En tiiä miks kirjotan tän tänne mutta oon 14-vuotias tyttö, 183 cm. Joo olen typerä kun tulen tänne valittamaan ja teille koituu omista mitoistanne varmaan enemmän mielipahaa kun mulle mun mitoista, mut kuulkaa, ei tääkään hirveen hauskaa ole. Mietin päivittäin itsemurhaa. Viiltelen. Vihaan itseäni. Olen aika varma että en elä enää vappuun asti, olen hankkinut jo liian vahvat lääkkeetkin kuukautiskipujen varjolla. Syön sitten purkin niitä ja kuolen pois.
Joten älkää olko niin surullisia jos ylipäätään surullisia olette, ette oo ainoita ;(
Älkää huoliko, ei se pitkänä olokaan niin hehkeetä ole
5
332
Vastaukset
- tall and strong
EDCVGY!!!!!
mä oon 14v, 176 cm, en ehk iha yht pitkä ku sä, mut mä tunnen tuskan!!! oon KAIKKIA päätä pitempi, ne puhuu et kui must tulee joku vitun malli, mutku en haluu! poikaystävätki o jääny saamatta ku ne tykkää muka pienist söpöist.
miten mä oon oppinu pärjää, mä aattelen (ja älkää te ny muut ottako hernettä nenäänne), et lyhyet on vaa semmosii maan matosii. meidät ainaki huomataan!:D alota vaikka joku kiva harrastus (joo okei koripallo-.- ylläri) joka saa sut olemaa aattelematta omaa kehoas. me ollaa niiku ollaan, ei se muitten asia oo.
mennää jonnekki, tai hommaa muit pitkii kavereit:D siis emmä tarkota et hylkää vanhat, munki kaveriposse koostuu kääpiöistä, mut hengaan yhen kaveripojan kaa joku saa mut tuntee normaaliks:D
mut älä pliis kulta satuta ittees!! oo roolimalli muille, ne jo valmiiks kattoo sua ihaillen, usko pois. lyhyet ihan oikeesti haluu olla pitkii, meidä kannattaa ottaa hyöty siit ja seistä selkäsuorassa, vaikka korkkareilla, ja näyttää upeilta:D
toivottavasti mun romaani ny autto, voimia- lyhyt 175cm mies
Ihan oikeassa olet!
Pitkä keho on aina upea ja ihailtava, sukupuolesta riippumatta. Pätkiä ei kukaan edes huomaa.
En kyllä ymmärrä miksi kukaan alle 2 metrinen haluaisi olla lyhyempi kuin onkaan..
- lyhyt goljatti
Voi vittu et jotkut voi olla tyhmii, menkää nyt helvetin jättiläiset omienne joukkoon vinkuun. Ja eläkää ensin oikeeta elämää ennenkuin päätätte kannaattaako sitä jatkaa.
Ihan oikeesti siis, vaihtoehtoja on vaikka kuinka. Jos kerran eräät lyhärit ovat tehneet pitkän työuran sellaisissa ammateissa joissa heidän ei luulisi ikinä pärjäävän, on pitkilläkin mahdollisuus siihen.
Ja ihan tiedoksi vaan, pätkät ne vasta huomataankin. - pitkä-äiti
Onko tämä aloite kirjoituksen tehnyt tyttö vielä elossa? Jos olet ja luet tätä, niin neuvoni on, että sinun pitää puhua tuosta masennuksestasi jonkun aikuisen, kouluterveydenhoitajan(?)kanssa. Pian!
Olet juuri siinä iässä jolloin ihmistaimi on erikoisen herkässä vaiheessa. Erilaisena oleminen on vaikeaa ja se vaatii sisua joka päivä. Kuitenkin olet muuten terve ja elämäsi on vasta alussa. Kaipaat kipeästi vaikkapa psygolokia joka on nuoriin erikoistunut.
Olet selvästi masentunut ja siksi kaikki näyttää niin pimeältä. Nuoret ovat hyvin kiihkeitä ja kaikki tunteet koetaan maata järisyttävinä. Aikuistuessaan moni asia kuitenkin seestyy ja erilaisuuden kanssakin oppii elämään kun vain on pakko. Toivottavasti haet ja saat apua! - --
Hei viestin aloittaja.
Tuntuu varmaan nyt vaikealta, mut sinnittele aikuisikään niin asiat paranee, ja kun sitten lopulta löydät sen 2 metrisen menestyjämiehen (varmasti löydät) itsellesi olette niin upea näky yhessä et huhhuh! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082