Hei! Olen lukiossa, minulla on siis vielä aikaa miettiä.
Koska kirjoitan tätä viestiä kauppatieteellisen tiedekunnan puolelle, on kai itsestään selvää, että te vastaatte Kauppateiteellinen.
Mutta miksi!
Olisi ihanaa kuulla kaikkien perusteluja. Lämmin kiitos kaikille, jotka jaksaavat vastata,.
Kauppatieteellinen vs Oikeustieteellinen
3
460
Vastaukset
- mmmmv
en ole lukenut kumpaakaan, mutta ilmiselvästi ehdottomasti oikis. Mitä sulle jää käteen kauppiksen tutkinnosta, ei mitään? mihin työhön päädyt? kioskinpitäjäksi? myyntineuvottelijaksi? mitä sisältöä se tutkinto antaa sulle? ehottomasti oikis, arvostettu työ.
- fasdads
Itse KHT tilintarkastaja, 8k kuussa. Sen verran jäi kauppiksista.
- Höpönlöpön
Haha huvittavia yleistyksiä. Pärjäät sillä alalla parhaiten mikä sinua itseä kiinnostaa eniten. Työllistymisprosentti molemmissa kova (n.90%), oikeustieteellisessa ehkä muutaman prosentin korkeampi tutkinnon luonteen takia. Kauppakorkeissa kun on joitain aineita, jotka tuppaavat olemaan aika yleisluontoisia hömpötyksiä.
Kauppiksen tutkinnosta ei jää mitään käteen? Kuka pyörittää maailmantaloutta, pankkeja, pörssejä jne. Tuskin merkonomit. Kaikki on omasta päästä kiinni, molemmissa hukka perii nykypäivänä, jos minkäänlaista kokemusta ei ole valmistuttua. Isoilla kaupungeilla etu tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831658- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87986Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68878- 61863
- 53862
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34794
- 37789