Exäni ja minä erottiin reilu vuosi sitten. Sen jälkeen jäin yksin lasten kanssa. En edes hae saati etsi miestä itselleni.
Olen 3 suhdetta käynyt läpi ja olen vajaa 40v. nainen.
Enpä voi muuta todeta kuin että miehet etsivät vain panokohdetta. Kun edellinen jättää tai ei enään anna niin paljon kuin "pitäisi" niin seuraava kehiin. Miehet ajattelevat mulkuillaan ilmeisesti. Kai se parin "valintakin "perustuu siihen kuinka "hyvä" on sängyssä?
Olen katkera ja todella pettynyt. En luota kenenkään miehen sanaan. Jos joku erehtyy sanomaan jotakin kaunista niin voisi heti päätellä että seksiähän tuo on vailla.
On siis parempi kun jatkan yksin lapsineni. Äijät voivat rauhassa jatkaa leikkimistä naisilla. Mutta ei minulla enään.
Jep,katkera olen...
3
224
Vastaukset
- pallona
Jep, olen kanssasi samaa mieltä - yhden pelimiehen annoin sekottaa elämäni! Ja itseni hajottaa palasiksi. Sitoutumiskyvytön p... ääliö äijä. Kuvottaa, kun ajattelee, että puhuu samat ällöttävät asiat jollekin toiselle ja kun saa tarpeekseen, sitten jättää... Miksi noille ei satu pelinaista eteen...
- sattumako
Kyllä niille sattuu,ovat vaan samanlaisia tunne köyhiä zombeja.Eivät ota toisten ihmisten tunteita huomioon,ja jatkavat samaa peliä niin kauan kun sattuu vahinko tai jotain..?Samanlainen pelimies munki kohdalle ja särki sydämeni.Mutta siitä voimia, emme ole heidän arvoisia.Ja sitten joskus he huomaavat sen kun kaikki on liian myöhäistä. Eiku purjeet ylös ja seilaamaan uusille vesille vaikka yksin.
- saman kokenut
Samaa mieltä täällä kanssa. Yksi kusipää on vedättänyt ja rallattelee nytkin vappuhuumissaan jossain maailmalla. Olen ollut pelkkä tarpeiden tyydytyskohde hänelle. Löytää varmasti uuden leikkikalun tilalle, sellaisia hölmöjä me naiset olemme. Mutta mua ei enää kuseteta. Pelimiehet kierrän jatkossa kaukaa, eikä muihin ole valitettvasti juuri törmännyt. Joten parempi jatkaa sitten yksin, turhaa kiusata itseään ainakaan enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013