Soinin ja Urpilaisen suosittelema velkasaneereussysteemi hävittää suuren osan suomalaisten työeläkkeistä. Suomalaiset tyäeläkevakuutusyhtiöt ovat nimittäin sijoittaneet kymmeniä miljardeja niiden maiden velkakirjoihin joita Soini mesoaa riskimaiksi. Kun ne menee kanttuvei, ovatt suomalaisten eläkkeetkin kanttuvei.
Ei tässä ole mitään uutta. USA:ssa kymmenet miljoonat menettivät eläkkeensä kun velkasaneerattiin.
Suomen työeläkkeet
kanttuvei
4
58
Vastaukset 4
- no mercy
just laskin et kun oon eläkeiäs on se 2 pros mun palkasta ennen kolme duunaria makso yhde eläkeläise eläkkeen nyt yks duunari maksaa kolmen
- Luulet väärin
Ei pidä paikkaansa.
Ei yksi duunari pysty kolmea maksamaan.
Pitäisi olla jo Halosia kaikki.
Jos ootkin Halonen ? - Nou hätä
Suomalaisten eläkelaitosten sijoitukset kriisimaihin on alle 2% niiden kaikista sijoituksista.
nii tälläisella velkaantunis vauhdilla son sun lapsenlapses joka maksaa vanhempiesi eläkkeet. eiköhän soo aika luopua nuista ääri oikeitolais kommunistisita puolueista kesk ja sdp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77958
- 73822
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26481
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132472- 45439