Älkää huoliko, ei se pitkänä olokaan niin hehkeetä ole

edcvgy

En tiiä miks kirjotan tän tänne mutta oon 14-vuotias tyttö, 183 cm. Joo olen typerä kun tulen tänne valittamaan ja teille koituu omista mitoistanne varmaan enemmän mielipahaa kun mulle mun mitoista, mut kuulkaa, ei tääkään hirveen hauskaa ole. Mietin päivittäin itsemurhaa. Viiltelen. Vihaan itseäni. Olen aika varma että en elä enää vappuun asti, olen hankkinut jo liian vahvat lääkkeetkin kuukautiskipujen varjolla. Syön sitten purkin niitä ja kuolen pois.

Joten älkää olko niin surullisia jos ylipäätään surullisia olette, ette oo ainoita ;(

5

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tall and strong

      EDCVGY!!!!!

      mä oon 14v, 176 cm, en ehk iha yht pitkä ku sä, mut mä tunnen tuskan!!! oon KAIKKIA päätä pitempi, ne puhuu et kui must tulee joku vitun malli, mutku en haluu! poikaystävätki o jääny saamatta ku ne tykkää muka pienist söpöist.

      miten mä oon oppinu pärjää, mä aattelen (ja älkää te ny muut ottako hernettä nenäänne), et lyhyet on vaa semmosii maan matosii. meidät ainaki huomataan!:D alota vaikka joku kiva harrastus (joo okei koripallo-.- ylläri) joka saa sut olemaa aattelematta omaa kehoas. me ollaa niiku ollaan, ei se muitten asia oo.

      mennää jonnekki, tai hommaa muit pitkii kavereit:D siis emmä tarkota et hylkää vanhat, munki kaveriposse koostuu kääpiöistä, mut hengaan yhen kaveripojan kaa joku saa mut tuntee normaaliks:D

      mut älä pliis kulta satuta ittees!! oo roolimalli muille, ne jo valmiiks kattoo sua ihaillen, usko pois. lyhyet ihan oikeesti haluu olla pitkii, meidä kannattaa ottaa hyöty siit ja seistä selkäsuorassa, vaikka korkkareilla, ja näyttää upeilta:D

      toivottavasti mun romaani ny autto, voimia

      • lyhyt 175cm mies

        Ihan oikeassa olet!

        Pitkä keho on aina upea ja ihailtava, sukupuolesta riippumatta. Pätkiä ei kukaan edes huomaa.

        En kyllä ymmärrä miksi kukaan alle 2 metrinen haluaisi olla lyhyempi kuin onkaan..


    • lyhyt goljatti

      Voi vittu et jotkut voi olla tyhmii, menkää nyt helvetin jättiläiset omienne joukkoon vinkuun. Ja eläkää ensin oikeeta elämää ennenkuin päätätte kannaattaako sitä jatkaa.
      Ihan oikeesti siis, vaihtoehtoja on vaikka kuinka. Jos kerran eräät lyhärit ovat tehneet pitkän työuran sellaisissa ammateissa joissa heidän ei luulisi ikinä pärjäävän, on pitkilläkin mahdollisuus siihen.
      Ja ihan tiedoksi vaan, pätkät ne vasta huomataankin.

    • pitkä-äiti

      Onko tämä aloite kirjoituksen tehnyt tyttö vielä elossa? Jos olet ja luet tätä, niin neuvoni on, että sinun pitää puhua tuosta masennuksestasi jonkun aikuisen, kouluterveydenhoitajan(?)kanssa. Pian!

      Olet juuri siinä iässä jolloin ihmistaimi on erikoisen herkässä vaiheessa. Erilaisena oleminen on vaikeaa ja se vaatii sisua joka päivä. Kuitenkin olet muuten terve ja elämäsi on vasta alussa. Kaipaat kipeästi vaikkapa psygolokia joka on nuoriin erikoistunut.

      Olet selvästi masentunut ja siksi kaikki näyttää niin pimeältä. Nuoret ovat hyvin kiihkeitä ja kaikki tunteet koetaan maata järisyttävinä. Aikuistuessaan moni asia kuitenkin seestyy ja erilaisuuden kanssakin oppii elämään kun vain on pakko. Toivottavasti haet ja saat apua!

    • --

      Hei viestin aloittaja.

      Tuntuu varmaan nyt vaikealta, mut sinnittele aikuisikään niin asiat paranee, ja kun sitten lopulta löydät sen 2 metrisen menestyjämiehen (varmasti löydät) itsellesi olette niin upea näky yhessä et huhhuh! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe