Onhan se naurettavaa kuultavaa kun raavaat politikko Naiset ja Miehet höpöttää kuin mielisairaalan potilaat samaa paskaa, kuukausikaupalla päivästä toiseen. Olen vakuuttunut siitä, että sadattuhannet TV:n katsojat vaihtaa kanavaa tai sulkevat TV:nsä, kun kuulee tai näkee poliittisen vaalitentin alkavan. Sillä niin alaarvoisia ns. asiaohjelmia ne ovat. Uskon että USA:lainen Kauniit ja Rohkeat ovat katsottumpi ohjelma kuin, Suomalainen ns. polittinen asiaohjelma ! Eipä Suomen YLE kunnioita kuuntelijoitaan ja katselijoitaan kun lähettää noin alaarvoista ohjelmaa. Pitäisihän olla jonkinlainen taso joka on ylitettävä lähetyskelpoisuuden saamiseksi. Häpeähän koskee myös meidän polittisia puolueita, mutta heiltähän on turha parempaa odottaa!!!!!!!
Sääliksi käy politikkojen tyhmyys!
K. A. I.
1
105
Vastaukset
- Voi teitä
Oletteko lukeet viime vuodet Iltasanomia. Siellä myös näkyy nykypäivän ulkomaan politiikka. Olenkin miettinyt että olenkohan itse joskua käsittänyt politiikan väärin ja äänestänyt tiettyä plitiikkoa ajamaan parannuksia asioihimme mutta toisin vain on mennyt vuodesta toiseen. Näyttää siltä että suunsoitto, nyrkit ja aseet vain puhuvat yhteistyön ja puhumisen sijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 45892
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46656