Hieman minua jurppii kun käytän aikaa vatteisiin.Olen mukava,en vedä itseäni känniin tai polta itteeni hautaan.Olen suht koht hyvännäköinen.Olen 174,5cm ja paina 55kg eli en pläski.
Pukeudun farkkuihuin ja värikkääsen huppariin.En hermostu tai raivoa julkisesti jne jne.Olen keskiverto koulussa(7.8 keskiarvo).Olen humoristinen.
Olen mielestäni kaikkea mitä voin tällä hetkellä olla.(6packin puutosta laskematta)
Mikä siinä on kun en saa vastakaikua KELTÄÄN tytöltä.Tai sit jos saankin niin hetken päästä sitä ei enää kiinnosta.Ärsyttää.
Mitä minun täytyy tehdä että olen mieluisampi tai parempi tai tarpeeksi hyvä teille?
Mitä tytöt OIKEIN HALUAA?
3
194
Vastaukset
Miten vietät aikaa sen tytön kanssa? Miten puhut hänelle? Jne.
- tyttönen.....
olis kiva auttaa mut se on melkeenpä mahdotonta...vaik ihminen ois kui mahtava, kiva yms ni ei välttämättä siltikään kolahda..kaikki ei sovi kaikille, nii se vaan on...
itellä sattu semmone juttu et tapasin semmosen pojan, joka oli aika lähellä sitä "täydellistä" poikaa, oli huomaavainen, hellä, hauskakin.....mut jotenkaan en kuitenkaa ollu kiinnostunu siitä sen vertaa et oltais edetty pidemmälle, en oikeestaa tiiä mikä siinä oli...aika ikävä juttu, mutta ei mieltään voi muuttaa, kuinka harmillista se onkin :/ - enkeksinimimerkkiä
Kiitos vastauksista! :)
Ikää muuten 14 pian 15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818