Mitäpä sitä nykyään Puttaalle kuuluu

Entinen Puttaalainen

Onkos Tirkkonen voimissaan ?

24

2880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohikulkija kylältä

      Juu on.Eilen näin hänen kävelevän rollaattoria työntäen.Siinäpä kaveri joka ei satuta ketään ja on oikein kohtelias "varsinkin nais-ihmisille"

      • nainen nro 3

        Myös samaa mieltä edellisten kanssa.Tirkkonen voitaisiin valita joskus vuoden puttaalaiseksi.Varmaankin mies ilahtuisi tittelistä! Ihan on leppoinen kaveri.


    • Yksi nais-ihminen

      Samaa mieltä miehestä. Ääni on kova, mutta asiaa puhuu. Aina kohtelias ja puhuttelee, kun ohi menen.

    • viinipullon korkki

      minkä ikäinen on tuo kehuttumies.

      • nainen nro4

        Siinäpä "pähkinä"purtavaksi.Veikkaisin että 58-60 ???Mutta häneltä voi kysyä,hän varmaan kertoo ikänsä sitä muuttelematta.


    • mainari-Timppa

      Kait Tirkkonen on jo noin 65v. jos ei pari enemmänki!?

      • repolainen60

        joo,kyl timppa on jo täyttänyt 65 en muista tarkkaan kuinka vanha oli
        vaikka oltiin repolassa samassa työpaikassa sahassa.
        oli kunnon työmies.ei ollut rokulissa eikä humalassa töissä.
        oli herrasmies päästä varpaisiin kävi suihkussa työmaalla ennenkuin lähti kotiin kerrostaloon.
        sillä oli silloin naisystävänä sairaanhoitaja puku päällä kulki viikonloput.
        oli myös minun luokkakaverin kans naimisissa ruotsissa.

        sitten timolla alkoi alamäki ja pääasia oli oluen juonti,
        tilit laski montako olutpulloa saa tilillä.

        sellainen on tään herrasmiehen edellinen elämä.
        nostan hattua vieläkin timolle on kunnon mies vaikka alkoholi vei.

        kerran juttelin sen kans tossa kylällä ainakin tunnin,
        sit timppa sano et vippaa vitonen,
        tietenkin annoin vitosen.
        timppa sano et pitää lähtä tuhoamaan vitonen tuohon kuppilaan.

        terv:ent sahalainen kohta eläkeläinen


      • Tukinnostaja
        repolainen60 kirjoitti:

        joo,kyl timppa on jo täyttänyt 65 en muista tarkkaan kuinka vanha oli
        vaikka oltiin repolassa samassa työpaikassa sahassa.
        oli kunnon työmies.ei ollut rokulissa eikä humalassa töissä.
        oli herrasmies päästä varpaisiin kävi suihkussa työmaalla ennenkuin lähti kotiin kerrostaloon.
        sillä oli silloin naisystävänä sairaanhoitaja puku päällä kulki viikonloput.
        oli myös minun luokkakaverin kans naimisissa ruotsissa.

        sitten timolla alkoi alamäki ja pääasia oli oluen juonti,
        tilit laski montako olutpulloa saa tilillä.

        sellainen on tään herrasmiehen edellinen elämä.
        nostan hattua vieläkin timolle on kunnon mies vaikka alkoholi vei.

        kerran juttelin sen kans tossa kylällä ainakin tunnin,
        sit timppa sano et vippaa vitonen,
        tietenkin annoin vitosen.
        timppa sano et pitää lähtä tuhoamaan vitonen tuohon kuppilaan.

        terv:ent sahalainen kohta eläkeläinen

        Muistelen että timppa oli kotoisin siikasaaresta tai niiltä liepeiltä - olenko oikeassa? Ja oliko naimisissa yhden niskasen tytön kanssa martista etunimeä en muista, paljon timppaa nuorempi vaalea hyvännäkönen tytteli ? Eikös timppa ollut pasangissa eikä sahassa ?


      • pääasettaja
        Tukinnostaja kirjoitti:

        Muistelen että timppa oli kotoisin siikasaaresta tai niiltä liepeiltä - olenko oikeassa? Ja oliko naimisissa yhden niskasen tytön kanssa martista etunimeä en muista, paljon timppaa nuorempi vaalea hyvännäkönen tytteli ? Eikös timppa ollut pasangissa eikä sahassa ?

        naimisissa oli pirjon kans mut pirjo on melkein samanikäinen
        eli nyt 61v
        tiedän kun olen ollut samalla luokalla koulussa.
        ja tirkkonen oli töissä sahalla ei pasangissa.
        oli kanttarina eli särmääjä.
        oli myös huippusärmääjä.
        olin samassa työpaikassa.


    • viini pullonkorkki

      onko tällä häntäheikille siunauntunut lapsia?

    • puttaalainen nainen

      Kyllähän Tikkonen on ihminen siinä, kuin me muutkin. Hänellä on vaan sairaus nimeltä alkoholismi. Yleensä fiksu puheissaan. Tosin on kyllä pitänyt sellastakin älämölötä kaupassa, että ovat joutuneet soittamaan sinitakkiset paikalle.

      "nostan hattua vieläkin timolle on kunnon mies vaikka alkoholi vei." Tästä nyt en olis ihan samaa mieltä. Minulla erilainen käsitys kunnon miehestä, mutta minähän olenki nainen. Miesten mielestä hän voi hyvinkin täyttää kunnon miehen kriteerit.

    • kaivosmies7
      • kaivosmies

        27000 kertaa


    • jammuaino

      ainojjAu on iso pef

    • Haukiputtaalainen

      Tirkkosen olen nähnyt vuoden päivät melkein joka kerta kylillä asioidessani, ja monesti ihmetellyt mikä on tuon miehen historiikki. Kiitos teille jotka valaisitte asiaa! Harmi että viina vei miehen...

      Ja ääntä tosiaan lähtee kuin pienestä pitäjästä kun innostuu laulelemaan kaupassa, kerrankin ympärillä oli lauma teinityttöjä jotka korvat punaisena kuuntelivat kiltisti laulun loppuun. Kyllä mua huvitti :D

      Minua aina tervehtii, ja puhuttelee myös lapsiani. Ja mitä vanhempi nainen, sitä enemmän ropisee kehuja ja toivotuksia. Hellyttävä herrasmies kertakaikkiaan, halaisin jos uskaltaisin :)

    • mikä vuosimalli

      no misä se entine puttaalaine nykyvää sitte assuu?

      • ENTINEN PUTTAALAINEN

        Hyvinkäällehän sitä tuli muutettua Puttaalta , mutta ens kuussa ollaan tulossa käväseen . Elikkä Navetan patiolle siis :)


      • Anonyymi

        Hintassa Timo asuu.


    • KompostiPerse

      Tirkkonen EI ole Kuollut TE vitun N00bit jotka ette ymmärää mistään mitää painukaa Liikenne ympyröön paskalle . Asuu Kerrostalossa Värisilmän takana olevissa


      TV:KOMPOSTI

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä asuu Hintassa, Näin viime kesänä ja poristiin ainakin tunti, Timppa oli selvinpäin silloin.


    • -angela anakonda-

      Kompostiperse vois tilata optikolle ajan, kun mun silmät ei kyllä näe tässä ketjussa väitettä että Tirkkonen ois heittänyt veivinsä.

      • Komposti peltoon

        Samaa ajattelin,on kirjoittajalla tainnut kompostoituminen alkaa ylä-eikä alapäästä;)
        Olen huomannut jo useimmista hänen kirjoituksistaan että ei ole kaikki kohillaan.....


    • PERHEEN TUTTU

      SE MIES EI NYT PIENESTÄ KUOLE NIIN KAUVON JUONU JA KOVA MIES ON,MUKAVA.
      PERHEEMME ENTINEN TUTTU,OLI ENONI HYVÄ YSTÄVÄ ENNENVANHAAN

    • wr

      Tirkkonen pitäis poistaa puttaalta,vaikka iiläisten iloksi iihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe