Vuokra-asunto Las Palmasista

55

Tunteeko joku Las Palmasista välittäjän johon voisi ottaa yhteyttä? Casa Gran Canarialla on nettisivut, mutta kai isoon kaupunkiin mahtuu muitakin.
Kiinnostaa kohtuukuntoinen parvekkeellinen yksiö/kaksio kaupunkialueelta.
Vuokra-aika 4-6 kk.

4

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oolas palmas

www.niumba.com

sieltä olen vuokrannut

ehdot vaihtelee riippuen vuokraajasta

viimeksi maksoin 900 yhden kuun reissusta, asunto ylimmässä kerroksessa parveke/terassi suoraan merelle sijainti Playa de Canterasin rannalla

Maksu oli käteisellä kun huoneen avain luovutettiin,,,

2 kertaa olen ollut samassa talossa ja tyytyväinen olin

Syksyllä taas lähden neljäksi viikoksi

• Arehucasii

Kertoisitko vähän tarkemmin minkä kokoisen huushollin tuolla 900:lla sai. Oliko esim, pesukonetta tai uunia. Sijainnissa ei ainakaaan ollut moittimista.

• 55
        Arehucasii kirjoitti:

Kertoisitko vähän tarkemmin minkä kokoisen huushollin tuolla 900:lla sai. Oliko esim, pesukonetta tai uunia. Sijainnissa ei ainakaaan ollut moittimista.

Aika suolainen hinta ja kumma juttu että pitää maksaa käteisellä. Jäikö siitä edes kuittia? Katsoin ne nettisivut läpi ja viikkohinta jo viittaa noin tonnin
        kuukausivuokraan. Minkähän niminen yhteyshenkilö siellä on?

• oo laspalmas

toisessa kämpässä on uuni muttei pesukonetta ja se pinkki kämppä on pistetty uusix, paljon paremman näkönen kuin kuvissa eikä enää pinkki, siellä on pesukone muttei uunia. Isabel oli vuokraajan nimi eikä puhu englantia mutta kyllä saatiin sähköpostiin vastaukset spanengklanniksi. Näköalat huikeat josta mielellään maksaa extraa. molemmissa makuuhuone ja yhdistetty keittiö/oleskelutila. Hissi meni vain neloskerrokseen ja pari kerrosta joutu käveleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe