Ostetaan lintuhäkki

mammuziino

Ostetaan SUURI lintuhäkki, jossa pitää olla vedettävä pohjalaatikko! Tarjoa häkkiäsi sähköpostitse ja jos ollaan molemmat tyytyväisiä hintoihin ja häkinkokoon ym, sovitaan tarkemmin vielä! 08-alue ja oulun lähettyviltä (kalajoella)
Ota yhteyttä.

4

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boo!!!

      Hei !
      Jos olet vielä suurta häkkiä ostamassa, niin kannattaa lukea!
      Asun heinolassa, mutta kuljetuksista voidaan sopia jos kiinnostut.

      VOI MENNÄ AIKAA ENNEN KUIN VOIN HÄKIN MYYDÄ! alempana syy!!!


      Minulla olisi myynnissä piakkoin Marcioro Kit Delfi 102 lintuhäkki.
      Myyn häkin koska perheen jäseneni ovat linnuilleni allergisia, ja joudun linnuistani luopumaan. En ole vielä linnuilleni löytänyt ostajaa, mutta etsintä on kovaa!

      Häkin mitat olisivat: 102cm (syvyys) X 54cm (leveys) X 177cm (korkeus)
      Eli häkin tilavuus on 975 litraa. Häkin pohja on viininpunainen ja kalterit ovat vaalean harmaat, kuin myös jalat ja ritilä.

      Häkki on ollut käytössä vasta noin 2 vuotta ja on hyvässä kunnossa. Kaksi vedettävää pohjalaatikkoa, ja jalat joiden päällä häkki seisoo (jalkojen pohjassa on pyörät!) ja myös ritilä häkin alla (jaloissa kiinni) jossa voi säilyttää tavaroita.
      RITILÄN SAA IRTI!!! tulisi mukana myös muovisia orsia (erillaisia) 2 melko suurta rautaista ruokakuppia (kupeissa hyvät kiinnikkeet!) ja vesiastioita. 2 isoa vesiautomaattia, ja 2-4 pientä. juuttinarusta valmistettuja leluja, ja hiekkaortiset keinut. puisia/narusta valmistettuja tikkaita. Suurehko pesuallas (EI VOI KÄYTTÄÄ JOS ON SAMASSA HÄKISSÄ SEKÄ TYTTÖ ETTÄ POIKA LINTUJA!) myös kaikenlaisia muita virikkeitä ja leluja mukana.
      Ilmoitathan sähköpostiini jos kiinnostuit?
      Sähköpostini on: [email protected]

      • ei***

        (EI VOI KÄYTTÄÄ JOS ON SAMASSA HÄKISSÄ SEKÄ TYTTÖ ETTÄ POIKA LINTUJA!)


      • Boo!!!
        ei*** kirjoitti:

        (EI VOI KÄYTTÄÄ JOS ON SAMASSA HÄKISSÄ SEKÄ TYTTÖ ETTÄ POIKA LINTUJA!)

        Koska jos uros ja naaras sattuvat pitämään toisistaan oikeinkin paljon, niin ne saattavat tehdä munat pesualtaaseen!
        Tottakai voi olla että munat eivät hedelmöity, ja jos hedelmöittyvät, niin ne voi heittää vain suoraan roska-astiaan (kuullostaa raa'alta, mutta on paras vaihtoehto) tietenkin jos haluat poikasia niin kannattaa tottakai ostaa erikseen pesintähäkki. Munat täytyy siis heittää menemään heti jos niitä ilmestyy!!!
        Ja jos sinulla on pesuallas, uros, ja useampi naaras, niin naaraat voivat ruveta tappelemaan pesualtaasta, koska pitävät sitä pesänä. Ja undulaatti naaraat tapelevat pesästä niin kauan, että enää vain yksi voi olla (ehkä siis vain yksi) hengissä.
        Tämäkin tietysti on lintukohtaista, mutta tappelua syntyy 90% varmuudella, sillä undulaatit ovat tunnetusti lisääntymis haluisia, ja naaraat eivät pesinnän aikana voi sietää ketään muuta kuin vain urosta ja kasvavia poikasia. Kaiken lisäksi jos undulaatti naaras tekee munat monta kertaa, niin se rasittaa naarasta valtavasti!
        Ja 3 muninnan jälkeen naaras on niin heikko, että se voi hyvinkin kuolla. Ja aina on muistettava, että munimisessakin on omat vaaransa!


    • vikkipo

      myydään iso kokoinen linnunhäkki. vähän aika käytetty. hyvässä kunnossa. siihen kuulu kaikki tarvikkeet, amme, ruoka kupit jne... maksu käteisellä. soita ja kysy lisää. 0468122713

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe