Sieni Hotelli [Ei hamaa]

rahapankki

Sieni [Ei hamaa] linkki : sieni.dy.fi

-Kannataa tulla!

86

3765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OpErAxZoR

      Idiootti. Kerro edes hotellista jotain.

      • Habbookuusee

        Moi ei oo idiootti jos ei Kerro Jostain NettiPelistä!
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Sienimiess

      No hmm mä voinpi kertoa

      Mukavat Staffit ( yleensä )
      Ei hamaa
      Sieni hotellissa on on hahmo nimeltä Sienimies

      ´- Sienimies ei ole staffi
      - Sienimies olen minä
      - Sienimies ei ole edes mode

      • outo kole

        kiva :d


    • Halibo

      Kannattaa tulla se on mun mielest maailman paras! :D xD xD

      • efyuiouytre

        mikääää


    • :D

      osoite?

      • helenakalevala

        huhuhuuhuhuhuhuhuhuhuh


      • sieni hotellin osoit

        Osoite: http://sieni hotelli.dy.fi (lopetettu ;( aivan tyhmästä syystä ja syytä en sano..)


      • Jumpo
        sieni hotellin osoit kirjoitti:

        Osoite: http://sieni hotelli.dy.fi (lopetettu ;( aivan tyhmästä syystä ja syytä en sano..)

        se syy on että se hakkeroitiin...


    • se on mun mielest aika huono :< ei pahal :)

    • Kultaviltsu98

      Se on paras kenelläkään muulla ei ole varmaan uutta habboa retroa jossa saa ilmaisia kolikoita!! :D

      • TimpuMaGee

        Prohotelli?


    • tule jo!
      • kimi101

        seon huijaus sivusto


    • Sienimiess
      • Olalala~~

        mikä sun nimi on siel? :D


    • tuntematon henkilö

      sieni hotelli on kopio ankanmaasta

    • pilppee

      Voin kertoa teille, sienihotellin omistaja on sama kuin ankanmaa. Ankanmaa lopetettiin, sieni tuli tilalle.

    • SingleC

      En löydä enää sienee :

    • kimi101

      Hei Kaikkihan sen tietää etse on kopio .........

    • kimi101

      Ankan maa ON huijaus Sivustp Elkää vaa menkö!

    • jabon pelaaja

      kattokaa jabbo.fr se ei oo huijausta mut et pääse sisää samal hahmol pitää luoda uus hahmo ps. menkää 1 servuu siel saa 105000 kolee ja 5000 tulee aina 15 min välein ja vaan vipit saa semmosii super rareja mut se vip asuvalikoiman ei kannata antaa hämätä mut pitää ostaa hc et saa kaikki huoneet vaik ne vip and hc huoneet on näkyvissä et saa tehtyä niitä jollet osta hc jäsenyyttä mut kandee kierrättää paljo saatat saada jossain vaiheessa sen kärpässienen joka on siellä hc rare ite oon siellä ja joka kerta luon hahmon uusiks

      • MikaelGranlund

        mut jos sen laittaa se menee ihan oudolle sivulle


    • jabon pelaaja

      kurja rosvo sienen mainostaja se on ilmotettu huijjaus sivustoks koittakaa jotai oppia

    • SieniSieni

      en pääse sienihotellii ku se on virusturvan mukaa vaarallinen.... Miksiköhän??

    • SingleC

      WTF?!? Onko ?

    • erkki kekkonen

      en mä tiiä. sieni on surku. pro hotelli on parempi

    • Pommac prohotel
      • Salaatti

        Pro hotelli lopetettiin. :(


    • haista paska

      vitun paska imekää munaa saatana sieni on ihan helvetin paska paikka saatana jos mä sen omistaisin mä poistaisin koko paikan saatana vittu perkele

    • kald

      heheh rahapankki :s miks et pelaa pro Kaikki tulkaa Pro Hotellii se on suome suosituin retro

    • jimmy00

      jeeeee päääääsin sieneen

    • Nimimerkillä.

      Ankanmaalla edelleen kävijämääräennätys.

    • Rahapankki
    • << LoL >>

      Se Paska On Tas Suljettu -.-

    • Ömm

      En mä vaan sinne pääse? Kun painaa linkistä se menee dy.fi :hin etusivulle

    • zxcvbnmmnbvcxz

      Tässä teille hyvä hotelli missä on paljos suomalaisia pelaajia !!

      Fatal hotel siel on paljon suomalaisii joka viikko uus keris ja mun nimi on siel Joonaz suosittelen fatal hotellia !!

    • lolzz

      sienihotel.dy.fi

    • sienen kannattaja

      käyn usein sienessä mut siellä on aika usein päivitysskatkoja

    • pajuri

      sieni ei aukee o_O

    • Blääh

      Leet Hotel on ihan jees jos tykkää sisustella omia huoneita... =))

      • Olalala~~

        leet hotellista on tullu narbo hotel ainaki ku mää meen leet hotellii se menee narbo hotelliin ._.


    • Sieni hotelli on ihan okei paikka. Sieni hotelli on ainaki niille hyvä, jotka tykkää sisustaa omia huoneita, sillä Sieni hotellissa on myös lähes kaikki tavaramerkit, VIP-jäsenillekki on tulossa semmonen toiminto, että ne voi tehä omia botteja!! :) Ja kolet on ilmasii ja suurin osa kamoista on halvempia. No, kuitenkin Sieni hotelli on aika samanlaine paikka ku Habbo. Muita aika samanlaisia paikkoja ovat mm. Habboh ja Habbok.

    • Miksu_G

      Minä suosittelen Pro Hotellia. SE ON KERTAKAIKKIAAN PARAS SUOMALAINEN >RETRO!!! SIENI ALAS; PRO YLÖS!

      • lollipop123

        nii just mut e tartte enää käyv vä sijausienes se o hu


      • URPO -_-

        JOO EHOTA VAIKKA MITEN PALJON URPO SE ON POISTETTU HAISTA KUKKANEN KUULES ;)))))))))))


    • apuaaa|

      sieni on häyuijaus sivu ja mä menin sinne et mit k

    • se sama

      siis se on huijaus nii mitä teen jos oon siel ja onko muita sellasii sivui

    • Jussirunkkaapuuta

      Sieni is BEST! Kerran ku oli 120 käyttäjää paikal kaikki sai ilmasen VIP: in!!!

    • KidBoy!

      Muutes se linkki on nykyään 67.215.230.246/ Eikä mikään "sieni.dy.fi" Enää

    • djg4rpea

      miten pääsen sinne?

    • ..

      Onks se huijaussivusto vai ei ? haluisin tiätää et jos liityn sinne ja perustelkaaa!

    • djg4rpea

      se on maailman paras hotelli :)

    • matafuck

      vtu pro potkii ittte onks muute jappo ranskan habbo
      matafakaa

    • djg4rpea

      en tiiä =0

      • Sienekäs sisustaja

        se on sienihotel.dy.fi eikä sieni.dy.fi -.-


    • Zonttu aka TheTappar

      sieni ja pro haxittiin, pro palaa takas, sieni ei paitsi old schoolina :PPPPP

    • tietämätön moukka

      mikä on old school? :DD

    • djg4rpea

      olisko vanha koulu vitsin urpo

      • Menkää proohon

        Kokeilkaa habboxea se on Old skool Habbo :3


    • Sienen Make :)

      Sieni on lopetettu :'( . Jos täällä on vielä vanhoja sieni hotellissa olleita, kertokaa joku retro missä itse olette ja mihin voin tulla, EI PRO HOTELLIA >:P.

      • rasmis

        Liity ihmeessä Habbo hotelliin! www.habbohotelli.fi ! sekin on ihan hyvä.Mun habbo ukon nimi on rasmis. Eli ------> rasmis :)


    • Sieni Make

      meinaatko www.habbo.fi ?? siellä oon ollu jo 3 vuotta :D

    • Miks ihmees?

      Yhyyy Sieni lopetettiin... kattokaa vaik sienihotel.dy.fi

    • JES!

      JES WUHUU SIENI LOPETETTIIN JEAAA! :D

    • surullinen...

      snif sieni lopetettiin

    • betatestaaja
      • Habboretrotietäjä

        Mulaa FSecuren maksullinen virustorjunta 2011 ja ilmoittaa vain tämän ja sienen vaarallisiksi sivustoiksi, hyväksyy pron ja muut. Ehkäpä tämä kyseinen ''Sieni ja Stara'' ovat vaarallisia.... Hmnh...


    • STARA ON PARAS PAIKK

      Toi on hyväpaikka mut millon siit tulee 7/24
      vai tuleeko ollenkaan? ees ilta yheksää!
      Betatestaaja?

    • Että nääiin

      Lol.. stara on poistettu.. Pro hotelli on katkossa eikä huijaus sivusto! sillä minäkin olen siellä olllyt päälle puolivuotta eikä mitään viirusta ole tullut.. Sieni on lobattu... D: menkää tähän jabbo.fr :P Pro on hyvä paikka sieltä sää ilmaisia koleja niinkuin KAIKISSA etroissa. PÖLJÄT!!!

      • että nääiin

        retroissa.. pieni kirjoitus virhe ;DD


      • justootkotosissas

        Ei stara oo lopannu se on hyvä paikka mut se yhdisty proohon proossa on surkeet kamat levittäkää!


    • jospa vaikka

      Prohotelli on paras sill on oma facebook sivukin siel saa paljon ilmasii koleja ja koko ajan tehään paremmaks eikä oo tullu viruksii!!!!!

    • no moi.

      Tiiiiedättekö millon Pro aukee taas ? On jo ikävä kaikkia pikselikavereita. (-----:: Kävin kesällä Sienessä, oli kyl kiva paikka, mutta Pro'ssa on enemmän käyttäjiä ymsyms. Mutta juu, toivottavasti Pro'n päivityskatkos loppuu pian.. :'

    • ????

      nyt siin on kuva jos lukee IIS7 ???

    • Ainoojärkevä<3

      Ette varmaa oo kässänny et kaikki retrot on melkee semmosii et ne pöllii joko salasanat koneelta tai levittää viruksia . Habbo.fi on ainoo paikka mistä ei tuu viruksii eikä oteta saliksii . Itekkää en kyllä käy . Ja pro on suljettu . En tiiä Sienestä mutta Pro on . Syytä en kerro , ettikää se ite :------3

    • Prohotelli fani! <3

      LOL. KAIKKI MENEE JA HETI PROHOTELLIIN SE ON AUKI JO! JA MUN UKON NIMI ON SIEL LIPPIS-VARA MUL ON SIEL 100 KERISTÄ SIIS 148 KERIST. SUOSITTELEN JA HABBO.FI ON HUONO SEN TAKIA ET SIEL PITÄÄ OSTAA KOLEJA!

    • paska jutituti

      olen pelaan paska hotellia
      liittykää ihmeessä

      www.vitunurpot.net

    • Rs

      Onks sieni lopattu? koska ku laitan sieni.dy.fi ni tulee joku dy.fi

    • massa murhaaja

      sama mulla en osaa ees mennä sinne sienee mut ehkä pro htelli on parmpi ja jos joku teistä on siel nii pytäkää kamuks oon dranttifrns

    • http://kolemaa.dy.fi
    • Noobi

      No stara onneks toimii mut taas kolemaa ei toimi ja proo on melkeen aina päivityskatkolla!!!!!

    • vittu proo on paska

      suomalainen haboo retro lopetettiin ja 1 proo on vammmasten paikka

    • snow-mandi

      snowhotelli.com !!!! kaikki snowhotelliiiiiiiiiiiin se on paras ja sienihotelli on paska ku se ei päästä sisää :DD

    • VoiTyhmyys!

      Oletpa edellinen kommentoija tyhmä! Snow on poistettu! Senkin tyhmä idiootti, miten voit ollakin niin TYHMÄ! Nauran XDD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe