Miksi mies.

rikki-näinen-

Miksi kirjoittelit mulle tänne vaikka sulla ei ollut aikomustakaan tavata.
Koko ajan puhuimme tapaamisesta, mutta ikinä et sitten oikeasti tehnyt mitään.
Arvaa miten pahalta tuollainen tuntui. Puhuit tunteista.

Olisit sanonut heti alkuun ettet halua minusta mitään niin en olisi ikinä sulle tänne mitään kirjoittanut. Miksi teit niin? Mikset halunnut tavata?

Mä olen ihan rikki tästä. Mistä tässä oikein oli kyse? Kertoistiko vai kiistätkö kaiken. Oliko vain nettileikkiä sulle?

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mie

Kuka mies täällä on kieltäytynyt tapaamisesta? Itse en ole aikoihin sellaista ihmettä huomannut. Miehethän on heti tyrkyllä.

• rikki-näinen

Hän tietää mistä on kyse. Ymmärrän etten kelvannut mutta kyllä sen asian olisi voinut kertoa heti. Nyt menin rikki. Sitä kilpailuttamista ja roikottamista kesti liian kauan.

• -mie

En tiedä, kuka ei ole kelvannut kenelle. Onko hän sitten poistunut? Se on ainoa varma merkki kiinnostuksen loppumisesta.

• rikki-näinen

En tiedä onko poistunut. Kilpailuttaa täällä useita henkilöitä.
      Ei hän minusta ollut koskaan kiinnostunut. Minä en kelvannut hänelle.
      Nähtävästi etsii koko ajan uutta.

• -mie

No, en ole ajatustenlukija. Itse en osaa sanoa toisten ihmisten tekemisistä juuta tai jaata. Vain omat motiivini olla täällä ovat tiedossani. Hän on eräs p. En tiedä onko hän täällä ja jos on, en tiedä mitä hän haluaa. En ole nähnyt mitään pomminvarmoja tunnisteita. Vain jotain yhteensopivuuksia häneen tai käsitykseeni hänestä. Mutta ne sopisivat varmaan muihinkin. En tosin tiedä, koska mitään varmaa hänestä en tiedä. Vain aavistuksia.

• .......

Sun kannattaa laittaa tänne joku tunnisteellinen viesti ja kertoa anonyymi sähköpostiosoite, jos yrität tavoittaa tiettyä henkilöä.

Jos aikaa kuluu tarpeeksi pitkään, se toinen voi kyllästyä odottamaan ja lähteä pois. Kannattaa toimia silloin kun asia on ajankohtainen.

Tietysti jos tiedät hänen yhteystietonsa niin ota suoraan yhteyttä. Kerran se vain kirpaisee, mutta palkinto voi toisaalta olla ruhtinaallinen, jos löytää sen oikean.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12833
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4780
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2788
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1955
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      111
      1706
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe