Parvekelasit paikallaan omakotitalossa ja siinä on lasikatto. Jo nyt keväällä lämpö nousee parvekkeella yli 20 asteen vaikka ulkona on alle 10 astetta. Eli, kesähelteitä varten täytyy saada jostain lasikaton alle joku verho tai vastaava varjostamaan/viilentämään. Samoin terassin länsisivulle voisi ottaa jotain osin läpinäkyvää verhoa tai vastaavaa.
Onko suosituksia? Lumoniin päin en ole enää yhteydessä, koska toimitus ja heidän "asiakaspalvelu" oli NIIN luokatonta (vieläkin pulssi nousee kun ajattelee viimesyksyistä puhelin/valitushelvettiä).
Kattoverhot lasitetulle parvekkeelle
4
2641
Vastaukset
- Juu löytyy löytyy
Hyvä ja halpa.
Osta kevytpressu vetäse se siihen terassisi katolle.
Eipä paista, ei. - minävaantaas
mittatilaustyönä teettäisin sälekaihtimet, myös kattoon. katon kaihtimia voisi ohjata vaikkapa automaattisesti tunnistimen avulla ( hämäräkytkin tms jossa luxisäätö 2000-4000lux saakka).
itselläni lasitusprojekti edessä, ja sama juttu mietittävänä, säleet eivät ole halvimmat, mutta niillä saa hienon ulkonäön (jos tykkää, kuten minä). - Ei mainos
www.apollokaihdin.fi
- plisee
Paukuta googleen "plisee" tai kangasvekkiverho
Näitä löytyy myös kattoikkunoihin asennettavina, joten sama ratkaisu sopisi sekä kattoon että sivuseinälle. Jos/kun sivuseinässä on avattavia lasituksia, löytyy joiltain valmistajilta jopa laseihin kiinnitettävä malli (naksautetaan merkkikohtaisilla kiinnikkeillä alumiiniprofiilliin kiinni).
Kankaaksi luonnollisesti parvekekäyttöön tarkoitettu (=homesuojattu) läpikuultava (reijitetty) auringonsuojaverho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649