hei! meille on tässä keväällä, ehkä jo tässä kuussa tulossa lampaita :) ne ovat jo aikuisia ja niitä tulee kaksi. Eli ne ovat jo aikuisia, mutta niillä ei ole nimiä! olisin hyvin hyvin kiitollinen jos te auttaisitte minua nimien miettimisessä :D nimittäin itse en niitä ole keksinyt :D ja sitten vielä tiedän että ötökät "vainoavat" lampaita. voiko niille laittaa hevoselle tarkoitettua ötökkä suihketta? vai onko niille jotain omaa? tiedän että on jotain sellaista jota laitetaan niskaan, mutta en tiedä sen nimeä :) voitteko kertoa sen? kiitos kiitos paljon jo etukäteen kun vastasit näihin kysymyksiin :D
Nimiä ja muuta kivaa :)
6
217
Vastaukset
- jokuuuvaaaaa
Kivaa että teille on tulossa lampaita (: tuohon ötökkä asiaan en osaa vastata, mutta nimiä tiedän ;;) yksi mikä olisi ihan olisi Päivi eli Päkä ja Lampi sekä Pilvi :) ehkä aika tavallisia, mutta nimiä kuitenkin (:
- tietoatietoa
minäkin olisin kiinnostunuit tuosta öttökkäasiasta?? voiko lampaalle laittaa hevoselle tarkoitettua ötökkäsuihketta? ihania lampaan nimiä voisi olla tosiaan päkä ja sitten vanu :D
- lillukkakukka
Mun mielestä lampaille voi laittaa heppojen ötökkäkarkotetta... :)
- tietämätönlammas
ook (: kkitos kaikille
- prinsessa bäää
Nimen voi antaa, mutta lammas ei tunne sitä. Se tulee, huuti mitä vaan tai kun vain nöäkeekin rehuämpärin!
- tietämätönlammas
niin varmaan (: mutta oishan niillä kiva nimet olla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489