onko ketään joka haluais viedä 17-vuotiaan poikuuden asun 08 alueella. kondoomia voin käyttää.
haluaisko
3
3398
Vastaukset
Voi sinua pientä lapsi raukkaa... Eikö tuo ole todella säälittävää? 17 ei ole ikä eikä mikään. Kukaan sen ikäinen ei osaa rakastella nautinnolla. Anna olla. Vielä joku päivä löydät tytön jostain muualta kuin täältä ja sitten on sopiva aika! Ei ole häpeä, että 17-vuotiaalla on poikuus tallessa. On monia yli kaksikymppisiä, jotka eivät ole koskaan harrastaneet seksiä. Kärsivällisyyttä!
- roope
Teen sen, mutta pitkin hampain. Onhan kuitenkin autettava nuorempaa toveria seksuaalisuuden moninaiselle polulle. Minulla ei ole hirveän pitkä, mutta paksu, paksu se on, varsinkin kärjestään.
- jestas...
Että VOIT käyttää? Palaapa biologian tunnille huvin vuoksi ja muotoile lause uudestaan. VOIT käyttää? Jeesus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798