hei! meille on tässä keväällä, ehkä jo tässä kuussa tulossa lampaita :) ne ovat jo aikuisia ja niitä tulee kaksi. Eli ne ovat jo aikuisia, mutta niillä ei ole nimiä! olisin hyvin hyvin kiitollinen jos te auttaisitte minua nimien miettimisessä :D nimittäin itse en niitä ole keksinyt :D ja sitten vielä tiedän että ötökät "vainoavat" lampaita. voiko niille laittaa hevoselle tarkoitettua ötökkä suihketta? vai onko niille jotain omaa? tiedän että on jotain sellaista jota laitetaan niskaan, mutta en tiedä sen nimeä :) voitteko kertoa sen? kiitos kiitos paljon jo etukäteen kun vastasit näihin kysymyksiin :D
Nimiä ja muuta kivaa :)
6
221
Vastaukset
- jokuuuvaaaaa
Kivaa että teille on tulossa lampaita (: tuohon ötökkä asiaan en osaa vastata, mutta nimiä tiedän ;;) yksi mikä olisi ihan olisi Päivi eli Päkä ja Lampi sekä Pilvi :) ehkä aika tavallisia, mutta nimiä kuitenkin (:
- tietoatietoa
minäkin olisin kiinnostunuit tuosta öttökkäasiasta?? voiko lampaalle laittaa hevoselle tarkoitettua ötökkäsuihketta? ihania lampaan nimiä voisi olla tosiaan päkä ja sitten vanu :D
- lillukkakukka
Mun mielestä lampaille voi laittaa heppojen ötökkäkarkotetta... :)
- tietämätönlammas
ook (: kkitos kaikille
- prinsessa bäää
Nimen voi antaa, mutta lammas ei tunne sitä. Se tulee, huuti mitä vaan tai kun vain nöäkeekin rehuämpärin!
- tietämätönlammas
niin varmaan (: mutta oishan niillä kiva nimet olla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949