MATEMATIIKAN, KIELTEN, TIETOTEKNIIKAN YKSITYISOPETUS JA PANIIKKIHÄIRIÖN/JÄNNITYKSEN HALLINTA
www.mentorclub.fi
PUHELINNUMERO: 0408215030
TOIMI-ALUE : HELSINKI, ESPOO, VANTAA
Kehitän parempaa oppimisympäristöä, luon vahvaa itseluottamusta ja näytän oppilaalle että, elämä on täynnä mahdollisuuksia ja pelko pelkästään on tyhjä/pimeä huone.
Olen opettanut matematiikkaa ja monet muut aineet yksityisesti 20 vuotta ja minun kaikki oppilaani ovat onnistuneet sekä kokeissa että työelämässä.
Olen tehnyt työtä jopa oppilaiden kanssa joilla on ollut paniikkia tai jännitystä ja olen harjoitellut niiden kanssa rentoutusta ja muita tapoja, jotta he tulevat toimeen pelkojensa kanssa.
Olen opettanut sekä suomalaisia että ulkomalaisia lapsia, teini-ikäisiä, aikuisia ja aina olen saanut positiivisia palautteita.
Nyt tarjoan :
MATEMATIIKKA
1. Peruskoulun yläasteen matematiikka
2. Lukion matematiikka (Lyhyt/Pitkä)
3. Abikurssien matematiikka (Lyhyt/Pitkä)
Ja matematiikan rinnalla
KIELET
1. Englantia (Peruskurssi/Jatkokurssi)
2. Persia (Peruskurssi/Jatkokurssi)
3. Finnish for foreigners (Peruskurssi/Jatkokurssi)
4. Espanja (Peruskurssi/Jatkokurssi)
TIETOTEKNIIKKA JA TIETOJENKÄSITTELY
1. Tietokone ja tietojenkäsittely (Ajokortti)
2. C-Kieli (Perusteet)
3. C (Perusteet)
HUOMIO :
1. Ensimmäisen oppitunnin alusta 30 minuuttia on maksutta.
2. Joka kymmenes oppitunti on ilmainen.
3. Saa pakettiakin ja riippuen tilanteesta keskustella hinnasta.
WWW.MENTORCLUB.FI
MENTORCLUB
0
165
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888