Laina silikoneihin?

Tissit ja massu

Mun haaveena on ollut jo pari vuotta ottaa silikonit, ja päästä vatsanahkan kiristykseen. Äsken selailin noita hinnastoja eri yritysten sivuilta, ja jossain niistä oli samassa yhteydessä ns. laskuri jonkun rahoitus-/lainafirman sponssaamana (oli siis mainos samalla) Mä olen nyt pari vuotta säästänyt, mutta mulla on vasta 1500e säästössä kun ei noilla hoitovapaan tuloilla kauheasti säästellä. Viroon en tahdo mennä vaikka siellä onkin halvempaa, pelottaa että korjausleikkausten muodossa rahaa palaa huomattavasti enemmän kuin suomessa kerralla kunnolla tehtävässä leikkauksessa. Tuli vaan mieleen että onko siinä mitään mieltä ottaa tuollasta lainaa? Kun periaatteessahan se on sama asia, säästän joka tapauksessa ainakin alkuun pelkkiin tisseihin, eli lainan ottaessanikin sama summa "katoaisi" käyttövaroistani, samalla tavalla kuin lainaa pois maksaessani. Eri asia onkin sitten ne korot. Mutta tavallaan ne korothan korvaa sen odottamisen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Eli ilman säästämisen aiheuttamaa odottamista joutuisin maksamaan operaatiosta enemmän kuin omalla rahalla maksettuna, kun taas halvemmalla päästäkseni joudun osottamaan parisen vuotta lisää...

En kaipaa nyt kommentteja siitä miten on tyhmää leikellä itseään. Mulla on ollut 19-vuotiaasta asti kamala vartalo raskauksien takia, ja mun mielestä jokaisella naisella on oikeus edes joskus elämässään omasta mielestään kauniiseen vartaloon. Kysymykseni koskee vain sitä, onko teidän mielestä typerää ottaa lainaa kauneusleikkausta varten? Jos on, niin mitä muuta vaihtoehtoa voisitte suositella? Olen vielä vuoden kotona lapseni kanssa, mutta sen jälkeen menen töihin, joten tietenkin säästämstahti nopeutuu. :)

78

3070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoilija...

Silikonien kanssa on vähän kun laittas jalopuu ratin Ladaan...kiva niitä on hiplata, mutta ei siitä mersua tule eikä kyyti parane :)

• Tissit ja massu

Kyyti on jo hyvää, sitä ei tarvitse koittaakaan parantaa. :D

• mersu02

Parempi onkin, ettei siitä Ladasta tule mersua. Ladalla ainakin pääsee paikasta A paikkaan B käymättä joka kerran huollon kautta.

• leikkaus on leikkaus

oiskohan vaan parempi lähtee urheilee ja sitä kautta saada parempaa itseluottamusta ? ois halvenpaa ja ehkä tulisjärkeäkin lisää .... oppis arvostaa perus asioita enemmän.

• Tissit ja massu

Valitettavasti se urheilu ei oikein tee mitään raskausarville ja ylimääräiselle nahalle. Mun itseluottamus on ihan hyvä, kiitos kysymästä, ja perusasioista ja vähän suuremmistakin ongelmista on elämässä tullut opittua ihan tarpeeksi. Olen kuitenkin jo kohta 30v, joten en ole mikään eilisen kesän kana. Tämä kommentti ei kuitenkaan vastannut kysymykseeni.

• Hä?
        Tissit ja massu kirjoitti:

Valitettavasti se urheilu ei oikein tee mitään raskausarville ja ylimääräiselle nahalle. Mun itseluottamus on ihan hyvä, kiitos kysymästä, ja perusasioista ja vähän suuremmistakin ongelmista on elämässä tullut opittua ihan tarpeeksi. Olen kuitenkin jo kohta 30v, joten en ole mikään eilisen kesän kana. Tämä kommentti ei kuitenkaan vastannut kysymykseeni.

Ymmärtäisin jotenkin jos ikä olis 50 ,mutta että alle 30v.
        Parempi unohtaa koko juttu ja lähteä salille ja lenkille.

• joujoujojoulujoutui

Kannattaa mennä jos siltä tuntuu, itse menin plastiikkakirurgille ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen, vihdoin voin olla rennosti ilman paitaa voin käydä uimahallissa ujostelematta jne. Elämänlaatu parani :) Ja muuten noihin vatsanahkoihin ei paljoa liikunta auta jos kyse mm.raskauksen aiheuttamasta ihon venymisestä, sama jos liika lihavat laihuttaa paljon niin tulee "ylimääräistä" nahkaa. Ja silarit on aina hot naisille ;)

• Järkimies75

"Mulla on ollut 19-vuotiaasta asti kamala vartalo raskauksien takia, ja mun mielestä jokaisella naisella on oikeus edes joskus elämässään omasta mielestään kauniiseen vartaloon.."

Kuulostaa itsensä huijaamiselta. Samalla perustelulla voisi hankkia velaksi kledjuja, auton, lomareissun, tai ylipäätään mitä vain. "Edes joskus elämässään" - niin että montako vuotta olet sitä leikkausta odotellut? 10? 20? 30?

"Kysymykseni koskee vain sitä, onko teidän mielestä typerää ottaa lainaa kauneusleikkausta varten? Jos on, niin mitä muuta vaihtoehtoa voisitte suositella? Olen vielä vuoden kotona lapseni kanssa, mutta sen jälkeen menen töihin, joten tietenkin säästämstahti nopeutuu. :)"

No siinähän tulikin vastaus, ja vieläpä hyvä sellainen.

Mieti myös lapsukaisen etua. Jos sinulla ei ole varaa säästää. se tarkoittaa että rahat ovat tiukalla jo nyt. Silloin ei ole varaa ottaa lainaa. Älä riskeeraa lapsesi hyvinvointia velaksi ostettujen silikonitissien takia.

• ....................

Mene Tallinnaan leikkaukseen. Siellä voit ottaa samalla perseet olalle.

• Tissit ja massu

No onhan minulla varaa säästää, johan senkin kerroin. En kyllä ymmärrä miten minkään lainan ottaminen vaikuttaa lapsen hyvinvointiin, vai ovatko esim. asuntovelalliset tai lainarahalla auton ostaneet jotenkin huonompia vanhempia? Olen nyt 10 vuotta "odotellut" leikkausta, ensin 8v harkinnut, koittanut kiinteyttää paikkoja ja rasvata herraties millä kaikilla rasvoilla ihoani ja arpiani, ja vajaa 2 vuotta säästänyt (ja vähän tuhlannut säästöjä). :)

• Voi voi voi

No onhan minulla varaa säästää, johan senkin kerroin. En kyllä ymmärrä miten minkään lainan ottaminen vaikuttaa lapsen hyvinvointiin, vai ovatko esim. asuntovelalliset tai lainarahalla auton ostaneet jotenkin huonompia vanhempia? Olen nyt 10 vuotta "odotellut" leikkausta, ensin 8v harkinnut, koittanut kiinteyttää paikkoja ja rasvata herraties millä kaikilla rasvoilla ihoani ja arpiani, ja vajaa 2 vuotta säästänyt (ja vähän tuhlannut säästöjä). :)

No siitä asunnosta ja autosta on kyllä lapsellekin hyötyä, toisin kuin sinun silikonitisseistäsi.

"onko teidän mielestä typerää ottaa lainaa kauneusleikkausta varten?"

Kyllä, äärimmäisen typerää. Itse asiassa aika vaikea kuvitella typerämpää tarkoitusta lainalle.

"Jos on, niin mitä muuta vaihtoehtoa voisitte suositella?"

Yksi hyvä vaihtoehto olisi oppia elämään itsensä kanssa.

"Olen nyt 10 vuotta "odotellut" leikkausta, ensin 8v harkinnut, koittanut kiinteyttää paikkoja ja rasvata herraties millä kaikilla rasvoilla ihoani ja arpiani"

Kuulostat pakkomielteiseltä etkä ihan henkisesti terveeltä.

Kosmeettinen plastiikkakirurgia eli kauneusleikkaukset ovat niiden etuoikeus, joilla on paljon rahaa. Niiden, joilla on korkeat tulot, tai perintörahaa, tai muuten talous erityisen hyvällä mallilla. Niiden joilla on tileillä ja osakkeissa kymmeniä tuhansia, joiden tili ei ole koskaan lähelläkään miinusta, ja joilla on uuden palkan tullessa vielä tuhansia euroja aiempaa palkkaakin tilillä.

He menköön tissejä kohottamaan ja vatsanahkaa leikkauttamaan ihan rauhassa.

Kauneusleikkauksia ei ole tarkoitettu hoitovapaalla olevalle, jolla on niin pienet tulot että 1500 euron säästämiseen on mennyt kaksi vuotta.

Elämä ei ole reilua, eikä sen tarvitsekaan olla. Kyllä noista 1500 eurosta olisi ollut lapsillesikin näiden parin vuoden aikana aika paljon iloa. Jottain kivaa yhteistä tekemistä.

• Tissit ja massu

Voi hyvä jumala. :D Eli vain miljonäärit saa olla kiinnostuneita ulkonäöstään, muut saavat olla rauhassa kurttuisia ja rumia? Sulla ei vissiin oo tullut mieleen, että koska mulla on kaksi lasta, on heillä luonnollisesti myös isä ja mulla mies. En siis ole ainoa tulonsaaja tässä taloudessa, eikä mun kauneusleikkaukset suinkaan ole ainoa säästökohde. Kuukausittain menee rahaa molempien lasten tileille, sekä meidän loma- ja hääsäästöihin. Käymme vuosittain sekä etelänlomalla että lapissa laskettelemassa, joka kesä jossain huvipuistossa tms. lasten kanssa. Molemmilla lapsella on myös aina ollut joku maksullinen aktiviteetti/harrastus. Kerron tämän, jotta ymmärtäisit, että vaikka mun henk. koht. rahoista pystyn säästämään pienen summan kuussa mun henk. koht. haavetta varten, se ei silti tarkoita että olisimme rutiköyhä perhe ja mä säästän tissejäni varten jokaisen ylimääräisen sentin ja karsin siksi lasten menoista.

Huoh.

• Tissit ja massu

Lisäisin vielä että n. 6500e/toivomani leikkaus ei mun mielestä ole niin suuri summa että miljonääri tai rahastosijoittaja-expertti pitäisi olla ne saavuttaakseen. :D

• metall-leidi

Voi hyvä jumala, että on pinnallista!! Jos on noin vaikeaa olla sovussa itsensä kanssa niin ehkä olsi viisaampaa ollut lisääntymättä! ruikuti, ruikuti , ruikuti niin!
        jos on terveet elämäntavat ja harrastaa liikuntaa niin pysyy kuosissa.
        Ulkonäöstä voi olla kiinnostunut ihan tervehenkisesti ja vanheneminen ja iän tuomat muutokset kuuluvat olennaisena osana ihmisen elämään.
        Olet jäänyt aivan teinin tasolle ulkonäkö pakkomielteinesi

• Hei haloo!!!!!!!!!

"Kerron tämän, jotta ymmärtäisit, että vaikka mun henk. koht. rahoista pystyn säästämään pienen summan kuussa mun henk. koht. haavetta varten" Jos ny pilkkua nussitaan niin kyse ei oo sun henk. koht rahoista. Lapsilisät on lasten tarpeisiin, hoitorahasta sun tulisi kyetä kustantamaan puolet lapsilisän jälkeen jäljelle jäävästä elatustarpeesta lapsille, ruuat, asuminen ym. loppu on sit sun henk. koht tarpeisiin ja sitähän ei hoitorahasta jää edes lasten elatuksen jälkeen..

Et oo muuta ku itsekäs miehes elätti.. Mut jos viel sen lisäk et sul on elättäjä tarviit ne silarit ollakses onnellinen ni hanki ihmeessä lainarahalla.. Aina sitte voit hakeutuu velkajärjestelyyn velkoines ruikuttamaan et maksakaa te mun tissit ku mä en voinu ja mieski alko vaatii et jotain muuta ku silarini tuon perheesee..

Ps. Sit ku perse alkaa roikkuu voi aina hankkii lisää lainaa..

• Botoksia huuleen!

ELINSIIRRON sinä tarvitset ihan selvästi! Nythän sulla on munuaiset tai sitten kanan aivot isojen aivojen paikalla.

Ikäloppuhan sä kohta olet, ei ne silikonit enää mitään auta. Eiköhän miestäsikin inhottaisi koskea keinotekoisia tissejä, NEHÄN SAATTAIS JOPA RÄJÄHTÄÄ kesken kaiken, KÄÄK!!!

• sili sili silikoni

Eniten säästät tissejäs varten lopettamalla ruoan oston lapsille ja karsimalla niiden harrastukset kaikki pois. Vuodessa se on melkoinen summa! Sillä summalla jo lähtee silikonia jos vaikka mihin. Naamavärkinkin voisit samalla uusia kokonaan.

• jo on markkinat
        Botoksia huuleen! kirjoitti:

ELINSIIRRON sinä tarvitset ihan selvästi! Nythän sulla on munuaiset tai sitten kanan aivot isojen aivojen paikalla.

Ikäloppuhan sä kohta olet, ei ne silikonit enää mitään auta. Eiköhän miestäsikin inhottaisi koskea keinotekoisia tissejä, NEHÄN SAATTAIS JOPA RÄJÄHTÄÄ kesken kaiken, KÄÄK!!!

Vitun idiootti mitä se sua liikuttaa jos joku haluu silikonit? jokainen saa haaveilla tai laittaa rahaa säästöö...Jotkut vaan saa itsevarmuuttaa pienellä leikkauksella ja se on totta mitkään rasvat ja liikunnat ei vittu isonna sun rintojas...ottaisin mielelläni silikonit toisinku olisin A tisseillä mun miehellä ei oo mistä ottaa kiinni ja puristaa eikä oo ikinä valittanut vaan kehunut mutta itseni takia mä menen ottamaan ne silikonit ! muuhun kroppaan olen enemmän kun tyytyväinen, esim liikunnallinen vartalo koska olen pienestä pitäen tykännyt urheilusta ja kuntosalilla käymisestä ja hyvä kiinteä perse. ootteko te suomalaiset noin itsekriittisiä leikkauksien suhteen?
        toi ap ei oo mikään bimbo joka haluu olla kun julkkis vaan se on äiti jolla on lapsia ja jonka kroppa on siitä kärsinyt ja te tyhmät vielä ap sanoi että hänellä on varaa laittaa rahaa sivuun!!!

• meselada

Hoh hoijaa vaan aloittajalle!!!!!!!!
      Ladan jalopuuratti vertaus osu nappiin!
      MIETI hyvä tyttölaps!!!!!!

• Säästä ja mene sitten leikkauksiin.

Onpa hyvä tavoite ja motivaatio säästämiselle.

• Tissit ja massu

Okei, eli nainen joka haaveilee silikoneista on ehdottomasti huonoin äiti maan päällä ja lisäksi vielä miehensä elätti? Ihanan suvaitsevaista ja ymmärtävää prukkaa täällä. :) Kiitos nyt kuitenkin hyvistä nauruista kun järkeviä vastauksia ette kuitenkaan pystyneet tarjoamaan, pelkkää haukkumista ja kateellisten panettelua oli tarjolla. :D Mitenkä se on teiltä pois jos joku toinen on kiinnostunut ulkonäöstään? Ja sellaisilla naisilla ei ole varaa valittaa joiden rinnat kasvoi sen 1-2 kuppikokoa raskauden takia, mulla kasvoi koosta 70c kokoon 70i ja kutistuivat takaisin, vielä kahteen kertaan. Koittakaa nyt miettiä uusiksi hiljaa mielessänne miltä mun tissit mahtaa näyttää nykyään. Olisitko itse valmis käyttämään 29-vuotiaasta lähtien loppuelämänne rintaliivejä kaiken muun ajan paitsi suihkussa käydessänne, kun ei vaan kehtaa olla ilman.

• Hei haloo!!!!!!!!!!!

Jos olet hoitorahalla olet miehen elätti.. Hoitoraha kun ei yksinkertaisesti riitä kaikkeen mikä puoliksi tasajaolla sinun osuuteesi kuuluisi.. Ja samalla haaveilet tuhansien leikkauksesta SUN rahoilla.. Jos sun miehes sen sijaan työssäkäyvänä haluaisi jotku feikkirintalihakset ja peniksen jatkeen koska on turhamainen ja laiska niin omiapahan rahojaan tuhlaisi (olettaen että saa kohtuullista palkkaa)..

Jos sisäänasennetut kellukkeet on se sun suurin haave..... Odota edes sen aikaa että olet töissä ja pystyt perheenkin elatukseen kunnolla osallistumaan, säästä sitten ne rahat ja vedä vaikka koko kroppa täyteen silaria, kunhan ne todella ovat sinun rahojasi.

Ps. Neljä lasta synnyttäneenä, kutakin noin vuoden imettäneenä tissikoon mentyä b:stä aina H:hon saakka ja takas alas ja ylös sen neljään kertaan päätyen C:hen, en tarvitse rintaliivejä, tissit ei roiku, en tarvitse vatsanahkan leikkausta, vatsa ei roiku, en silareita, en tahdo kumitissejä. Niitä pieniä jälkiä joita kehooni on raskauksista jäänyt kannan ylpeydellä.

• hammaskolo

No. Mikä estää lainan otto ja leikkaukseen meno. 5000 euron laina ei ole kovin iso. Jos otat sen pankista siihen menee muutama vuosi kun maksat takaisin vaikka 200 kuukausessa. Olen itse haaveilemassa hammasimplanteista moni varmaan sanois että påi elämään itsesi kanssa tai hanki tekarit, mutta menen kuitenkin leikkaukseen kunhan rahaa riittää. Rn ymmärä tuota kohua että lapsista on sinun leikkauksesi poissa. Hankkiudu esimerkiksi eroon autosta sen sijaan, se ei ole välttämätöntä ja lapsille tulee parempi kuntp tai jätä ulkomaan lomamatkoja (jos siihen käytätte rahaa)

• Thk33

Tervehdys,
        Kannattaa mennä tonne terveys ja sieltä plastikkakirurgia.Sieltä saa kunnollisia vastauksia eikä naaman aukomista.

Terveisin yhden lapsen 24 vuotias äiti joka aikoo kanssa ottaa lainaa jotta saa SILIKONITISSIT!!

• Nainen 30

Jos vain perheenne talous kestää ylimääräisen lainan: go for it!

SItten tuohon rintaliivi-juttuun. Itse täytin vasta 30v, ja olen tottunut käyttämään jo ala-asteelta asti rintaliivejä "kaiken muun ajan paitsi suihkussa käydessänne", koska en yksinkertaisesti VOI olla ilman. Minusta on normaalimpaa, että nainen käyttää rintaliivejä, kuin että hän on ilman. Ehkä tosiaan a-kuppinen pärjää ilman rintaliivejä, mutta silti näitä liivettömiä ei juuri kaduilla tule vastaan. Minusta suurin osa naisista pitäävät rintaliivejä AINA, paitsi suihkussa ja nukkuessa. Joten siinä mielessä olet aivan normaali nainen.

Itselläni oli nuorempana c-kupit, nykyään d-kupit, eikä tulisi mieleenkään kulkea ilman. En yksinkertaisesti kehtaisi, koska rinnat roikkuisivat niin pahasti! Ja olen tosiaan 30v, vasta raskausta suunnitteleva nainen. Ymmärrän, että häpeilet (riippuvia?) rintojasi, mutta niin tekee moni muukin....

• Siideriä juotu?

Oisit jättänyt tupakan ja viinan pois, niin olisi rahat tisseihin ja mahaan, muttei olisi niille tarvetta.

• Tissit ja massu

Meillä rahat ovat yhteisiä, ja tottakai mun miehelläkin on omia säästöjä. Raha-asiat olemme hoitaneet siten, että molempien rahoista menee sama prosenttiosuus jokaiseen kohteeseen; laskuihin, ruokarahatilille, eri säästötileille (säästöjen kohteet kerroin jo aiemmin), vuokraan jne. Vaikka menisin heti takaisin töihin, ei mun palkka olisi lähelekään sama kuin mun miehellä, eli olisin varmaan silti mieheni elätti. Ikävää jos teidän talouksissa raha-asiat hoidetaan molempien "omilla" rahavaroilla, meille vaan on alusta asti ollut selvää että perheen rahat ovat yhteisiä. Mulle jää kuukausitain mun tän hetken tuloista n. 150e ns. omaa, vapaavalintaisesti sijoitettavaa, rahaa, joista suurimman osan laitan kuukausittain säästöön. Onko jollain joku perustelu miksi en näin saisi tehdä? Miehelläni kuitenkin vastaava omaan käyttöön jäävä raha on n. 500e/kk, joten ei ole musta millään tavalla epäreilua.

Viimeinen kommentti on niin ala-arvoinen kuin olla ja voi, oletko kirjoittaja tyytyväinen? Tiedoksesi vain, että olen ollut melkein 2v absolutisti, joten päihteisiin ei mulla rahaa kulu.

• metall-leidi

Ei todellakaan ole mitään syytä olla kateellinen noin pinnallisella ja lapselliselle emännälle. Eikä oikeastaan kiinosta onko rahanne yhteisiä vai erillisiä ja miten säästätte..
        Onhan kohtuulinen ulkonäkö jokaiselle tärkeää, mutta terveellä itsetunnolla varustettu nainen hyväksyy iän tuomat repsahtamiset.
        Mutta ihmeellinen lapsenomainen kiukku värittää sun kirjoitteluasi ja kun ottaa huomioon ettet ole iällä pilattu niin mitenkäs olisi jos kasvaisit aikuiseksi ja huomaisit, että säästää voi paljon parempiin kohteisiin ja lainaakin hakea sellaiseen tarpeeseen mikä hyödyttäisi koko perhettä.
        Moinen ulkonäkökeskeisyys vaan kertoo pohjattomasta keskekenkasvuisuudesta ja itsekkyydestä.

• jämptionnii
        metall-leidi kirjoitti:

Ei todellakaan ole mitään syytä olla kateellinen noin pinnallisella ja lapselliselle emännälle. Eikä oikeastaan kiinosta onko rahanne yhteisiä vai erillisiä ja miten säästätte..
        Onhan kohtuulinen ulkonäkö jokaiselle tärkeää, mutta terveellä itsetunnolla varustettu nainen hyväksyy iän tuomat repsahtamiset.
        Mutta ihmeellinen lapsenomainen kiukku värittää sun kirjoitteluasi ja kun ottaa huomioon ettet ole iällä pilattu niin mitenkäs olisi jos kasvaisit aikuiseksi ja huomaisit, että säästää voi paljon parempiin kohteisiin ja lainaakin hakea sellaiseen tarpeeseen mikä hyödyttäisi koko perhettä.
        Moinen ulkonäkökeskeisyys vaan kertoo pohjattomasta keskekenkasvuisuudesta ja itsekkyydestä.

Hyvin kirjoitettu metalli-leidi. Syy repsahduksiin on juuri se, että laiskuus ja paskaravinnon syönti tekee jo nuoristakin muijista rasvapötkylöitä.
        Jos ne jaksais treenata ja miettiä mitä suuhunsa pistävät olis kroppa ja järki löydettävissä samasta kropasta.
        Ei tulis mieleenkään koskea mihinkään silikonipossuun....

• 3n äiti

seki et oot noin puolustuskannalla ja valmis selitteleen kaikki menos ja tulos kertoo siitä ettet oikein oo tasapainos.selittelet ja puolustelet ja haet muiden mielipiteitä vaikket kestä niitä.nosta itsetuntoos sillä kestät myös tisus

• tyhmäkö?
        metall-leidi kirjoitti:

jos sua ei kiinosta muiden asiat mitä vittua tulet kommentoimaan tänne! sulla taitaa olla yhtä leveä pillu kun valaan suu ja tissit roikkuu napaan asti! miehesi varmaan kuvittelee joka kerta rakastellessanne että oot joku toinen!

• mulle kans

Silikonit on ihanat. Onnea ostajalle.

• Tissit ja massu

Eli iän tuomat repashdukset pitää hyväksyä, mutta kuitenkin olen sun mielestä hirveän nuori? Eli ne repsahdukset ei siis johdu mun iästä, mutta silti pitäis hyväksyä ja näyttää mummolta alle kolmekymppisenä. Ja sen lisäksi vielä kasvaa aikuiseksi ja repsahtaa lisää. :D

En tiedä onko se lapsenomaista kiukkua jos puolustaudun ku minut teilataan täällä saman tien maailman huonoimpana äitinä tmän takia, kaipa se on jos aikuisilla ei ole tapana puolustautua.

Mistä sä tiedät olenko mä ulkonäkökeskeinen? Omasta mielestäni en, en valitse kavereitani tai muita läheisiä ulkonäön perusteella, en tuomitse ketään ennen kuin olen ottanut selvää mitä ulkokuoren alta löytyy, ja jaksan olla mukava ja asiallinen vaikka minua lähestyvä henkilö olisi kadun spurgu, sillä ihmisiähän hekin vaan ovat. Jos mä haluaisin vihdoin, näin "vanhana" saada kauniit rinnat, ei sen pitäisi mun mielestä olla keltään muulta pois tai tehdä musta pinnallista. Mullahan on jo maailman rakkain oma mies, joten miesten takia niitä rintoja en toivo, vaan ihan oman itseni takia, jotta voisin vihdoin katsoa itseäni alasti peilistä tuntematta inhon väristyksiä, pukeutua mihin tahdon ilman että joudun pelkäämään tissien ulosvalumista, mennä uimahalliin tai muuhun yleiseen suihkuun, nukkua ilman urheiluliivejä ja harrastaa seksiä ilman alasti. Sain ensimmäisen lapseni 18-vuotiaana, ja mulla oli murrosikä todella myöhässä, rinnat kasvoivat mulle vasta 17-vuotiaana. Mulla on siis elämäni aikana ollut yhden vuoden ajan kiinteät ja kivat tissit. Enkö siis yhtään saisi haaveilla roikkumattomista rinnoista? Edes hitusen?

• WHTQueen

Ymmärrän haaveesi, ei tuossa ole mitään väärää. Mielestäni voit ottaa vaikka lainaakin, kunhan katsot, ettei korkoprosentti ole ihan älytön.
      Tietysti on syytä puhua myös miehen kanssa lainasta, kirjoitithan, että taloutenne on yhteinen.

• mig 25

MItäs niitä kakaroita teit niin nuorena. Ois varmaan kannattanu
      sitä ehkäisyä vaan edes kokeilla!

• hahaha

kuuntele kerro sun koko elämän tarinas niin voin vähän moralisoida sua .

• muorinmörkö

Laitata uudet rinnat, iloitse nuoruudestasi, olet varmasti parempi äiti ja vaimo, kun et stressaa ulkonäöstäsi. Hyvä ulkonäkö lisää itsevarmuutta ja sitäkautta myös onnistumista työelämässä.Minä kehoitan sinua ajattelemaan hiukan itseäsikin, oma elämä pitäisi elää tyytyväisenä, ja jos ei ole niin muuttaa elämää. Kunhan et ajattele sitten, että naamavärkkikin kaipaa kohennusta, vaikka sekään ei ole väärin, jos taloudellisia mahdollisuuksia on.

• 123123123123123

KÄYTÄT NE KAIKKI RAHAT LAPSEN HYVIN VOINTIIN ETKÄ AJATTELI MILTÄ NÄYTÄT. MATKA JONNEKIN LAPSEN KANSSA MUISTAT LOPPU ELÄMÄN, MUTTA KAUNEUSLEIKKAUKSEN JÄLKEEN KUIDUT KUITENKIN VANHAN NÄKÖISEKSI JOSKUS.

• kaverille tehty

Oletko ajatellut operaatiota tarkemmin?
      Vatsanahan kristys ja silikonirinnat ovat erillisiä toimenpiteitä. Voisit aivan hyvin teetättää ne erikseen. Jos ensin saat pienennettyä vatsaasi, niin voit sitten miettiä rintojesi kokoa. Jos rintasi ovat liian isot muuhun vartaloon nähden, niin et löydä valmisvaatteita. Lisäksi pienet rinnat eivät vaikuta mitenkään ulkonäköösi, vaikka vatsarasva vaikuttaisikin.
      Molemmat leikkaukset vaativat rutkasti sairaslomaa. Itse ainakin menisin niihen erikseen. Sairaalassa voidaan olla eri mieltä, sillä he haluavat rahat pois kerralla.
      Onko lapsilukusi täynnä? Pienenetty vatsa lisää keskenmenon vaaraa.

• Tissit ja massu

Juu, siis olen menossa erikseen noihin leikkauksiin, en tietenkään samalla kerralla. :) Ja lapsilukumme on täynnä, miehen kanssa rinnoista keskusteltu ja varmasti keskustellaan lainastakin jos siihen päädyn. Tähän onkin tullut muutama mukavakin vastaus, kiitos niistä. Tuo oli kanssa joltain hyvä vinkki että kannattaa varmaan ottaa pankista se laina jos siihen päädyn, mielummin kuin mistään nettivippi-firmasta tms. :)

• Anna mennä! Sun kehosi se on, ei kenenkään muun! Jos vain rahatilanteenne suinkin kestää, niin ota laina! :) Kannattaa melkeinpä pankin puoleen ensin kääntyä, koska niissä on huomattavasti inhimillisemmät korot ja takaisinmaksua pystyy huomattavasti paremmin sopimaan elämäntilanteen muuttuessa!

Älä edes pahoita mieltä näistä kommenteista, vaan nyt kipin kapin pankkiin. Haet lainan ja menet hyvän lääkärin luo leikkaukseen!:)

• muorinmörkö

lisää vielä, että vanhana työnantajana (palveluala) otin työntekijöiksi niitä ihmisiä, jotka vaikuttivat, ammattitaidon lisäksi, olevan sinut itsensä kanssa. iällä ei ollut niinkään väliä. Kyllä ammatti-ihminen, iloinen, itseensä luottava ja pystypäinen työnhakija on etulyöntiasemassa työhön valittaessa verrattuna itseään häpeilevään, epävarmaan kyyristelijään. Jos tosiaan uudet rinnat muuttavat elämääsi, niin katson, että muutos on sinulle hyväksi.

• kambusse

Mä oon Ladan kannalla tässä asiassa

• 9ndigits

Ota henkivakuutus kanssa. Noissa leikkauksissa kuolee aika paljon väkeä...

• lare 75

Miksihän niistä silikooni möykyistä käytetään nimitystä tissit? Siitä mönjästähän on jotkut sekopäiset homot valmistuttaneet myös jalkojen väliin kohoketta, mutta sen kutsuminen penikseksi on lievästi sanottununa epärehellistä ajattelua.

• SILIKONIT KADUTTAVAT

Ennen leikkausta minulla oli aivan tavalliset pienet rinnat. Halusin niistä B-C -kokoiset. Melko pian leikkauksen jälkeen implantit kuitenkin valahtivat reilusti alas, ja pitkät arvet näkyivät selvästi rinnan päällä. Keskustelin asiasta kirurgin kanssa. Hän vähätteli ongelmaani ja sanoi, että moni muu olisi lopputulokseen tyytyväinen. Myöhemmin hän kuitenkin myönsi epäonnistuneen lopputuloksen.

Sama kirurgi suoritti minulle myös uusintaleikkauksen, mutta se ei tilannetta parantanut - päinvastoin. Arvet venyivät ja ovat nyt erittäin rumat. Olen todella epätoivoinen. Kesä lähestyy, ja uusintaleikkaukseen pitäisi päästä, eikä minulla ole sellaiseen enää varaa.

En voi kuvitellakaan laittavani bikineitä. Nännini sijaitsevat niin korkealla, että ne näkyvät rintaliivien yläreunasta. Kokoni on nyt siis 75C, mutta sitä ei päältäpäin huomaa, sillä rinnat ovat niin alhaalla. Häpeän implanttejani todella paljon. Kunpa voisin palata ajassa taaksepäin ja perua leikkaukseni.

• 40-v nainen

Minusta 30v ikäinen on aina nuori menemään kauneusleikkaukseen. Oletko kysynyt rintojesi ja vatsasi roikkumista mieheltäsi ja ystäviltäsi? Ehkä liioittelet ongelmaa, koska sinulla on liikaa aikaa miettiä ulkonäköasioitasi. Joka tapauksessa imetyksen päättymisestä kannattaisi olla ainakin vuosi ennen kuin edes harkitset implantteja, jotta rinnat pienenevät normaaliin kokoonsa.

Kauneusleikkauksia kannattaa miettiä monelta kannalta:
      - oletko siinä painossa, johon olet tyytyväinen? Jos esim. otat silarit ja laihdutat sen jälkeen rajusti, niin rinnatkin alkavat roikkua

- oletko tietoinen, että silarit näyttävät hyvältä vain rajallisen määrän aikaa? Silarit uusitaan tyypillisesti 15-v välein. Millä rahoitat hankintasi silloin?

- oletko taatusti tietoinen riskeistä? Esim. jos implantit eivät sovikaan, niin ne otetaan pois, jonka jälkeen sinulla on ARPISET JA TYHJÄT rintapussit!!!

- aina on myös esim. sairaalabakteerin vaara. Oma työkaverini (ei kauneusleikkaus) meinasi menehtyä rutiinileikkauksessa sairaalabakteeriin ja sitä kautta verenmyrkytykseen

- onko lapsilukusi ihan taatusti jo täynnä? Jos esim. vatsanahkapienennöksen jälkeen tulisit raskaaksi niin luonnottomalla tavalla pienennetty vatsanahka tulee olemaan vielä hirvittävämmän näköinen k uin ennen ensimmäistä raskauttasi

- minkään kauneusleikkauksen lopputulos ei ole aina 100 % koska kyseessä on elävä kudos. Kapseloituminen, arpikudoksen muodostuminen, arpien venyminen, huono arpien paraneminen jne. Rinnat saattavat tulla liian lähelle toisiaan, olla epäsuhtaiset (esim. liian alhaalla/ylhäällä) tai rinnat eivät vain yksinkertaisesti ole sopusuhtaiset muun vartalosi kanssa

- mieti, oletko oikeasti myös psyykkisesti valmis leikkaukseen. Oletko varma, ettet kärsi esim. synnytyksen jälkeisestä masennuksesta tms? Joskus ihminen projisoi ongelmansa konkreettiseen keksittyyn "ongelmaan", jotta ei tarvitse ajatella esim. vaikeasti ratkaistavissa olevia parisuhdeongelmia.

Ennen kaikkea: juttele miehesi kanssa asiasta. Minusta tämä on niin iso operaatio, että sille pitäisi saada miehesi hyväksyntä. Jos mies vastustaa jyrkästi, niin mitä jos mies ei sen jälkeen halua enää sinua niin paljon seksuaalisesti? Seksissä kyse ei ole vain siltä, miltä rinnat näyttää, vaan myös siltä, miltä ne tuntuvat.

• Tissit ja massu

Hei, ja kiitos asiallisesta viestistä. En liioittele ongelmaa, jos kehtaisin, niin laittaisin teille kuvan ylävartalostani niin olisit kanssani samaa mieltä. Huonossa kunnossa ollaan, ja se ei ole ovaa kuvitelmaa. Olen myös kysynyt sekä mieheltäni, että kavereiltani liioittelenko, ja yksikään ei ole vastannut että en. Esim, mun äiti ratkesi nauramaan kun näki mun mahan, hänellä on itsellään 7 lasta ja maha paljon paremmassa kunnossa. Meidän tissit myös roikkuu melkein yhtä paljon, ja mun äitini on kuitenkin melkeen 60v. Mun mahani näyttää lähinnä mummon ryppyiseltä pyllyltä, ja d-kupin ristikat täyttyy lähes yksinomaan nahasta. Olin ennen raskautta melkein 10kg alipainoinen, ja lihoin raskauden aikana yli 20kg. Nykyään painan 5kg enemmän kuin ennen raskautta.

Olen miettinyt kauneusleikkauksia monelta kannalta:

-Olen tällä hetkellä tyytyväinen painooni. En halua laihtua enempää, lihasmassaa olisi mukava sen sijaan saada lisää.

-Olen tietoinen että joudun kenties joskus uusimaan silikonin. Luulen kuitenkin että siihen menee aika paljon aikaa, ja olen varmasti jo ehtinyt olemaan työelämässä aika pitkään, ja näin ollen myös varmasti säästänyt rahaa.

-Olen tietoinen riskeistä. Tiedän että uusintaleikkaus voi olla tarpeellinen jos toipumisprosessissa jotain menee pieleen, tai että silikonit voidaan jopa joutua poistamaan. Minulla on jo ryppyiset ja roikkuvat nahkapussit, mikä siis muuttuisi.

-Lapsiluku on täynnä. Olen menossa ensi vuonna steriloitavaksi kunhan olen täyttänyt vaadittavat 30-vuotta.

-Aion valita minut leikkaavan lääkärin huolella. Olen jo nyt lukenut valtavasti eri lääkärien suosituksia, ja muodostanut jonkinlaisen käsityksen Suomen tarjonnasta. En aio varmasti mennä viroon, korkeintaan Ruotsiin, mutta mieluiten leikkaus hoidettaisiin Suomessa, ja sellaisella klinikalla josta voi ostaa ns. hoitovakuutuksen, jonka turvin uusintaleikkauksen saa tietyn määräajan sisällä samaan rahaan. Lääkärin kanssa voi varmasti keskustella lopputuloksesta ennen leikkausta, ja aionkin toivoa luonnolliset pisaran muotoiset silikonit hillityssä koossa. Tarkoitus ei siis ole saada mitään törkeitä muovipalloja, vaan ainoastaan täytettä pussukoihini jotta niistä tulisi luonnollisen ryhdikkäät.

-Minulla on tällä hetkellä elämässä kaikki hyvin. On rakastava mies ja kaksi ihanaa lasta koirat. Kiva koti maalla ja parisuhteessa kaikki hyvin. Olin ihan synnytyksen jälkeen muutaman kuukauden alakuloinen, mutta ihan muista syistä kuin vartaloni takia. En usko että olen kajahtanut halutessani silikonit. :)

Mies ei ole koskaan sanonut että vastustaisi leikkausta. Olen tästä kuitenkin aika monta vuotta jo puhunut, hänellä olisi ollut hyvin aikaa kertoa jos olisi sitä vastaan. Seksielämämme on jo nyt todella hyvä, en usko että se menisi pilalle leikkauksesta, päin vastoin varmaan parantuisi entisestään kun olisin itsevarmempi esim. alasti. :P

• plääh11

Hei, ja kiitos asiallisesta viestistä. En liioittele ongelmaa, jos kehtaisin, niin laittaisin teille kuvan ylävartalostani niin olisit kanssani samaa mieltä. Huonossa kunnossa ollaan, ja se ei ole ovaa kuvitelmaa. Olen myös kysynyt sekä mieheltäni, että kavereiltani liioittelenko, ja yksikään ei ole vastannut että en. Esim, mun äiti ratkesi nauramaan kun näki mun mahan, hänellä on itsellään 7 lasta ja maha paljon paremmassa kunnossa. Meidän tissit myös roikkuu melkein yhtä paljon, ja mun äitini on kuitenkin melkeen 60v. Mun mahani näyttää lähinnä mummon ryppyiseltä pyllyltä, ja d-kupin ristikat täyttyy lähes yksinomaan nahasta. Olin ennen raskautta melkein 10kg alipainoinen, ja lihoin raskauden aikana yli 20kg. Nykyään painan 5kg enemmän kuin ennen raskautta.

-Olen tällä hetkellä tyytyväinen painooni. En halua laihtua enempää, lihasmassaa olisi mukava sen sijaan saada lisää.

-Olen tietoinen että joudun kenties joskus uusimaan silikonin. Luulen kuitenkin että siihen menee aika paljon aikaa, ja olen varmasti jo ehtinyt olemaan työelämässä aika pitkään, ja näin ollen myös varmasti säästänyt rahaa.

-Olen tietoinen riskeistä. Tiedän että uusintaleikkaus voi olla tarpeellinen jos toipumisprosessissa jotain menee pieleen, tai että silikonit voidaan jopa joutua poistamaan. Minulla on jo ryppyiset ja roikkuvat nahkapussit, mikä siis muuttuisi.

-Lapsiluku on täynnä. Olen menossa ensi vuonna steriloitavaksi kunhan olen täyttänyt vaadittavat 30-vuotta.

-Aion valita minut leikkaavan lääkärin huolella. Olen jo nyt lukenut valtavasti eri lääkärien suosituksia, ja muodostanut jonkinlaisen käsityksen Suomen tarjonnasta. En aio varmasti mennä viroon, korkeintaan Ruotsiin, mutta mieluiten leikkaus hoidettaisiin Suomessa, ja sellaisella klinikalla josta voi ostaa ns. hoitovakuutuksen, jonka turvin uusintaleikkauksen saa tietyn määräajan sisällä samaan rahaan. Lääkärin kanssa voi varmasti keskustella lopputuloksesta ennen leikkausta, ja aionkin toivoa luonnolliset pisaran muotoiset silikonit hillityssä koossa. Tarkoitus ei siis ole saada mitään törkeitä muovipalloja, vaan ainoastaan täytettä pussukoihini jotta niistä tulisi luonnollisen ryhdikkäät.

-Minulla on tällä hetkellä elämässä kaikki hyvin. On rakastava mies ja kaksi ihanaa lasta koirat. Kiva koti maalla ja parisuhteessa kaikki hyvin. Olin ihan synnytyksen jälkeen muutaman kuukauden alakuloinen, mutta ihan muista syistä kuin vartaloni takia. En usko että olen kajahtanut halutessani silikonit. :)

Mies ei ole koskaan sanonut että vastustaisi leikkausta. Olen tästä kuitenkin aika monta vuotta jo puhunut, hänellä olisi ollut hyvin aikaa kertoa jos olisi sitä vastaan. Seksielämämme on jo nyt todella hyvä, en usko että se menisi pilalle leikkauksesta, päin vastoin varmaan parantuisi entisestään kun olisin itsevarmempi esim. alasti. :P

Mä en ymmärrä miks pitää täältä kysyä neuvoa, jos on jo periaatteessa päättänyt ottaa sen velan, ja sitten kun joku sanoo että ei kannata, niin suututaan. Ihan turha koko keskustelu.

• dfjlsödkjf

Kysyit palstalla, että onko mitään mieltä ottaa lainaa kauneusleikakukseen. Sait vastauksia, mutta ne eivät kelpaa. Älä kysy, jos et halua kuulla vastauksia. Ketään täällä ei tosissaan kiinnosta sun tissis.

• Luonnollinen kauneus

Kenenköhän kysymyksiin vastailette.
      Liekö "Tissit ja massu " yhtä kuin girurgin pää ja rahapussi.

• 14+6

Kyllä se löysä nahka siitä kiristyy kun urheilee tosissaan ja syö hyvin. Kokeile ensin luonnollisen keinoin päästä niin hyvään kuntoon kun voit, sitten vasta harkitsee puukkoa. Esim 2v treenaat tosissaan etkä ryppää tai muutenkaan syö huonosti niin kuntosi on jo 50%parempi kuin lähökunto!!! samalla saat säästettyä sen loppu osan ehkä tulevaan leikkaukseen.

• silarit on pop

Hiljaa rumat naiset! Antakaa tämän tytön kaunistaa itsensä!

• Free Fanny

Et kai oikeasti kysy ventovierailta keskustelupalstalla pitäisikö perheenne ottaa 5000 euroa lainaa?

Mitä mieltä miehesi on? Se kai on ainoa asia, millä on merkitystä. Ja sillä myöntääkö joku taho teille lainan.

• Joka kolmas kärsii

Plastiikkairurgi Matti Pakkanen:
      "Kun nainen laitattaa silikoniproteesit, hän tekee myös päätöksen siitä, kuka kontrolloi tilanteen aluksi vuosittain ja myöhemmin kolmen vuoden välein sekä hoitaa mahdolliset kapseliongelmat, joita tulee noin kolmasosalle potilaista."

Suomen Lääkärilehti:
      "Silikonilla on kohtalaisen suuri komplikaatioiden riski. Oireista yleisimpiä ovat kipu ympäröivässä kudoksessa, punoitus, kovettuminen, haavaumat ja granuloomien (silikonooman) muodostuminen. Lisäksi silikonin on todettu leviävän imusolmukkeisiin, retikuloendoteliaalijärjestelmään (RES) ja makrofageihin. Leviämistapa liittyy todennäköisesti syöjäsolutoimintaan ja silikonien vaeltamiseen imuteitä ja verenkiertoa pitkin."

Annals of Epidemiology:
      "Vaikka tutkitut rintaimplantit omistavat naiset olivat suhteellisen nuoria, heillä oli monta kertaa muissa leikkauksissa olleita saman ikäisiä naisia suurempi todennäköisyys kuolla muun muassa keuhkosyöpään, keuhkotulehdukseen ja aivosyöpään. Myös esimerkiksi päätyminen itsemurhaan oli heillä peräti neljä kertaa yleisempää kuin muilla. Rintaimplantit omistavilla naisilla oli yli kaksi kertaa muita saman ikäisiä naisia enemmän mm. vatsasyöpää, genitaalialueen syöpää ja verisyöpää. Rikkoutuneet ja vuotavat silikoni-implantit lisäävät merkittävästi tuskallisia ja lamauttavia autoimmuunisairauksia sekä esimerkiksi fibromyalgiaa* eli pehmytkudosreumaa."

(*Fibromyalgia on laaja-alainen oireyhtymä, joka ilmenee mm. kovina lihas- ja nivelkipuina. Potilas on voimakkaiden kipujen takia usein täysin työkyvytön. Siihen voi liittyä myös unettomuutta, kroonista väsymystä, kovaa päänsärkyä, voimattomuutta ja masennusta.)

• luomu75b

Itselläni on pienet 75b tissit jotka roikkuu. ikää alle 30 v, bikinit päällä kehtaan olla vaikka tissit eivät sellaiset ilmapallot olekaan. luonnollinen on kaunista vaikka hiukan roikkuisikin.

• ikikikik

Yleensä alkaa kropassa roikkumaan muutkin paikat kuin vain rinnat. Ajattelitko myös teetättää kasvojen kohotuksen, rasvaimua, käsivarsien alleille kiristystä jne?

• Tre.poika

Terve, oli pakko kommentoida, itse olen mies! :)

jos sinulla on perus asiat okei, esin säännölliset tulot ja vakityöpaikka ja olet varma että pystyt maksamaan velkasi takaisin, se on ihan ok.
      Ota ihmeessä :)
      onko tyhmää ottaa lainaa kauneusleikkauksia varten? tota, only god can judge you.
      jos se sinua tekee onneellisemmaksi, niin aina hyvä asia se on. muutenkin puhutaan vain muutamista tonneista.
      Good luck! suunnittele hyvin leikkauksesi, niin menee kerralla hyvin.
      Kaikessa on riskinsä. mutta kerran sitä tässä eletään, etkä ole suorittamassa maailman loppua vaan silarit ja pienen muokkauksen kroppaasi.

Good luck with your life! :)

• luomulinda

Itse neljän lapsen äitinä voin kehottaa sinua miettimään jotakin muuta vastausta ongelmiisi kuin muovin istuttaminen ihon alle.
      Itse harrastan monipuolista liikuntaa, eikä kukaan ikänä usko että mulla on neljä lasta. Ei tarvitse kiristellä nahkoja, se kiristyy jos viitsit jotakin muuta tehdä kuin selata muovitissi-hinnastoja netissä.

Kannattaa oikeasti miettiä mitä JÄRKEÄ silkkareissa on? Vai meneekö tietyn näköiset tissit todella kaiken järjen ja muun yli?
      Itseluottamus ei TODELLAKAAN kasva sun tissin koolla. Itseluottamus tulee muualta. Hyvinvoivasta parisuhteesta, elämisen ilosta ja siitä että hyväksyt itsesi ja vartalosi sellaisena kuin se on . Mitä enemmän luet noita juttuja ja mitä enemmän kuuntelet kauneusleikkauksien puolesta puhujia, sitä enemmän ajatusmaailmasi vääristyy. Ei kannata mennä tämän ajan kauneusihanteen uhriksi.
      Kaikki silikonit ottaneet naiset puhuvat että he tekevät sen omaksi ilokseen. -Paskan marjat! tasan siksi että he saisivat enemmän huomiota osakseen! Onko elämän onni todella kiinni siitä moniko ihminen sua katsoo kadulla tai moniko mies viheltää perääsi....Nää on arvovalinta kysymyksiä, mutta todellista tasa-arvoa ei tule IKINÄ niin kauan kun nainen tekee kaikkensa että saa miehen hyväksynnän! Ja siitä on kyse. ei muusta.

• supermies123

Luomulinda - voin vain kuvitella miltä näytät. Silkkarit ovat ihanat. Lopeta tuo tasa-arvo paska ja ymmärrä että naisen paikka on näyttää viehättävältä ja miehen lompakon (ja munan) kuuluu olla paksu.

• f75f5f5f65

Kumpikohan elämässä tekee pidemmän päälle onnelliseksi: 4 lasta vai supermies123 tyyppisten miesten huomio?

Luomulinda on kyllä tehnyt ihan oikean ratkaisun :-D

• jooooko

kyllä sitä saa. kaverini otti.

• Törröhuuli

Suomen valtion pitäisi kustantaa silikonit, mihin kohtaan ne sitten laitetaankin, kaikille naisille heti kun tarvetta ilmenee. Tällä tavalla meillä olisi maa täynnä silmänruokaa.

• Mietinpähäntässävaan

Olethan huomioinut sen, että silikonit eivät tiettävästi ole ikuiset. Joudut siis mitä todennäköisimmin uusimaan ne tulevaisuudessa. Käsittääkseni myös ns. kapseloituminen on vaarana, eli keho kasvattaa jonkinlaista arpikudosta impantin ympärille vastareaktiona vierasesineelle (implanttihan on elimistön kannalta ylimääräinen ja vierasesine). Ts. joudut varautumaan uuteen samanlaiseen menoerään tulevaisuudessa pitääkseni implantit kunnossa. Implanttien poiston jälkeenhän tilanne taitaa olla vielä murheellisempi kuin oli ennen implantin asentamista..

• metall-leidi

Loppukaneetiksi kirjoitan, että on toisaan lapsellista ja keskenkasvuista moinen ulkonäköhömpötys keinotekoisilla leikkauksilla aikaansaatuna.
      En halua olla tiukkapipoinen enkä suinkaan ole kateellinen vaikka kukaan ei hauko henkeä mut nähdessään , mutta olen tyytyväien ja kiitollinen elämälle kun olen terve ja liikuntakykyinen ja toisaalta kukaan ei pahoinvoikaan kun mut näkee.
      Monen ulkonäkö muuttuu dramaattisesti vaikkapa jonkun onnettomuuden seurauksena(tulipalo, paloarvet tai kolarissa kasvojen vaurioittuminen)
      Jokaisella ihmisellä on oikeus terveeseen itsetuntoon ja se tulee sisältä ja itsensä hyväksymisessä.
      Mulle ei toisaankaan kuuluu mihin tarkoitukseen ihmiset hakevat lainaa ja mihin rahansa käyttävät, mutta olen eläkeiän kynnyksellä eikä mua ole kauniiksi ehuttu, mutta kun olen antanut piut paut kaupalliselle kauneushömpötykselle niin olen saanut hyväksyntää toisilta ihmisiltä ilman mitään keinotekoista plasttiikkia.
      Huvinsa ja tarpeensa kullakin ja voin vain hymähtää, että perässä tulevat turhamaisetkin höpsöttäjät ja kun ovat liki 70 kymmentä niin voi ajatella, että kannattiko pistää tuhansia euroja ulkonäkönsä näennäiseen kohennukseen.
      Niin helppoa on nyt huutaa, että olen kateellinen ja en lähde sitä kumoamaan, uskokoon muut mitä haluavat.
      Sanomani nyt loppujen lopuksi oli, että pitäisi olla tyytyväinen siihen mitä on ja pitäisi olla kiitollinen, että aistit toimivat ja on terve ja liikuntakykyinen. Pinnallinen kaupallinen kauneusihaanointi ei ole kestävää, mutta mitä minä olen sanomaan jokaien saakoon elämänilonsa mistä saa, mutta vanhana akkana mua vaan niin suurestu huvittaa tämä yli liioiteltu nykyajan ulkonäkökeskeisyys.

• jasuuuuuuuuu

Ihmiset joilla on vain negatiivistä asiaa ovat paskoja! -Se on kaikkien omakohtainen asia ottaako rinnat tai vaikka isommat häpyhuulet.

Minä ainakin kannatan kauneutta ja sitä että osaa rakastaa itseään.
      Menkää hyvät naiset ottamaan isoja tissejä ja perseitä!!

• maikka2

Sulla oli ilmeisestikkin tyydyttävän mukavannäköinen kroppa ennen lapsia?
      Miksi annoit itsesi rupsahtaa raskauden aikana?

Joka nainen tietää että paino nousee helposti ja sitten on vaikea päästä kiloista eroon.

Siksi voi, jos on halua, hoitaa ruokavaliolla ja kuntoilulla itseään niin että vaaka ei missään tilanteessa soita hälytyskelloja.
      Itsellänikin on lapsia, mutta kauhistus lihomisesta piti järjen yläpäässä ja pidin huolen että ylimääräisiä kiloja ei tullut. Olen sen verran lyhyt, että sekin vaikutti ajatukseeni normipainosta. 160cm. Hyvin äkkiä kärsii selkä tai jalat, jos on ylipainoa.

Kuin myös sen, että synnytyksen jälkeen hoidin kuntoani edelleen, kiinteyttääkseni kropan taas mahtumaan samoihin vaatteisiin.

Kaikki pitää saada tänäpäivänä helpolla. Lihasten kiinteytyksetkin kirjaa lukien tai nukkumisen ajalla.

Nyt ei voi mitään, mutta kerroit että sulle jää 150e joka kuukausi omiin tarpeisiin. Se on vuodessa 1800e. Käytä se säästämiseen ja ideoi muitakin säästökohteita.

Kyllä mua hävettäis mennä pankista lainaa hakemaan tuommoiseen asiaan.
      Älä luule että tulisit onnelliseksi leikkauksista.

Onnelisuus on ihan muuta. Onnellinen lapsesta/lapsista, miehestä, ystävistä harrastuksista ym.
      Olet ehkä epäkypsä vieläkin, tuon ikäisenä. No, pankin lainan ymmärtäisin mutta joutuisit sen pankinjohtajalle sanomaan suoraan silmätysten. En ole varma tarviiko syytä selvittää.
      Mutta jos, sun täytyis pokkana mennä anomaan lainaa tuommoiseen asiaan. Millä takuilla täältä luulit saavasi keltään.

Vois joku haluta sulta korkoa muuna kuin rahana. Kysyä täällä lainaatteko mun tisseihin rahaa.
      Äly hoi, järki älä jätä. Häpeen sun puolestas ja vaikka pahaa en toivo kenellekkään, mutta jokaiselle leikkaukseen menevälle toivon että kivut olisivat aikamoiset vähän aikaa. Pistäis aatteleen kannattiko.

Jos olisin mies, kieltäytyisin koskemasta niihin enää koskaan, ne on luonnottomat. Et voi olla sata varma etteis sulle käy niin.

• Silikoni = BEST!

Idiootit. Silikonit on mahtavat. Paremmat kuin suomalaisten ämmien perus riippurinnat. Omalla tyttöystävällä maailman parhaat silikonit. Aivan ihanat!

• ei kannata

"Kun periaatteessahan se on sama asia, säästän joka tapauksessa ainakin alkuun pelkkiin tisseihin, eli lainan ottaessanikin sama summa "katoaisi" käyttövaroistani, samalla tavalla kuin lainaa pois maksaessani."

Eikä ole. Jos säästää, ja jonain kuukautena tulee ylimääräistä menoa, ei ole pakko säästää juuri siinä kuussa. Jos ottaa lainaa, on pakko maksaa joka kuukausi tai ruinata pankilta lyhennysvapaata.

"Mutta tavallaan ne korothan korvaa sen odottamisen"

Eivätkä korvaa. Korot merkitsevät rahanmenoa, odotuksen loppuminen ei merkitse rahantuloa.

• no huhhu taas

Huhhuh mitä tekstiä oikeasti. Miettikääpä nyt hetki kaikki millä motiivilla te kirjoittelette täysin tuntemattomalle ihmiselle ihan kamalia juttuja, mm. siitä kuinka hän on huono äiti, ja että hänelle elämässä onnellisuus tarkoittaa sitä erttä miehet viheltää kadulla perään (mistä tiedätte ettei jo nyt vihellä, eihän ne miehent aloittajan vaatteiden sisään näe), tai ettei hän olisi koskaan kuntoillut. Tuntuu että tässäkin ketjussa on vaan joukko pahoinvoivia ja katkeria ihmisiä, joita ketuttaa suunnattomasti kun jonkun ei tarvitse näyttää petolinnun perseeltä vaikka onkin lapsia saanut. Minusta aloittaja vaikuttaa ketjun fiksuimmalta, ja on selkeästi miettinyt monelta kantilta asiaansa. Te muut sen sijaan ette joko osaa lukea, tai ette ymmärrä lukemaanne.

• Näinhän täällä käy

Läskit, tyhmät ja rumat ämmät valittaa. Totuus on se että kauniit ja älykkäät perii maan. Ne rumilukset joilla on edes jotenkin ihmisen näkönen mies. Tietäkää että ne on just kauniit silikonitytöt joiden kanssa teitä petetään. Miksi? Koska

• Optimus perseus

ALOITTAJA.

Mä maksan sun tissit jos annat rajattomasti pimppiä tulevaisuudessa kunnes tylsistyn suhun.

• lisää herkkuja

Vaadi sitten myös pimpin tiukkaus

• tissimiehiä

Eikö elämässä ole tärkeintä että on onnellinen ja elää tässä ja nyt. Eli jos silikoni rinnat tekevät onnellisiksi tai ulkonäön kohentaminen ylipäätänsä, niin kyllä se aina rahaa parempi on, joten hommaa pois vaan vaikka sitten lainarahalla :)

• 098765erg

moi, voisin lainata sulle ton rahan, jos serusteltais. mutta en vieraalle ihmisille, vain rahan vuoksi. oletko vapaa ja mukava ok näköinen ihminen?

• äippä<3

Itse kanssa ajattelin laittaa ensi vuonna silikonit mutta enpä taidakkaan.Oma itseluottamukseni on aina ollut kunnossa enkä tarvitse siihen rintojen suurennusta, kyllä se vaan lähtee tuolta pään sisältä eikä ulkonäöstä eikä mun tarvitse vertailla itseeni muihin.Tunnen myös äitejä jotka ovat laittaneet silikonirinnat ja sit niitä pitää välillä korjailla ja niihin uppooo taas lisää rahaa et ei se riitä että sä saat maksettua sen rintojen laiton vaan, niitä pitää vielä huoltaakkin välillä niin ku autojakin.Ei perseaukiset työttömätkään osta mitään uusia autoja sen takia ettei rahaa huoltaa niitä.

• Supermiehen fani

Silarit on upeat. Supermiehen sanoin, rumat ämmät on ainoita jotka niistä kitisee. Miehen lompakon (ja munan) kuuluu olla paksu ja naisen tissien isot ja pimpan kiree.

• huhhu

Mä en tajua näitä ihmisten kommentteja. Se ei kellekään muulle kuulu ottaako toinen silikonit vai ei ja varsinkaan kun nyt kenenkään mielipidettä ei kysytty. Se ei myöskään välttämättä kerro kenenkään itsetunnosta tai se ei myöskään välttämättä tarkoita sitä, että kun ne haluat (syy oli sitten mikä tahansa) niin olet aivoton kana. HALOOO!? Hävettää ihan tommoset puheet kun toisen kroppa ei milläänlailla kuulu teille muille...

Mutta joo tätä sivustoa on turha ottaa tosissaan kun tietää näiden kommenttien laadun. Pakko oli vaan varmistaa, että jos joku ihan tosissaan pohjimmiltaan järkevä ihminen on tänne hölmöjä kirjoitellut, niin voi miettiä kirjoituksiaan uudelleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe