Arvatkaapa mikä horoskooppimerkki

ehhehheee

Olen todella vahvatunteinen ja reagoin tunteisiini vahvasti sisälläni. Yleensä pidän tunteeni ja ajatukseni omana tietonani, mutta kun olen vihainen, kaikki tasan saavat kuulla mitä heistä sillä hetkellä ajattelen. Lepyn melko nopeasti ja kadun helposti sanomisiani.

Olenääripääihminen. Mielipiteeni ovat monessa asiasta melko joko-tai. Suvaitsevainen olen kuitenkin, annan kaikille mahdollisuuden. Yleensä ihmiset ovat kuitenkin epämiellyttäviä tai pinnallisia ja siksi syvemmän suhteen luominen ihmisiin on aika vaikeaa.

Olen todella kiinnostunut taiteesta, musiikista, tunteista, ihmisistä, kaikesta mikä koskettaa sielua jollain tavalla. Historiakin on lähellä sydäntäni.

Olen pohdiskeleva introvertti, mutta tykkään kuitenkin pitää hauskaa ihmisten kanssa. On minulla jonkinverran huumorintajuakin, etten ole ihminen ehkä tylsimmästäkään päästä. Rakkaus on minulle vaikeaa, sillä haluaisin omistaa sen toisen ihmisen kokonaan, mutta sitoutuminen on minulle itselleni vaikeaa ja tarvitsen paljon omaa tilaa tunteilleni ja ajatuksilleni.

Muut ihmiset ovat kuvailleet minua mm. todella empaattiseksi, ymmärtäväiseksi ja hyväksi kuuntelijaksi. Myös hauska ja persoonallinen ovat olleet monien ihmisten huulilla minua kuvailtaessa (näitä piirteitä en itse aina täysin allekirjoita.)

Harrastan runoja ja musiikkia. Viihdyn eniten ehkä vaaka ja rapu-ihmisten kanssa. Kalatkin kiehtovat omalla tavallaan.

9

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • For all we know.

Neitsyt, nousu Jousimies, Mars ja Venus Neitsyt, Uranus huoneessa 7, Kuun yläsolmu Kaksosissa huoneessa 7, Kuu Ravussa. MC Vaa`assa. Huone 4 Oinas. Aurinko huone 10.

• hgvhg

Ei kaikki horoskooppi-ihmiset ole se sinun yksi kaverisi.

• Ei tuttava.

Täällä vastauksia saa odottamaan. Jonkun alkaessa kirjoittaa, muut saavat sormensa paremmin kulkemaan.
      Tarkoitus ei ole kirjoittaa yksittäisestä ihmisestä, vaan luoda kuvaa persoonallisuuden muodustumisesta astrologisessa kartassa. En henkilökohtaisesti tunne edelläkirjoitettua, kuvitteellista ihmistä.
      Olen ainoastaan pannut merkille, kuinka paljon MC:n merkki muuttaa ihmisen persoonallisuutta. Samoin huone 4 merkki voi muuttaa ihmistä. Vaikka ihminen olisi mikä tahansa aurinkomerkiltään, hänen kartallaan olevat muut tekijät muuttavat ihmisen täysin muuksi.
      Hämmästystä ovat tuoneet Kuu-merkit, vaikka aurinkomerkki olisi puhdasta kultaa ja kuumerkkikin pitäisi sitä olla, tulee kartasta jotain uskomattoman pahaa, kamalaa ja uskomatonta. En vielä ole päässyt tuosta pahasta täysin selville, mutta näillä näkymillä se osuu erääseen vesimerkkiin.

• CrystalFish

Voisitkohan olla Skorpioni?

• veikkaisin

Kaksonen...

• HELLP SISTER~!

KAKSONEN!

• **

"Olen todella kiinnostunut taiteesta, musiikista, tunteista, ihmisistä, kaikesta mikä koskettaa sielua jollain tavalla. Historiakin on lähellä sydäntäni. " - Venus ihanteet - Ei aurinkomerkki!

Arvataan - Härkä.

• -Leijona
      -Jousimies

• Ei tarvitse

arvailla.
      Olet kauris
      Ja jos et tietääksesi olet jotain muuta,
      syntymätodistuksesi on väärennetty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8630
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1213
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      774
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      69
      731
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe