Moro!
F-Secureni on löytänyt koneeltani viruksen, mutta ongelmana on, että se ei onnistu poistamaan sitä. Olen yrittänyt useita kertoja, mutta näytön oikeaan alakulmaan tulee vain ilmoitus, että F-Secure ei pysty siivoamaan virusta, eikä anna mitään kunnon selitystä että miksei voi. Mikä nyt neuvoksi? Olen kysynyt F-Securen tueltakin, mutta vastausta en ole vielä saanut. Tiedän missä kansiossa virus sijaitsee, mutta en pysty siirtämään sitä roskakoriinkaan, koska aina kun menen kansioon, missä virus sijaitsee, tulee tämä F-Securen ilmoitus, että ei pysty tuhoamaan virusta ja vaikka painan "sulje", niin se tulee aina uudestaan ja kun yritän poistaa tiedostoa, missä virus on, niin se sanoo että sitä ei voi poistaa, koska se "on avattu toisessa sovelluksessa". Mikä nyt avuksi?
Niin ja miten vaarallisia tällaiset virukset voivat olla? Uskallanko esim. sammuttaa konettani? Itse en ainakaan vielä ole koneen toiminnassa huomannut mitään huonompaan suuntaan viittaavaa.
(taisin laittaa aiemman viestini väärälle osa-alueelle, anteeksi siitä jos vahingossa laitoin sen)
Virusongelma
Apua tarvitseva
1
183
Vastaukset
- ____________________
Katso, missä se tiedosto on. Sen jälkeen, käynnistä Windows safe-modessa, ja poista tiedosto manuaalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1651760- 811539
- 621254
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?551106Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?181096Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli2401053Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601013Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o42939Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol168911Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73870