Onko kokemusta Megane 2003 farmari 2.0l.
Hyvän näköinen farkku harkinnassa. Ajettu 130tkm.
Uskaltaako ostaa. Minkälaisia vikoja ?
Megane 2003 farmari 2.0l
8
325
Vastaukset
- Tuleva meganisti ?
Siis benas 2.0 litranen
- Ykköskopan megane
Riippuu on kumpaa korimallia. Jos vanhaa, niin itse uskaltaisin ja jos uudempaa niin kyllä jättäisin liikkeeseen.
- Aloittaja...
Ykköskopan megane kirjoitti:
Riippuu on kumpaa korimallia. Jos vanhaa, niin itse uskaltaisin ja jos uudempaa niin kyllä jättäisin liikkeeseen.
Onko laadusssa jotakin eroa vai onko näkökysymys ?
- *18*
Aloittaja... kirjoitti:
Onko laadusssa jotakin eroa vai onko näkökysymys ?
Onhan noissa II koppasissa ollut vikoja enemmän kuin keskimäärin, mutta jos katselet tuon mallisarjan loppupään autoja, 2007- 2008 vuosimalleja, niin ei voi kovin metsään mennä valinta. Upeitahan nuo ovat ajaa ja matkustusmukavuus omaa luokkaansa tuossa hintaluokassa.
- osta MB
Voi luoja mitä juttuja
- Sunair500
Kyllä MB 200CDI kannattaa ostaa käytettynä. Mb 200 C cdi vm2008 hinnasta on jäljellä kaikki 45%. Sama kuin Fiat puntolla!
- Relluisti
Kyllä hinta-laatu yleensä kohdallaan.
Kaverini on ajanu 400 000 km sellaisella.
Osta pois vaan. Minulla ollut 3003 II korisia kaksi, toisella tuli 300000km ja toiseen vähän vajaa mutta poka jatkaa samalla autolla. Itsellä nyt Laguna. Todella mainioita autoja eikä niitä vikoja niin kamalasti ollut kummassakaan, Sytytyspuolat menivät ja toisessa lisäksi nokka akselin ajoitusratas. Molemmissa tuli tehdas mukaan kustannuksiin ihan reilusti. Kolleega vei Audi 90 korjaamolle kun katsastaja vaati reaktiotangon vaihtoa, korjaamo vaihtoi väärän tangon (Audissa melkoinen viidakko etupäässä) mutta ei vaihtanut oikeaa tankoa maksutta kun oli kuulemma ihan sökö. 930€
Rellu on mainettaan huomattavasti parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841