Miksi kirjoittelit mulle tänne vaikka sulla ei ollut aikomustakaan tavata.
Koko ajan puhuimme tapaamisesta, mutta ikinä et sitten oikeasti tehnyt mitään.
Arvaa miten pahalta tuollainen tuntui. Puhuit tunteista.
Olisit sanonut heti alkuun ettet halua minusta mitään niin en olisi ikinä sulle tänne mitään kirjoittanut. Miksi teit niin? Mikset halunnut tavata?
Mä olen ihan rikki tästä. Mistä tässä oikein oli kyse? Kertoistiko vai kiistätkö kaiken. Oliko vain nettileikkiä sulle?
Miksi mies.
6
122
Vastaukset
- -mie
Kuka mies täällä on kieltäytynyt tapaamisesta? Itse en ole aikoihin sellaista ihmettä huomannut. Miehethän on heti tyrkyllä.
- rikki-näinen
Hän tietää mistä on kyse. Ymmärrän etten kelvannut mutta kyllä sen asian olisi voinut kertoa heti. Nyt menin rikki. Sitä kilpailuttamista ja roikottamista kesti liian kauan.
- -mie
En tiedä, kuka ei ole kelvannut kenelle. Onko hän sitten poistunut? Se on ainoa varma merkki kiinnostuksen loppumisesta.
- rikki-näinen
En tiedä onko poistunut. Kilpailuttaa täällä useita henkilöitä.
Ei hän minusta ollut koskaan kiinnostunut. Minä en kelvannut hänelle.
Nähtävästi etsii koko ajan uutta.- -mie
No, en ole ajatustenlukija. Itse en osaa sanoa toisten ihmisten tekemisistä juuta tai jaata. Vain omat motiivini olla täällä ovat tiedossani. Hän on eräs p. En tiedä onko hän täällä ja jos on, en tiedä mitä hän haluaa. En ole nähnyt mitään pomminvarmoja tunnisteita. Vain jotain yhteensopivuuksia häneen tai käsitykseeni hänestä. Mutta ne sopisivat varmaan muihinkin. En tosin tiedä, koska mitään varmaa hänestä en tiedä. Vain aavistuksia.
- .......
Sun kannattaa laittaa tänne joku tunnisteellinen viesti ja kertoa anonyymi sähköpostiosoite, jos yrität tavoittaa tiettyä henkilöä.
Jos aikaa kuluu tarpeeksi pitkään, se toinen voi kyllästyä odottamaan ja lähteä pois. Kannattaa toimia silloin kun asia on ajankohtainen.
Tietysti jos tiedät hänen yhteystietonsa niin ota suoraan yhteyttä. Kerran se vain kirpaisee, mutta palkinto voi toisaalta olla ruhtinaallinen, jos löytää sen oikean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471