Heippa kaikki! Olen nainen, todella nuori vielä ja seurustellut kohta puolisen vuotta aivan ihanan miehen kanssa. En ikinä ole tavannut semmosta ihmistä tai uskonut että semmosia poikia/miehiä on edes olemassa. Me rakastamme toisiamme paljon mutta mitä kauemmin seurustelemme tuntuu että riitelemme entistä enemmän.. ja minä itse taidan olla syypää tähän. Hermostun ehkä liian turhasta ja tunnen että pelkään koko ajan enkä uskalla rakastaa koska pelkään että menetän kaiken. Hän ei ole ikinä pettänyt minua, olen vain liian vainoharhainen.. minua on joskus aiemmin satutettu siksi pelkäään. Ja olen tajunnut että tämä mustasukkaisuus saattaa pilata meidän suhteen kokonaan. En tykkää etttä mies menee baariin vaikka tiedän sen että hän ei pettäisi minua eikä tekisi mitään typerää, silti vain pelkään koko ajan ja se sama paha olo valtaa mieleni.. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä.. Rakastamme toisiamme mutta pelkään että minun käyttäytyminen johtaa meidät eroon. Haluan kovasti muuttua.
Toivoisin että te ihmiset kertoisitte kokemuksianne ja vinkkejä minulle.
apua tarvitseva..
apua tarvitseva
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346