Erehdyin avaamaan tv-lupatarkastajalle oven. Selitin että en tiiä koko asiasta mitään, että tv on avokin joka on justiin intissä. Tarkastaja vaan, että selvä homma, että intti maksaa (ainakin ennen kuulemma maksanu maksun)?? Löi sitte mun nimen siihen lappuun ja laitto ilmotuspäiväksi huomisen. ja 3kk maksueris tuon tvlupamaksun. Ei puhunu mistään tarkastusmaksuista (100e?) eikä ilmoittamatta jättämistä takautuvista kaksinkertasista maksuista mitään?? Eli odotanko parin viikon päästä tulevaa tvlupamaksun laskun lisäksi myös helvetisti jotain mätkyjä nyt sitten?? huutelee täältä vaan köyhä opiskelija!
Joudunko maksamaan "mätkyt?"
mariä
3
360
Vastaukset
- mie2010
Vai intti maksaa tv-maksun, en ole ennen kuullukkaan.
Mites se tarkastaja itse laittelee maksuerien määrän, eikös se kuulu itse maksajan määräysvaltaan ? - sdffsdfdsdsfffd
Olisit sanonut että hommaa poika oikea ammatti itsellesi ja ovi kiinni. Miksi niille säälittäville kerjääjille pitää jäädä edes puhumaan??
- vahinko taas
ei tarvi odottaa lisämaksuja kun niitä ei tule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358