kävin lakettelemassa moneen vuoteen.
heti ensi laskussa alkoi molemmissa etureisissä sietämätön kipu.
ehkä sata metriä kerralla ja sit ihan pakko huilata.
Sama juttu joskus8 vuotta sitten kun olin viimeksi.
Sitä ennen en muista että lakettelu olisi ottanut reisiin niin että siitä tulee silkkaa tuskaa.
olen normaalipainoinen, juoksen, hiihdän pelaaan sulkkista ja no problem
Koko muu perhe piti laskettusta kovasti, joten harmi että en itse pystynyt
kuin vaivoin ja ennen niin kiva laji tuntui aivan kamalalta.
Mulla oli vuokravälineet.
samoin muilla ja ei ongelmia.
mikä vikana?
kamala etureisikipu
laskuteline
1
466
Vastaukset
- laskettelu kevyttä?
Eipä taida olla muuta syytä kuin lihasten tottumattomuus poikkeukselliseen rasitukseen. Apuna etureisien venyttely ennen ja jälkeen laskun. Magnesiumtablettien syöminen ennaltaehkäisee lihasten jumiutumista.
Aikanaan olin laskettelematta kymmenkunta vuotta ja ensimmäinen kerta tauon jälkeen oli kamala. Nyt, kun käyn laskettelemassa kerran pari talvessa, tilanne pysyy hallinnassa, mutta parin tunnin kuluessa etureidet jämähtävät. Iän kertyminenkin tekee omat tepposensa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111302
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45874
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666