.fi/~retyyni/Aspartaami.html

        Evira on salannut monia muitakin käytettyjä gmo-lisäaineita. Totuudesta vaietaan EU:n maatalous- ja elintarvikesektorilla, jotta sairastuttaisiin lisääntyvissä määrin. Tällöin Monsanton tytäryhtiö Glaxo Smith Kleine korjaisi jättipotit lääketeollisuustuotteillaan.


    • sekin..

      Kofeiini.

    • asdasdasdasrty

      Kuluttaja se on joka ostaa.

    • Hejsan!

      Ei maxissa ole sokeria ääliöt! :D

    • asdfasdf

      Olen lopettanut Pepsi Maxin ja kaikenlaisten keinomakeutettujen juomien juonnin ihan vaan migreenin vuoksi. Ja muutenkin käytän puhtaita mausteita ja puhtaita raaka-aineita niin jo vain helpottaa oloa ja varsinkin migreeniä. Pakko yrittää kun mikään muu ei tehoo.

    • bubssss

      Oikeastaan tuo voisikin selittää satunnaiset migreenit...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe