Asun vuokralla ja olen jäänyt työttömäksi. Aloin juuri saamaan työttömyyskorvausta liitolta sen verran, että vuokran maksun jälkeen käteen jää 100e kk käytettäväksi. Ja pitäisi maksaa muutkin laskut. Tälläistä tilannetta ei ole koskaan ollut, enkä ole koskaan hakenut kelalta tai sossulta avustuksia.
Onko minun mahdollista saada? Mistä, ja mitä tukia?
Jos olis jotain linkkejä aiheesta niin laittakaa.
jäin työttömäksi, työttömyyskorvaukset ei riitä..
6
669
Vastaukset
- Asumistukea...
Hae asumistukea.
Kun et kerro, paljonko saat ansiosidonnaista, etkä kerro asunnosta tai vuokrasta mitään, niin ei voi tietää, saatko sitä vai et.
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/050901130444HV?OpenDocument
Tuolta sivulta löytyy myös laskuri, jolla voit laskea, saatko mitään.- --blaah--
Saan ansiosidonnaista n. 500e kk. Ja yksiöni vuokra on vähän alle 400ekk.
- rx75
--blaah-- kirjoitti:
Asumistukea pitäisi kyllä irrota tossa vaiheessa..
- ex-sossuasiakas
--blaah-- kirjoitti:
Asumiskulujen jälkeen pitää jäädä 419 euroa muuhun joten sossu antaa sen erotuksen.
- Kela + sosku
Eli ensin kelalta asumistukea, ja sitten soskusta toimeentulotukea. Siinä marssijärjestys.
- dt
niin on ensin kelaan ja sitten sossuun. varmasti saat jotain tukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767816
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264298- 503928
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513245- 513006
- 492669
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262406- 402268
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742076Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552035