on maaseudun kyläyhteisön suurin kirous.
Voi vittu sitä säätämisen ja koeajon määrää.
Pää kun on pahvista ja tekovaiheessa jonninverran
päässyt keltaasta harmaan sekaan niin eihän sitä
edes itte ymmärrä.
Jokamies luokkaa ajava pahvipää
13
933
Vastaukset 13
- ____________________
Mihinä sellaasia?
- Sokuria tankkiin:.1!
.
sano että menee ainakin viittä lujempaa kun on sokuria tankissa
. - omskakas
Laihela?
- Seuraavan kerran
kun näen tämän pahvipään vetelevän sillä perunapussilla yleisellä tiellä, ilmoitan virkavallalle, olkoonkin että tulevat Seinäjoelta asti, osoite löytyy, iloittajasta eivät niinkään välitä.
- Täälläkin kaks
Koko pitkän juhannusviikonlopun on sitä perunasäkkiä säädetty ja koeajettu yleisellä tiellä. On tämä maaseudun rauha ihanaa.
Tällä Isokyröläis äijällä on kyllä kusta lorahtanut napollinen joukkohon, ilmeesest kans tekovaihees.
Kaks samanmoosta PAHAVIPÄÄTÄ samalla kylällä. - Irioottia
Käykää sanomas niille, ei ne osaa varmahan lukia.
- Bo-Göran
Vieläkö pöräjää?
- metakka
Et voisi olla enemmän oikeassa.
- Yhteisymmärryksessä
Samammoosia alaikääsiä kaahaajia on naapurikunnissakin! Mitä pitäs teherä?
Mopot, mönkijät, peltoautot.... Harrastus on varmaan hyvä, mutta sitä pitäisi jonkun järjissään olevan ohjata ja opettaa sääntöjä ja muiden kanssaihmisten huomioonottamista. Omat suljetut radat niille. Ei naapurin kammarin lasin alle. Joltakin voi palaa päreet lopullisesti ja vahinkojakin on taas kesän aikan tullut!
- soutelija mies
kyllä niitä jm miehiä löytyy joka ristuksen kylästä pohjanmaalta..mutta harrastus se on muiden joukos? kokoaa muutaman kylän miehen talliin parin kaljan ja hitsipillin kans saa akat rauhas pomppia stepperillä jotta on pua kunnos viikonloppua varte ku nua samat heebot lähtöö jm kisoohin niin akat pääsöö päinsä pupihin astottaman ittiänsä.tätä tapahtuu kans joka kyläs mutta mitäs sitä säästelemään ei järvikään soutamalla kulu?
- prumprum
Vois eres Joulun olla rauhas.....
- kytkykakkonen
mä en ainakaan oo rauhas joulu on parasta viritys aikaa
- Anonyymi
kytkykakkonen kirjoitti:
mä en ainakaan oo rauhas joulu on parasta viritys aikaa
kyllä on ihmisillä pienet huolet tai pohjalainen perus-sairaus kateus iskeny?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731555Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971133Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301020- 164987
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30913Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105904Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55839Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129804- 29784
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.185760Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64674
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12615- 86580
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191577On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79568- 41520
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75517- 47510