Soinin ja Urpilaisen suosittelema velkasaneereussysteemi hävittää suuren osan suomalaisten työeläkkeistä. Suomalaiset tyäeläkevakuutusyhtiöt ovat nimittäin sijoittaneet kymmeniä miljardeja niiden maiden velkakirjoihin joita Soini mesoaa riskimaiksi. Kun ne menee kanttuvei, ovatt suomalaisten eläkkeetkin kanttuvei.
Ei tässä ole mitään uutta. USA:ssa kymmenet miljoonat menettivät eläkkeensä kun velkasaneerattiin.
Suomen työeläkkeet
kanttuvei
4
51
Vastaukset
- no mercy
just laskin et kun oon eläkeiäs on se 2 pros mun palkasta ennen kolme duunaria makso yhde eläkeläise eläkkeen nyt yks duunari maksaa kolmen
- Luulet väärin
Ei pidä paikkaansa.
Ei yksi duunari pysty kolmea maksamaan.
Pitäisi olla jo Halosia kaikki.
Jos ootkin Halonen ? - Nou hätä
Suomalaisten eläkelaitosten sijoitukset kriisimaihin on alle 2% niiden kaikista sijoituksista.
nii tälläisella velkaantunis vauhdilla son sun lapsenlapses joka maksaa vanhempiesi eläkkeet. eiköhän soo aika luopua nuista ääri oikeitolais kommunistisita puolueista kesk ja sdp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2833522Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751115- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747