Moi. Onko Tampere-Pori alueella mitään kivoja aktiviteettejä 50 parille.
käyty parikertaa filmikatselupaikoissa, mut niissä ollut vain muutama mes ja
nekin ilmeisesti homoja.
Vaimo tykkää sillointällöin pukeutua sexysti ja lähteä johonkin näyttäytymään.
Onko heteroille tällaisia filmikatselupaikkoja vastaavia mestoja?
Eroottistakivaa+50parille
14
1578
Vastaukset
- perttiraulinen
moikka !oon kuullut venuscenteristä, muttei oo vielä ehditty tsekkaamaan. me on käyty hesan k-ruusussa ja viereisessä uudessa cinema paikassa. ois mukava lähteä teidän kanssa yhdessö tutustumaan paikkaan niin ainakin saatas kunnon seuraa. Olemme kyllä vaimolleni löytäneet innokkaita nuolijoita molemmista paikoista ja viimeksi yks herrasmies pani takaapäin kahdest laueten naiseni upeeta peppua!
- boood
jep vaimollasi oli kyllä oikein herkullinen peppu, tais tykätä vaimosikin. Kolmaskin kerta siellä "makuulaveri" huoneessa olis kyllä maistunu, mut alko olee jo kiirus ja peppu panot tarttee hieman aikaa. Olis mukava ottaa uusiks joku kerta, onnistuisko?
- ukkomies34
moi, olisi kiva tulla nuolemaan vaimoasi....tykkään nuolemisesta...onnistuisikohan se?
- Sieltä löytyy
Kaikki paikat vain hinteille!!!!!!
Katsokaa www.seksitreffit.fi Moi!
Samankaltaisista jutuista pitävä 47v mies haluaisi jutella kanssanne lisää. Kuinka saisin teihin yhteyden?- Viriili aviopari
Laitapa yhteystietojasi niin kyllä se siitä
- Ammattiapua
Onkohan sulla kaikki ihan kunnossa....
- lahiner
Hei.
Oletko oulusta sexi seuraa löytyy pariskunan kanssa.
- Myös aikuinen pari
Ollaan kuultu Hesan Keltsusta ja Treen Venuscenteristä, mut onk Turus
lainkka vastaavia paikkoja?- pari turusta
ollaan 40 pari turusta, ollaan käyty läntisenkadun paradais nimisessä filminkatselupaikassa.harvemmin siellä naisia näkee mut aikuisen parin seura kiinnostais.
- mies tampereelta
kelpaako seuraanne aikuinen herrasmies??
- Aik.pari
Kutsuni kerää typerää yhteystietolistaansa joka tääl keskustelijoiden
kiusana ! !
Halutaan seuraa fiksua Treelle filminkatseluun, eikä yht tietoja !
T. 50 pari- Lepositeet tiukalle
Olen tehnyt Käyttäjätuelle poistopyynnön nimimerkki "Kutsuni;p" jokaisesta listasta.
Kyseinen henkilö on psyykkisesti sairas ja avohoidossa Kellokosken järkilataamosta.
- Aik.pari
Oltiin vaimon kanssa Tmpereella filmikatselupaikas.
Kyllä se vaan niin on et ne paikat homoille. Ei sinne kehtaa vaimoa viedä
kun niitä miehiä ei kertakaikkiaan naiset kiinnosta.
Vaimo laittautui kauniiksi ja sexyksi mut nää miehet vaan runkkaa kopeissaan.
Eikö tosiaan ole heteroille vastaavia paiikkoja missään? t. 50 pari
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1501705