...sukua vl-pappi Kopperoisen perheelle. Rikosylitarkastaja Heikki Kopperoinen on tekemässä tekemässä selvitystyötä liittyen pedofiliatapauksiin vanhoillislestadiolaisuudessa.
Onko KRP:n Kopperoinen
9
2969
Vastaukset
- .......
Juho Kopperoisen poika asuu Kajaanissa. Hän on opettaja.
- epäilen
Pikkusen epäilen, että hänellä olisi vielä niin isoa lasta. Oiskohan Juhon veli siellä Kajaanissa?
- Oikeutta uhreille!
SRK:n johto tiukkoihin kuulusteluihin. Nykyinen ja edelliset.
Kaikkien Ry:itten johto samanlaiseen prässiin.
Aluksi pistokoeluontoisesti puhujia kuulusteluihin, laajennetaan tarvittaessa.
Uhrit kuultava salaajien ja salaamisjärjestelmän paljastamiseksi.
Kaikkien vl-pedofiilien keskinäinen yhteydenpito tarkastettava mahdollisen pedofiiliringin paljastamiseksi.
Näin kun lähdetään, niin alkaa vyyhti purkautua. - jÄÄVI
Jos on, niin on
- Oululainen Vieras
Eihän se voi olla sukua, eihän VL:iä ole poliisissa, tuomareissa, syyttäjissä jne..
ja Kopperoitakin on Suomessa väestörekisterin sukunimihaun mukaan nykyisenä nimenä olevia peräti 106 kappaletta joista miehiä 57 kappaletta! Tosin tuohon tuohon määrään ei tarvita kymmentä VL-perhettä... lukekaapa tuo linkki:
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2009/08/lestadiolainen-varisuora.html- *****
Voihan vl:llä olla ei-vl sukulaisiakin. Ja onkin. Vai oletko tosissasi?
- Ja taas
sumutetaan järjestämällä näyttävä tutkintanäytelmä, mutta jätetään itse asiat tutkimatta ja annetaan julkisuuteen muunneltu totuus. Noinhan se menee ja on aina näköjään mennytkin. Pääsevät vl-pedofiilit pian taas kenenkään häiritsemättä lastensa kimppuun ja Jumalan valtakunnassa on jälleen kaikki hyvin!
Jumalan huoneen hallitus saa avainnippuunsa uuden avaimen: pääsyn pf-rinkiin!
- vl-kyttä
On vl:iä poliiseissa. Kajaanissa oli aikoinaan ylikomisariona vl J.Säily.
- Oululainen Vieras
Ette siis lukeneet linkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265