Hei! Olen tekemässä opinnäytetyötä päihteiden käytöstä ja haluaisin tehdä pienen leikkimielisen gallupin teille 13-18 v pojille ja tytöille. Tämä on minulle tärkeää, joten olisi kiva jos voisitte auttaa minua tässä ja käyttää tähän pari minuuttia aikaa. Vastaukset menevät ehdottomasti ainoastaan opinnäytetyöhöni eikä mihinkään muualle.
KYSYMYKSET:
a) Sukupuoli?
b) Ikä?
Alkoholi
c) Minkä ikäisenä aloitit juomisen?
d) Kuinka useasti juot? Kerran kuukaudessa, 2 kertaa kuukaudessa, 3-4 kertaa kuukaudessa vai joku muu? Jos vatauksesi ei ole mikään näistä, nii kerro kuinka useasti juot?
Tupakka ja nuuska
e) Minkä ikäisenä aloitit tupakoimisen ja/tai nuuskaamisen?
d) Kuinka useasti poltat ja/tai käytät nuuskaa? Askillisen/purkillisen päivässä, puoli askia/purkkia, ¼ osa askia/purkkia vai vähemmän? Jos vastauksesi ei ole mikään näistä , niin kerro kuinka useasti poltat/nuuskaat?
Huumeet (mikä tahansa)
e) Minkä ikäisenä aloitit huumeiden käytön?
f) Kuinka useasti käytät? Päivittäin, muutamia kertoja viikossa vai satunnaisesti (silloin tällöin, juhliessa jne.)?
g) Mitä huumetta/huumeita käytät?
h) Miksi käytät alkoholia/nuuskaa/tupakkaa/huumeita? Kerro jokaisesta erikseen. Vain siksi, että se on hauskaa vai onko siihen joku muu syy?
i) Kuka hakee sinulle alkoholia/nuuskaa/tupakkaa?
Vastaa niihin kohtiin, mitä käytät. Laita vain kirjain ja vastaus esim. a) 15-vuotiaana
KIITOS HURJASTI JO ETUKÄTEEN!!
GALLUPPI !!
anskuti
0
132
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487