Moi. Onko Tampere-Pori alueella mitään kivoja aktiviteettejä 50 parille.
käyty parikertaa filmikatselupaikoissa, mut niissä ollut vain muutama mes ja
nekin ilmeisesti homoja.
Vaimo tykkää sillointällöin pukeutua sexysti ja lähteä johonkin näyttäytymään.
Onko heteroille tällaisia filmikatselupaikkoja vastaavia mestoja?
Eroottistakivaa+50parille
14
1570
Vastaukset
- perttiraulinen
moikka !oon kuullut venuscenteristä, muttei oo vielä ehditty tsekkaamaan. me on käyty hesan k-ruusussa ja viereisessä uudessa cinema paikassa. ois mukava lähteä teidän kanssa yhdessö tutustumaan paikkaan niin ainakin saatas kunnon seuraa. Olemme kyllä vaimolleni löytäneet innokkaita nuolijoita molemmista paikoista ja viimeksi yks herrasmies pani takaapäin kahdest laueten naiseni upeeta peppua!
- boood
jep vaimollasi oli kyllä oikein herkullinen peppu, tais tykätä vaimosikin. Kolmaskin kerta siellä "makuulaveri" huoneessa olis kyllä maistunu, mut alko olee jo kiirus ja peppu panot tarttee hieman aikaa. Olis mukava ottaa uusiks joku kerta, onnistuisko?
- ukkomies34
moi, olisi kiva tulla nuolemaan vaimoasi....tykkään nuolemisesta...onnistuisikohan se?
- Sieltä löytyy
Kaikki paikat vain hinteille!!!!!!
Katsokaa www.seksitreffit.fi Moi!
Samankaltaisista jutuista pitävä 47v mies haluaisi jutella kanssanne lisää. Kuinka saisin teihin yhteyden?- Viriili aviopari
Laitapa yhteystietojasi niin kyllä se siitä
- Ammattiapua
Onkohan sulla kaikki ihan kunnossa....
- lahiner
Hei.
Oletko oulusta sexi seuraa löytyy pariskunan kanssa.
- Myös aikuinen pari
Ollaan kuultu Hesan Keltsusta ja Treen Venuscenteristä, mut onk Turus
lainkka vastaavia paikkoja?- pari turusta
ollaan 40 pari turusta, ollaan käyty läntisenkadun paradais nimisessä filminkatselupaikassa.harvemmin siellä naisia näkee mut aikuisen parin seura kiinnostais.
- mies tampereelta
kelpaako seuraanne aikuinen herrasmies??
- Aik.pari
Kutsuni kerää typerää yhteystietolistaansa joka tääl keskustelijoiden
kiusana ! !
Halutaan seuraa fiksua Treelle filminkatseluun, eikä yht tietoja !
T. 50 pari- Lepositeet tiukalle
Olen tehnyt Käyttäjätuelle poistopyynnön nimimerkki "Kutsuni;p" jokaisesta listasta.
Kyseinen henkilö on psyykkisesti sairas ja avohoidossa Kellokosken järkilataamosta.
- Aik.pari
Oltiin vaimon kanssa Tmpereella filmikatselupaikas.
Kyllä se vaan niin on et ne paikat homoille. Ei sinne kehtaa vaimoa viedä
kun niitä miehiä ei kertakaikkiaan naiset kiinnosta.
Vaimo laittautui kauniiksi ja sexyksi mut nää miehet vaan runkkaa kopeissaan.
Eikö tosiaan ole heteroille vastaavia paiikkoja missään? t. 50 pari
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024