Veroilmoitus tuli

Ansiotuloja oli mahtavat 4020 euroa, loput yhteiskunnalta. ;))
Helvata ei olisi tuotakaan neljää-tonttua ollut merkattuna, mutta kun viime
vuonna muutama halusi väenvängällä teettää sähkönsä/remppansa verokortilla,
vaikka kyllä vihjasin "halvemmasta vaihtoehdosta"...
Palautusta tuli 847 euroa ulosottoon suoraan. :)

Ymmärrettävistä syistä vaimoni ei ole ruksannut kohtaa "veronpalautukseni saa käyttää poulisoni hyväksi" :D Heidi sai takaisin 130.

26

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahamies taidat olla

      olet siis tienannut töilläsi noin 300€ per kuuklausi. onneksi olkoon vaan.

      • No jonkunhan se on leipä pöytään tuotava... :D

        Ei vaan vakavasti ottaen, kyllähän mua vituttaa tilanteeni työmarkkinoilla,
        koska miljoona-velkaisena lähtisi voudille 1/3 ansioista, niin pitäisi olla
        melkoinen palkka, että kannattaisi. En minä viitsi harrastuksena töitä ottaa,
        olla päivät pois kotoa lapsen ja eläinten luota ja saisin saman verran kuussa käteen kun nyt... Koti-isänä olen tällähetkellä ja olen tyytyväinen ja onnellinen tähän, parempaa duunia ei ole kuin olla oman pienen lapsen kanssa. :)


      • Äippä 2009
        kaishakunin kirjoitti:

        No jonkunhan se on leipä pöytään tuotava... :D

        Ei vaan vakavasti ottaen, kyllähän mua vituttaa tilanteeni työmarkkinoilla,
        koska miljoona-velkaisena lähtisi voudille 1/3 ansioista, niin pitäisi olla
        melkoinen palkka, että kannattaisi. En minä viitsi harrastuksena töitä ottaa,
        olla päivät pois kotoa lapsen ja eläinten luota ja saisin saman verran kuussa käteen kun nyt... Koti-isänä olen tällähetkellä ja olen tyytyväinen ja onnellinen tähän, parempaa duunia ei ole kuin olla oman pienen lapsen kanssa. :)

        `parempaa duunia ei ole kuin olla oman pienen lapsen kanssa`

        Tuo on totta,sillä monet isät ovat työssään valitettavan paljon uraohjuksia ja viikonloppu isiä omien lastensa suhteen.


      • miettii vähä
        kaishakunin kirjoitti:

        No jonkunhan se on leipä pöytään tuotava... :D

        Ei vaan vakavasti ottaen, kyllähän mua vituttaa tilanteeni työmarkkinoilla,
        koska miljoona-velkaisena lähtisi voudille 1/3 ansioista, niin pitäisi olla
        melkoinen palkka, että kannattaisi. En minä viitsi harrastuksena töitä ottaa,
        olla päivät pois kotoa lapsen ja eläinten luota ja saisin saman verran kuussa käteen kun nyt... Koti-isänä olen tällähetkellä ja olen tyytyväinen ja onnellinen tähän, parempaa duunia ei ole kuin olla oman pienen lapsen kanssa. :)

        ?
        Eikö se ole oikein, että joudut edesvastuuseen teoistasi ja maksamaan sinulle määrätyt maksut.. Minusta se on aivan luonnollista. Niin se on kaikkien hoidettava raha-asiansa kunnolla, ettei tarvii voutia pakoilla.
        Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?


      • miettii vähä kirjoitti:

        ?
        Eikö se ole oikein, että joudut edesvastuuseen teoistasi ja maksamaan sinulle määrätyt maksut.. Minusta se on aivan luonnollista. Niin se on kaikkien hoidettava raha-asiansa kunnolla, ettei tarvii voutia pakoilla.
        Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?

        On varmasti oikein joutua edesvastuuseen teoistaan, sitä en kiellä.
        Omat raha-asiani on mitä on, mutta ne ei estä minua olemasta onnellinen.

        Kysyit "Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?" En ollut, en voinut olla tytölleni sellainen isä, kuin olisin halunnut...en tässä itseäni puolustele, mutta
        minun ei annettu tavata Rakasta Tytärtäni, vaan alkoholisti-äitinsä kanssa, hänen
        alati vaihtuvineen miesystävineen samassa kodissa lapseni asui. Onneksi
        äitinsä raitistui ja järkiintyi, nyt minulla on puhevälit jopa tyttäreni äitiin.
        Vaikeita asioita nuo, ei niitä oikein voi selittää.

        Tyttäreni ollessa pieni ja minun taasen ollessa vankilassa soitin kysyäkseni
        Tytön kuulumisia ja tämä pikku-kulta selitteli puhemitse uusia värikyniään...
        oli mulla monsuuni-sade silmissä, mutta sitten kun äitinsä humalainen ääni
        mongersi puhelimeen "että nyt lähetään isää kattomaa" tunsin voimatonta raivoa...Ei saatana lasta tuoda mihinkään vankilaan katsomaan isäänsä!
        Näkemään isää siinä tilanteessa, perkele, että mua oikein silloin vitutti
        se ämmä! Onneksi sen puheet jäi puheeksi, eikä varmaan aamulla muistanut, mitä mulle oli jutellut puhelimitse. Mikään ei ole mulle niin tärkeitä
        kuin omat lapseni, vaimoni, koirani, rottani, hämähäkkini...ja oma isänmaani,
        noiden kaikkien puolesta kuolisin heti ja kyselemättä jos olisi pakko.


      • arvalla puoliso?
        kaishakunin kirjoitti:

        On varmasti oikein joutua edesvastuuseen teoistaan, sitä en kiellä.
        Omat raha-asiani on mitä on, mutta ne ei estä minua olemasta onnellinen.

        Kysyit "Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?" En ollut, en voinut olla tytölleni sellainen isä, kuin olisin halunnut...en tässä itseäni puolustele, mutta
        minun ei annettu tavata Rakasta Tytärtäni, vaan alkoholisti-äitinsä kanssa, hänen
        alati vaihtuvineen miesystävineen samassa kodissa lapseni asui. Onneksi
        äitinsä raitistui ja järkiintyi, nyt minulla on puhevälit jopa tyttäreni äitiin.
        Vaikeita asioita nuo, ei niitä oikein voi selittää.

        Tyttäreni ollessa pieni ja minun taasen ollessa vankilassa soitin kysyäkseni
        Tytön kuulumisia ja tämä pikku-kulta selitteli puhemitse uusia värikyniään...
        oli mulla monsuuni-sade silmissä, mutta sitten kun äitinsä humalainen ääni
        mongersi puhelimeen "että nyt lähetään isää kattomaa" tunsin voimatonta raivoa...Ei saatana lasta tuoda mihinkään vankilaan katsomaan isäänsä!
        Näkemään isää siinä tilanteessa, perkele, että mua oikein silloin vitutti
        se ämmä! Onneksi sen puheet jäi puheeksi, eikä varmaan aamulla muistanut, mitä mulle oli jutellut puhelimitse. Mikään ei ole mulle niin tärkeitä
        kuin omat lapseni, vaimoni, koirani, rottani, hämähäkkini...ja oma isänmaani,
        noiden kaikkien puolesta kuolisin heti ja kyselemättä jos olisi pakko.

        Eikös sen lapsen äidin saa valita vai voititko säki arpajaisista sen ?


      • arvalla puoliso? kirjoitti:

        Eikös sen lapsen äidin saa valita vai voititko säki arpajaisista sen ?

        Ei mikään puoliso, vaan 17-vuotiaan pojan "rojut ränniin" kokemus vanhemmalla
        naisella aikoinaan...
        ( Nykyisellä vaimollani ei ole mitään tekemistä asian kanssa)

        Pienenä kurisioteettinä mainittakoon, että mutsini sai 4kk ehtoollista
        kun kävi pahoinpitelemässä tyttäreni äidin silloisen miesystävän, kun tää
        oli humalassa lyönyt Tyttöäni. Minä olin silloin lukkojen takana ja parempi
        sille ukolle ettei tekijä ollut minä tai iso-veljeni.

        Mutsi on tarvittaessa TerrorMachine... :D
        http://www.youtube.com/watch?v=TCUU4Eir3YM


      • 10+17
        kaishakunin kirjoitti:

        Ei mikään puoliso, vaan 17-vuotiaan pojan "rojut ränniin" kokemus vanhemmalla
        naisella aikoinaan...
        ( Nykyisellä vaimollani ei ole mitään tekemistä asian kanssa)

        Pienenä kurisioteettinä mainittakoon, että mutsini sai 4kk ehtoollista
        kun kävi pahoinpitelemässä tyttäreni äidin silloisen miesystävän, kun tää
        oli humalassa lyönyt Tyttöäni. Minä olin silloin lukkojen takana ja parempi
        sille ukolle ettei tekijä ollut minä tai iso-veljeni.

        Mutsi on tarvittaessa TerrorMachine... :D
        http://www.youtube.com/watch?v=TCUU4Eir3YM

        mitä se sit teki?


      • 10+17 kirjoitti:

        mitä se sit teki?

        Otti (silloisen) mun huoneen kirjotuspöydän-laatikosta nyrkkiraudan,
        sovitti sen hississä matkalla käteensä, soitti ovikelloa ja latasi
        niin paljon kun kädestä lähtee miestä tauluun. Siihen se oli tipahtanut ja
        mutsi soitti itse ambulanssin ja poliisit paikalle. Oli vielä kattonut, ettei tää
        sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu.


      • Hupsistakeikkaa!
        kaishakunin kirjoitti:

        Otti (silloisen) mun huoneen kirjotuspöydän-laatikosta nyrkkiraudan,
        sovitti sen hississä matkalla käteensä, soitti ovikelloa ja latasi
        niin paljon kun kädestä lähtee miestä tauluun. Siihen se oli tipahtanut ja
        mutsi soitti itse ambulanssin ja poliisit paikalle. Oli vielä kattonut, ettei tää
        sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu.

        Nice Energiaa! Naisenergiaa!


      • Hupsistakeikkaa! kirjoitti:

        Nice Energiaa! Naisenergiaa!

        Juu... :D Itsehän olin suunnitellut repiä siltä pään harteilta, eli vähällä
        pääsi lapsen-lyöjä.


      • mummo from hell
        kaishakunin kirjoitti:

        Juu... :D Itsehän olin suunnitellut repiä siltä pään harteilta, eli vähällä
        pääsi lapsen-lyöjä.

        eikö sinua hirvitä että äitisi kykenee hirveisiin väkivallan tekoihin?


      • mummo from hell kirjoitti:

        eikö sinua hirvitä että äitisi kykenee hirveisiin väkivallan tekoihin?

        Ai omaa äitiäni ja Antin mummoa kohtaan? Ei hirvitä ei.

        Samalla logiikalla pelkäisit kaikkia yli metrin mittaisia ihmisiä, koska ne
        voisivat vahingoittaa, jos ei nyrkein/painein, niin apuvälinein...

        Mutsini on Kulta.


      • Hupsistakeikkaa! kirjoitti:

        Nice Energiaa! Naisenergiaa!

        Mun mutsi on monet itkut itkenyt siitä, että toista satutti, vaikka tämä nyt oli paska
        mikä paska. Lapsiaan ja lastenlapsiaan puolustaa kuitenkin kuin naarasleijona!


      • ou mai gaad
        kaishakunin kirjoitti:

        Otti (silloisen) mun huoneen kirjotuspöydän-laatikosta nyrkkiraudan,
        sovitti sen hississä matkalla käteensä, soitti ovikelloa ja latasi
        niin paljon kun kädestä lähtee miestä tauluun. Siihen se oli tipahtanut ja
        mutsi soitti itse ambulanssin ja poliisit paikalle. Oli vielä kattonut, ettei tää
        sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu.

        Aika hurjaa! Propsit äidillesi!


      • Annukka Pannukakku
        kaishakunin kirjoitti:

        Otti (silloisen) mun huoneen kirjotuspöydän-laatikosta nyrkkiraudan,
        sovitti sen hississä matkalla käteensä, soitti ovikelloa ja latasi
        niin paljon kun kädestä lähtee miestä tauluun. Siihen se oli tipahtanut ja
        mutsi soitti itse ambulanssin ja poliisit paikalle. Oli vielä kattonut, ettei tää
        sankari hörpi omaa vertaan ja tukehdu.

        Oijoijoi, eihän tälläisille asioille saisi nauraa, mutta tuo selostus tapahtuneesta sai suupielet väkisin ylös ja saihan se sika näköjään kunnolla turpaansa!


      • 12+14
        Annukka Pannukakku kirjoitti:

        Oijoijoi, eihän tälläisille asioille saisi nauraa, mutta tuo selostus tapahtuneesta sai suupielet väkisin ylös ja saihan se sika näköjään kunnolla turpaansa!

        No on todella huvittavaa kun jotain lyödään nyrkkiraudalla päähän
        Saanko tikahtua nauruun.


      • Joopajoo.
        miettii vähä kirjoitti:

        ?
        Eikö se ole oikein, että joudut edesvastuuseen teoistasi ja maksamaan sinulle määrätyt maksut.. Minusta se on aivan luonnollista. Niin se on kaikkien hoidettava raha-asiansa kunnolla, ettei tarvii voutia pakoilla.
        Olitko aikaisemmillekin lapsillesi koti-isänä?

        Noo on täällä kovia tuomitsijoita. Onhan se oikein joutua edesvastuuseen veloistaan, mutta ei se kuitenkaan ole sama asia kuin rikollinen. Rahaa ja omaisuutta tulee ja menee, mutta sitten on asioita joita ei korvata rahalla.

        Kenen etu se on, että ulosottomies on niin hanakka, ettei oikeita töitä vaikuta edes enää tehdä? Ei kenenkään, ei edes velkojan. No, ehkä lapsen ja eläinten etu tässä tapauksessa.

        Itsellä myös lähipiirissä kokemusta siitä, että kun hommat menee pieleen, ja ihan rehellinenkin työtätekevä ihminen joutuu maksumieheksi, niin on siinä motivaatio kovilla.


      • ?
        Joopajoo. kirjoitti:

        Noo on täällä kovia tuomitsijoita. Onhan se oikein joutua edesvastuuseen veloistaan, mutta ei se kuitenkaan ole sama asia kuin rikollinen. Rahaa ja omaisuutta tulee ja menee, mutta sitten on asioita joita ei korvata rahalla.

        Kenen etu se on, että ulosottomies on niin hanakka, ettei oikeita töitä vaikuta edes enää tehdä? Ei kenenkään, ei edes velkojan. No, ehkä lapsen ja eläinten etu tässä tapauksessa.

        Itsellä myös lähipiirissä kokemusta siitä, että kun hommat menee pieleen, ja ihan rehellinenkin työtätekevä ihminen joutuu maksumieheksi, niin on siinä motivaatio kovilla.

        Tässä tapauksessa ulosottomies yrittää periä henkirikoksen tekijältä korvauksia uhrin lapsille.Ellei tekijä ole sinun mielestäsi rikollinen niin kuka sitten on?


      • mummon moukari
        12+14 kirjoitti:

        No on todella huvittavaa kun jotain lyödään nyrkkiraudalla päähän
        Saanko tikahtua nauruun.

        Niimppäs onkii, mua naurattaa ihan hirveesti, vedet valuu silmist. On se kyl sata huvittava juttu, äiti - ihminen ja kaikkee. Eipä voi lapsistakaa paljoo sillon oottaa, samanlaisii ku mutsins näyttää mallii.
        Toivottavasti teidän suku ei enää lisäänny.


    • rahamies taidat olla

      Tuo on sit ilmeisesti se kannustinloukku. Mutta eihän nykypäivänä ole
      enää omituista että isä häärää miehenä kotiäitinä lasten kanssa naisen hankkiessa elantoa perheelle työnteolla.

      • Ai jaha, että tuollainen mielipide ja "asiallisesti piilotettu vittuilu".
        Onhan se nyt kummaa ennakkoasennetta, ettei mies voisi toimia Koti-Isänä
        hoitamassa pientä lastaan! Ja en minä mitään HÄÄRÄÄ kodissamme, vaan
        huolehdin poikani hoidosta ja koirieni ja muiden "elukoiden".

        Jos ottaa noin koville, että mieskin voi toimia koti-isänä siinä missä nainenkin
        koti-äitinä, niin kannattaisi tarkistaa ajatusmaailmaasi.


    • voi voi

      Sosiaalimenoja saisi leikata ja pistää ihmiset osa vastuuseen omasta elannostaan. Nyt jo tuetaan aivan liikaa skoijareita, jotka eivät viitsi/halua tehdä oman elantonsa eteen mitään ja ratsastavat tasavertaisuudella. Kaikki pitäisi tulla valmiina.työtä karttavat skoijarit makaavat päivät pitkät elokuvia tuojottaen ja yhteiskunta elättää.

      • Mitäs itsellesi tuli ilmoituksessa?


      • puska nyt
        kaishakunin kirjoitti:

        Mitäs itsellesi tuli ilmoituksessa?

        Voi voille ei tullut yhtään mitään. Veetuilusta eikä päivystyksestä 24/7 palstalla ei makseta mitään)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • palkka ansaitaan

      Nyt jo tuetaan aivan liikaa skoijareita, jotka eivät viitsi/halua tehdä oman elantonsa eteen mitään ja ratsastavat tasavertaisuudella. Kaikki pitäisi tulla valmiina.työtä karttavat skoijarit makaavat päivät pitkät elokuvia tuojottaen ja yhteiskunta elättää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe