mikä on kirjoittajan sukunimi?
Christiane F.. sen verran tiedän.
Vastaukset 10
- Charrierè
... joskus lukeneeni jostakin että se olisi
Felscherinow. Voin tosin olla väärässäkin...- Delenn-70
Kirjastojen luokituksessa se on Christiane F.
Tuon Christianen mukaan hyllyssä.
- jadekettu
..kyseinen kirja kertoo?
olis kiva tietää. ja onko hyväkin?- Derrie
Se kertoo siis tytöstä joka sortuu huumeisiin ja
lopux yrittää päästä huumeist irti, se on niinku
osaelämänkerta...:o) Suosittelen...
Luin muutama vuosi sitten, et Christiane F. ois
kuollu yliannostukseen, ja että kaikki (?)
kirjoista saadut rahat ois menny huumeisiin...:o[
Että sellasta....
Oottekste muuten nähny sen videon?Tyttö
Huumekadulta on sen nimi... - SuskuJ
Derrie kirjoitti:
Että sellasta....
Huumekadulta on sen nimi...Olen nähnyt videon 3 kertaa ja joka kerta se on tuntunut yhtä ahdistavalta kokemukselta kuin ensimmäisellä keralla.Mutta kannattaa katsoa jos jostain sen käsiinsä saa, mielestäni se on hyvä elokuva ahdistuksesta huolimatta.
- oikasta
Derrie kirjoitti:
Että sellasta....
Huumekadulta on sen nimi...christiane ei siis ole kuollut, ainakin netin mukaan elää yhä. ja on kuivilla, asuu poikansa kanssa.
- narkkari845
SuskuJ kirjoitti:
Olen nähnyt videon 3 kertaa ja joka kerta se on tuntunut yhtä ahdistavalta kokemukselta kuin ensimmäisellä keralla.Mutta kannattaa katsoa jos jostain sen käsiinsä saa, mielestäni se on hyvä elokuva ahdistuksesta huolimatta.
Mistä ton sais dvdeena
TOI KIRJA PITÄÄ LUKEE JA TEHDÄ JONKINLAINEN REFERAATTI SIITÄ
- ChristianenTarina
Tarina jatkuu kirjassa "Minun toinen elämäni", tekijöinä Christiane V. Felscherinow ja Sonja Vukovic. Siinä kerrotaan Christianen myöhempiä vaiheita aikuisena. Kirja on jokin aika sitten ilmestynyt suomeksi.
Tuosta kulttikirjasta "Huumeasema Zoo" on tehty elokuva, se on valmistunut vuonna 1981. Elokuvan soudtrack on David Bowien, elokuvassa nuoret käyvät Bowien konsertissa... Tuo aika oli Bowien Berliinin vuosia, hän asui tuolloin Länsi-Berliinissä. - Anonyymi
TÄÄ KIRJA PITÄS LUKEE..TAI NÄHDÄ SE ELOKUVA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912116Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381034Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46632
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433