Tunteeko joku Las Palmasista välittäjän johon voisi ottaa yhteyttä? Casa Gran Canarialla on nettisivut, mutta kai isoon kaupunkiin mahtuu muitakin.
Kiinnostaa kohtuukuntoinen parvekkeellinen yksiö/kaksio kaupunkialueelta.
Vuokra-aika 4-6 kk.
Vuokra-asunto Las Palmasista
4
350
Vastaukset
- oolas palmas
www.niumba.com
sieltä olen vuokrannut
ehdot vaihtelee riippuen vuokraajasta
viimeksi maksoin 900 yhden kuun reissusta, asunto ylimmässä kerroksessa parveke/terassi suoraan merelle sijainti Playa de Canterasin rannalla
Maksu oli käteisellä kun huoneen avain luovutettiin,,,
2 kertaa olen ollut samassa talossa ja tyytyväinen olin
Syksyllä taas lähden neljäksi viikoksi- Arehucasii
Kertoisitko vähän tarkemmin minkä kokoisen huushollin tuolla 900:lla sai. Oliko esim, pesukonetta tai uunia. Sijainnissa ei ainakaaan ollut moittimista.
- 55
Arehucasii kirjoitti:
Kertoisitko vähän tarkemmin minkä kokoisen huushollin tuolla 900:lla sai. Oliko esim, pesukonetta tai uunia. Sijainnissa ei ainakaaan ollut moittimista.
Aika suolainen hinta ja kumma juttu että pitää maksaa käteisellä. Jäikö siitä edes kuittia? Katsoin ne nettisivut läpi ja viikkohinta jo viittaa noin tonnin
kuukausivuokraan. Minkähän niminen yhteyshenkilö siellä on?
- oo laspalmas
toisessa kämpässä on uuni muttei pesukonetta ja se pinkki kämppä on pistetty uusix, paljon paremman näkönen kuin kuvissa eikä enää pinkki, siellä on pesukone muttei uunia. Isabel oli vuokraajan nimi eikä puhu englantia mutta kyllä saatiin sähköpostiin vastaukset spanengklanniksi. Näköalat huikeat josta mielellään maksaa extraa. molemmissa makuuhuone ja yhdistetty keittiö/oleskelutila. Hissi meni vain neloskerrokseen ja pari kerrosta joutu käveleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007