Itse olen kohta 18-vuotta jo täyttävä tyttö, joka hakee ihan vain juttu seuraa, sukupuolesta välittämättä, tosin en kyllä seurustelekaan (olen hetero). : D
Olen hyvin huumorintajuinen, hieman poikatyttömäinen ja muutenkin melko tavanomainen henkilö.
Jos siis haluat vaikka ihan vaan jutella ni laita mese osoite tai e-mail osoitetta tulemaan ni laitan viestiä.
Oon kiinnostunut mm. musiikista(kaikki paitsi iskelmä), piirtämisestä ja mm. opiskelen englantia ja japania tarkoituksena valmistua joku päivä tulkiksi.
17-v tyttö hakee Mese/E-mail juttuseuraa?
7
340
Vastaukset
- millamaria__
laitakko sähköpostilla meses, kun en viitti mesee tähän laittaa, mutta sähköposti on [email protected] (mul on siis erillinen mese :D)
- fweek
Lisäileppä [email protected] meseen, jos haluat, juttuseuraa ei koskaan ole liikaa. ^^
Ainahan uudet tuttavuudet kiinnostaa :) laitappa vaikka sähköpostia [email protected] sitä kautta saa sit mesen tai voi sitä mailaillakkin, ei sillä niin väliä. :)
- Lapista17
Laitahan sähköpostia:
[email protected] - asdasdasdasdfsfsdf
oon kohta 18-vuotias poika ja etsin itekki vaan juttuseuraa. lisää mese [email protected]
- LaGrandeNoir
Moikka moi!
Itekki oon kiinostunut japanin kielestä, aikomuksenä lähteä sinne kirjoitusten jälkeen. mailaa!
[email protected] - ....................
Kaikki on pervoja täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471929
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2861070Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.81889- 35868
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18736- 73722
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58674- 43670