17-v tyttö hakee Mese/E-mail juttuseuraa?

lukiolaistyttö 93

Itse olen kohta 18-vuotta jo täyttävä tyttö, joka hakee ihan vain juttu seuraa, sukupuolesta välittämättä, tosin en kyllä seurustelekaan (olen hetero). : D

Olen hyvin huumorintajuinen, hieman poikatyttömäinen ja muutenkin melko tavanomainen henkilö.

Jos siis haluat vaikka ihan vaan jutella ni laita mese osoite tai e-mail osoitetta tulemaan ni laitan viestiä.

Oon kiinnostunut mm. musiikista(kaikki paitsi iskelmä), piirtämisestä ja mm. opiskelen englantia ja japania tarkoituksena valmistua joku päivä tulkiksi.

7

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millamaria__

laitakko sähköpostilla meses, kun en viitti mesee tähän laittaa, mutta sähköposti on [email protected] (mul on siis erillinen mese :D)

• fweek
    • Ainahan uudet tuttavuudet kiinnostaa :) laitappa vaikka sähköpostia [email protected] sitä kautta saa sit mesen tai voi sitä mailaillakkin, ei sillä niin väliä. :)

• Lapista17
    • asdasdasdasdfsfsdf

oon kohta 18-vuotias poika ja etsin itekki vaan juttuseuraa. lisää mese [email protected]

• LaGrandeNoir

Moikka moi!

Itekki oon kiinostunut japanin kielestä, aikomuksenä lähteä sinne kirjoitusten jälkeen. mailaa!

[email protected]

• ....................

Kaikki on pervoja täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe