Tuhoon tuomittu.

Länsisuomenkeskeltä.

Nyt on sattunut kohdalleni nainen joka olisi muuten ihan juuri sitä mitä olen etsinyt paitsi...ilmeisesti sairaalloinen mustasukkaisuus vaivaa?En saisi hänen kuultensa mainita edes äidistäni hän räjähtää heti,puhelimeenkaan en voi vastata jos lähistöllä on vaikkapa naisia juttelemassa jos hän kuulee heti luuri korvaan.Nyt sitten minun pitäisi lopettaa työni ja olla liikkumatta minnekään ilman häntä eli jos en tee näin "en siis rakastakaan häntä" ja alkaa hirveä raivoaminen ja tavaroiden rikkominen jopa leipäveitsikin kädessä heiluu.Lauantaina oli pakko lyödä välit poikki vaikka vasta kuukausi tapailtu mutta ei ollut muuta mahdollisuutta kun alkoi tuntua aika ahdistavalta,vaan hän seurailee jopa yöllä asuntoani ym.

4

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heihaloovaan

Ja kaikki tämä yhdessä kuukaudessa? Älä hyvä mies katso sellaista enää sekuntiakaan. Ihan oikeesti, 1kk ja nyt jo tuollaisessa tilanteessa, missä voisi seiskalehden tilata paikalle valokuvaamaan parisuhdemalleja? Mitä ihmettä luulet, että tilanne on vuoden päästä?

• Tulenko hulluksi ?

Tässä 35v.naikkonen ja ihmettelen, mitä mulle on tapahtumassa..seurustelua 36v.
      miehen kanssa jatkunut puoltoista vuotta, kaikki menee hienosti muuten, mut-
      ta..naisjutut tulee yli. Mun seurassa puhutaan, kuinka työpaikalle tuli hyvän-
      näkönen uus sihteeri, telkkaa katellessa kommentoi, että kyllä totakin muijaa
      panis, lehteä lukiessa kehutaan vuolaasti missien ym perseitä jne.
      Aluksi ei tällästä ollu näin paljon, nyt se on päivittäistä. Ajattelin, että kattelen
      läpi sormien kun muuten on mukavaa yhdessä, mutta nyt onkin alkanu pän-
      niä oikein kunnolla ! En tiedä onko se tahallista, en ole ottanut asiaa puheeksi,
      oon vaan hiljaa tai vaihdan puheenaihetta. Viime viiikolla tuli yli, kun kuunneltiin radiota ja siellä joku mies sanoi, että kyllä hänelle riittää yks nainen ja tämä siinä mun vieressä sanoo siihen, että äijä valehtelee, ei uskalla sanoa totuutta. Olenko ylimustasukkainen tai tosikko, mitä mieltä
      olette ? Ja huom, en ole ruma, millään kategorialla mitattuna.Enkä myöskään ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen tai pihdannut tai mitään
      sellaista.

• Exiä hyvästä syystä

Ex-mies oli samanlainen, kunnes aloin kehumaan kaikkia mahdollisia näkemiäni miehiä, ihan piruuttaan. Naisten kehuminen loppui siihen!

• kadotetut

Ylläpidolle terveisiä, että voisi alkaa keksimään vähän parempia juttuja ei näitä kukaan jaksa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      149
      6401
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3816
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2991
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2780
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2776
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2126
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1958
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1888
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1686
    10. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      35
      1660
    Aihe