Megane 2003 farmari 2.0l

Tuleva meganisti ?

Onko kokemusta Megane 2003 farmari 2.0l.

Hyvän näköinen farkku harkinnassa. Ajettu 130tkm.

Uskaltaako ostaa. Minkälaisia vikoja ?

8

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleva meganisti ?

Siis benas 2.0 litranen

• Ykköskopan megane

Riippuu on kumpaa korimallia. Jos vanhaa, niin itse uskaltaisin ja jos uudempaa niin kyllä jättäisin liikkeeseen.

• Aloittaja...
        Ykköskopan megane kirjoitti:

Riippuu on kumpaa korimallia. Jos vanhaa, niin itse uskaltaisin ja jos uudempaa niin kyllä jättäisin liikkeeseen.

Onko laadusssa jotakin eroa vai onko näkökysymys ?

• *18*
        Aloittaja... kirjoitti:

Onko laadusssa jotakin eroa vai onko näkökysymys ?

Onhan noissa II koppasissa ollut vikoja enemmän kuin keskimäärin, mutta jos katselet tuon mallisarjan loppupään autoja, 2007- 2008 vuosimalleja, niin ei voi kovin metsään mennä valinta. Upeitahan nuo ovat ajaa ja matkustusmukavuus omaa luokkaansa tuossa hintaluokassa.

• osta MB

Voi luoja mitä juttuja

• Sunair500

Kyllä MB 200CDI kannattaa ostaa käytettynä. Mb 200 C cdi vm2008 hinnasta on jäljellä kaikki 45%. Sama kuin Fiat puntolla!

• Relluisti

Kyllä hinta-laatu yleensä kohdallaan.
      Kaverini on ajanu 400 000 km sellaisella.
      Osta pois vaan.

• Minulla ollut 3003 II korisia kaksi, toisella tuli 300000km ja toiseen vähän vajaa mutta poka jatkaa samalla autolla. Itsellä nyt Laguna. Todella mainioita autoja eikä niitä vikoja niin kamalasti ollut kummassakaan, Sytytyspuolat menivät ja toisessa lisäksi nokka akselin ajoitusratas. Molemmissa tuli tehdas mukaan kustannuksiin ihan reilusti. Kolleega vei Audi 90 korjaamolle kun katsastaja vaati reaktiotangon vaihtoa, korjaamo vaihtoi väärän tangon (Audissa melkoinen viidakko etupäässä) mutta ei vaihtanut oikeaa tankoa maksutta kun oli kuulemma ihan sökö. 930€
      Rellu on mainettaan huomattavasti parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe