Nyt on sattunut kohdalleni nainen joka olisi muuten ihan juuri sitä mitä olen etsinyt paitsi...ilmeisesti sairaalloinen mustasukkaisuus vaivaa?En saisi hänen kuultensa mainita edes äidistäni hän räjähtää heti,puhelimeenkaan en voi vastata jos lähistöllä on vaikkapa naisia juttelemassa jos hän kuulee heti luuri korvaan.Nyt sitten minun pitäisi lopettaa työni ja olla liikkumatta minnekään ilman häntä eli jos en tee näin "en siis rakastakaan häntä" ja alkaa hirveä raivoaminen ja tavaroiden rikkominen jopa leipäveitsikin kädessä heiluu.Lauantaina oli pakko lyödä välit poikki vaikka vasta kuukausi tapailtu mutta ei ollut muuta mahdollisuutta kun alkoi tuntua aika ahdistavalta,vaan hän seurailee jopa yöllä asuntoani ym.
Tuhoon tuomittu.
4
343
Vastaukset
- heihaloovaan
Ja kaikki tämä yhdessä kuukaudessa? Älä hyvä mies katso sellaista enää sekuntiakaan. Ihan oikeesti, 1kk ja nyt jo tuollaisessa tilanteessa, missä voisi seiskalehden tilata paikalle valokuvaamaan parisuhdemalleja? Mitä ihmettä luulet, että tilanne on vuoden päästä?
- Tulenko hulluksi ?
Tässä 35v.naikkonen ja ihmettelen, mitä mulle on tapahtumassa..seurustelua 36v.
miehen kanssa jatkunut puoltoista vuotta, kaikki menee hienosti muuten, mut-
ta..naisjutut tulee yli. Mun seurassa puhutaan, kuinka työpaikalle tuli hyvän-
näkönen uus sihteeri, telkkaa katellessa kommentoi, että kyllä totakin muijaa
panis, lehteä lukiessa kehutaan vuolaasti missien ym perseitä jne.
Aluksi ei tällästä ollu näin paljon, nyt se on päivittäistä. Ajattelin, että kattelen
läpi sormien kun muuten on mukavaa yhdessä, mutta nyt onkin alkanu pän-
niä oikein kunnolla ! En tiedä onko se tahallista, en ole ottanut asiaa puheeksi,
oon vaan hiljaa tai vaihdan puheenaihetta. Viime viiikolla tuli yli, kun kuunneltiin radiota ja siellä joku mies sanoi, että kyllä hänelle riittää yks nainen ja tämä siinä mun vieressä sanoo siihen, että äijä valehtelee, ei uskalla sanoa totuutta. Olenko ylimustasukkainen tai tosikko, mitä mieltä
olette ? Ja huom, en ole ruma, millään kategorialla mitattuna.Enkä myöskään ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen tai pihdannut tai mitään
sellaista.- Exiä hyvästä syystä
Ex-mies oli samanlainen, kunnes aloin kehumaan kaikkia mahdollisia näkemiäni miehiä, ihan piruuttaan. Naisten kehuminen loppui siihen!
- kadotetut
Ylläpidolle terveisiä, että voisi alkaa keksimään vähän parempia juttuja ei näitä kukaan jaksa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426