http://www.etela-savonkokoomus.fi/vaalit/kokko-sampsa/
Jos vertaa moniin muihin, niin tämä kaveri vaikuttaa terävältä ja mikä tärkeintä, hän on nuori. Ei ehkä välttämättä aja ainoastaan mikkelin asiaa, mutta sehän on oikein ja tervettä. Ei etelä-savossa näin pienissä ympyröissä ole varaa alkaa ajatella vaan omaa kylää, pitää ajatella etelä-savoa KOKONAISUUTENA.
PS. Jos tähän nyt tulee joku persu huutelemaan niin huutele pois vaan, ei kiinnosta, minun mielestä omalla ehdokkaalla pitää olla USKOTTAVA taustaryhmä. Minä olen päätökseni tehnyt ja tämä Kokko saa äänen.
Ehdokas jota KANNATTAA harkita.
7
153
Vastaukset
- mäntyharjulainen
Tämä persu luki kommenttisi ja tuli huutelemaan, ihan hienoa, että olet valinnut ehdokkaasi ja varma siitä, että tämä kokoomuslainen ehdokas ajaa etujasi parhaiten.
- .
Niin, sitä minäkin. Ei oikein pokka riitä persujen äänestämiseen kun se on sellainen sekalainen seurakunta.
- Monella riitti pokka
. kirjoitti:
Niin, sitä minäkin. Ei oikein pokka riitä persujen äänestämiseen kun se on sellainen sekalainen seurakunta.
Aika monella riitti pokka persujen äänestämisen: jokainen vaalipiirin persuehdokas sai enemmän ääniä kuin "Ehdokas jota KANNATTAA harkita."
- .
Monella riitti pokka kirjoitti:
Aika monella riitti pokka persujen äänestämisen: jokainen vaalipiirin persuehdokas sai enemmän ääniä kuin "Ehdokas jota KANNATTAA harkita."
Hienostihan ne persut siellä on pärjänneet... :D Ei ole ollut kun joka päivä vaan joku SAATANAN TOOPE lehden kannessa ja AINA persu...1 kausi ja kansa on nähnyt tarpeeksi. Ei ole enää viittä persua enempää eduskunnassa ensi vaalien jälkeen.
- älälälälälälä
. kirjoitti:
Hienostihan ne persut siellä on pärjänneet... :D Ei ole ollut kun joka päivä vaan joku SAATANAN TOOPE lehden kannessa ja AINA persu...1 kausi ja kansa on nähnyt tarpeeksi. Ei ole enää viittä persua enempää eduskunnassa ensi vaalien jälkeen.
Tulevat ministerit saa palstatilaa kunnolla. Teuvo on paras! :-)
- Sepho
Moi Sampsa.
- muistakaa tärkeää
61 on sen numero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286458Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745772324Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461590Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141351Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881196Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631022Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27998- 63956