Sisältyykö Nopsaan todellakin rajaton käyttö? Itse en löytänyt tähän tietoa SL:n sivuilta. Olen viikon testaillut tutun samaa tikkua ja 13 ,90 euron kuukausimaksu tuntuu vähältä verrattuna siihen, miten nopeasti tikku toimii kotonani..
Saunalahti Nopsa - rajaton käyttö?
3
343
Vastaukset
- Ei hyva
Kyllä se kokeiluajan toimii hyvin, mutta sitten kuin sopimus astuu voimaa nopeus on mitä sattuu ja viikonloppuina ei edes pääse 3G verkkoon !
- rajattomasti!
Etkö ole katsonut oma.saunalahdesta (puheluerittely), että mitään maksua ei ole. Minulla tikku on vilkuttanut marraskuusta lähtien melkein koko päivän (joka päivä), eikä siitä ole maksua muodostunut. Minulla on myös kännykässä nettiyhteys (mini?) nimeä en muista, mutta 4,90 on kuukausimaksu. Sillä voin olla myös rajattomasti kännyn kanssa netissä. Tosin, enhän sitä hirveästi tarvitse, kun kotona käytän Nopsaa. Mutta kun olen jossain muualla, katson sillä sähköpostin ja locilocista missä lapseni luuraa. Myös lehtien sivuilla käyn. Kun sekin on rajaton, ei tarvitse miettiä paljonko rahaa menee nettiin.
- geegeekolme
heh...älä kehu kun kohta alkaa pätkimään. Näin kävi meillä ja monella muulla. Ensin ei pitänyt edes toimia 3g-verkossa mutta toimi kuitenkin hyvin, mutta muutaman kuukauden kuluttua pätkäisi kokonaan mutta lähde nyt siinä vaiheessa kahden vuoden sopimusta purkamaan. No nyt on jo onneksi eroon päästy eikä ikinä enää saunalahtea....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984