Hei! Olen tekemässä opinnäytetyötä päihteiden käytöstä ja haluaisin tehdä pienen leikkimielisen gallupin teille 13-18 v pojille ja tytöille. Tämä on minulle tärkeää, joten olisi kiva jos voisitte auttaa minua tässä ja käyttää tähän pari minuuttia aikaa. Vastaukset menevät ehdottomasti ainoastaan opinnäytetyöhöni eikä mihinkään muualle.
KYSYMYKSET:
a) Sukupuoli?
b) Ikä?
Alkoholi
c) Minkä ikäisenä aloitit juomisen?
d) Kuinka useasti juot? Kerran kuukaudessa, 2 kertaa kuukaudessa, 3-4 kertaa kuukaudessa vai joku muu? Jos vatauksesi ei ole mikään näistä, nii kerro kuinka useasti juot?
Tupakka ja nuuska
e) Minkä ikäisenä aloitit tupakoimisen ja/tai nuuskaamisen?
d) Kuinka useasti poltat ja/tai käytät nuuskaa? Askillisen/purkillisen päivässä, puoli askia/purkkia, ¼ osa askia/purkkia vai vähemmän? Jos vastauksesi ei ole mikään näistä , niin kerro kuinka useasti poltat/nuuskaat?
Huumeet (mikä tahansa)
e) Minkä ikäisenä aloitit huumeiden käytön?
f) Kuinka useasti käytät? Päivittäin, muutamia kertoja viikossa vai satunnaisesti (silloin tällöin, juhliessa jne.)?
g) Mitä huumetta/huumeita käytät?
h) Miksi käytät alkoholia/nuuskaa/tupakkaa/huumeita? Kerro jokaisesta erikseen. Vain siksi, että se on hauskaa vai onko siihen joku muu syy?
i) Kuka hakee sinulle alkoholia/nuuskaa/tupakkaa?
Vastaa niihin kohtiin, mitä käytät. Laita vain kirjain ja vastaus esim. a) 15-vuotiaana
KIITOS HURJASTI JO ETUKÄTEEN!!
GALLUPPI !!
anskuti
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904