Hei,
Olen syönyt syksystä asti kortisonia reumaan ja se on aiheuttanut minulle todella paljon finnejä varsinkin otsaan,ennen minulla siis oli todella hyvä iho ja saattoi vain kerran kuussa tulla jokin yksi pieni finni.Mutta siis nyt lääkärini kirjoitti minulle apua niihin ja sain Clindoxyl geeliä.Onko kenelläkään kokemuksia siitä?Ja kysyisin että kun minulla ennen siis oli hyvä iho ja kun tämä kortisonikuuri loppuu parin viikon päästä ja sen jälkeen finnien pitäisi lähteä ja ihoni pitäisi palautua normaaliksi niin voinko silloin lopettaa tämä geelin käytön ilman että finnit tulevat takaisin tai että se aiheuttaa mitään outoa? Kiitos paljon jo etukäteen :)
Olen syönyt syksystä asti kortisonia reumaan ja se on aiheuttanut minulle todella paljon finnejä varsinkin otsaan,ennen minulla siis oli todella hyvä iho ja saattoi vain kerran kuussa tulla jokin yksi pieni finni.Mutta siis nyt lääkärini kirjoitti minulle apua niihin ja sain Clindoxyl geeliä.Onko kenelläkään kokemuksia siitä?Ja kysyisin että kun minulla ennen siis oli hyvä iho ja kun tämä kortisonikuuri loppuu parin viikon päästä ja sen jälkeen finnien pitäisi lähteä ja ihoni pitäisi palautua normaaliksi niin voinko silloin lopettaa tämä geelin käytön ilman että finnit tulevat takaisin tai että se aiheuttaa mitään outoa? Kiitos paljon jo etukäteen :)
Vastaukset 1
Vanhimmat
Mulla sama ongelma!! Ihan kamalaa. Ja kaiken lisäksi kortisonin käyttö päättyi 3kk sitten ja iho-ongelmat pysyy. Jos luet tätä, kerro miten sinulle kävi.