Hei,
olin noin 6-7vkoa sitten kipeänä. Nielutulehdus, kuume noin 39-40, nielussa peitteitä, nieleminen hankalaa jne. crp 160. Kuume nousi nopeasti ja hakeuduin heti lääkäriin.
Lääkäriltä sain 2vkon antibioottikuurin tonsiliittien poistoon ja tulehdusarvot laskivat melko nopeasti. Kuitenkin, nielurisoista peitteet eivät ole hävinneet vieläkään ja risoissa on poikkeavia, tosin aivan nielun värisiä punaisia "pahkuroita". Risat ovat vielä melko suuret ja välillä saattaa olla toispuoleista kipua.
Vajaa 2 vkoa sitten kävin viimeksi uudestaan lääkärillä ja hän katsoi suuhuni, katsoi tulehdusarvot ja kysyi onko ollut kuumetta. Kumpaankin ei, joten vain ulos.
Mitähän tässä tulisi nyt tehdä? Itseäni pelottaa hieman se, että mitäpä jos kyseessä onkin nielupaise ja jos menen yhä lääkäriin niin hän vain laittaa ulos? Risani kun eivät ole millään tapaa normaalit, kuten yleensä.
Nielussa peitteitä ja isot tonsillat
Rami1121
1
650
Vastaukset
- Rami1121
Nielemisvaikeuksiakin nykyisellään on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 983188
- 473152
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302210- 1331999
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161551Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51539- 171445