luonto tulevaisuudessa

juha.nyman

luonto tuhoutuu nopeasti JOS jatkamme samaan malliin satoja vuosia....
mutta olen aivan varma että jo lähitulevaisuudessa luontoa yritetään parantaa.

Ensinnäkin nyt jo sähkö-autoja liikenteessä. Ja sähkö-autot lisääntyy päivä paivältä. Mutta sähkön tuotanto saastuttaa maaperää ESIM. säteilevä uraani tai
hiilivoimaloiden hiilidioksidi päästöt. MUTTA tulevaisuudessa ruvetaan hyödyntämään enemmän aurinko,tuuli ja vesivoimaa.
joten sitten sähköntuotanto on saasteetonta!
luulen myös että yksityis autoilu lopetetaan.
tulevaisuudessa väestö kasvaa ja tarvitaan enemmän kaupunkeja ja se myös tarkoittaa sitä että metsiä kaadetaan uusien kaupunkien tieltä!
kohta ei enää ole metsiä juuri tämän takia ja täytyyhän maailmassa olla jotkut (keuhkot) joilla maa puhdistuu...
mutta koska kehitys jatkuu niin itse luulen että sitten kun kaikki on puhtaasta sähköstä valmistettuja sähkölaitteita/kulkuneuvoja niin ei tule saasteita! ja jos vähän tulee niin sen ajan ihminen on jo keksinyt ilmaston puhdistus laitteiston joka puhdistaa maapallon ilmaa joten metsiä ei tarvita. talotkin minun mielestä ovat varmasti lasitaloja.

tämä on MINUN NÄKEMYKSENI LUONNON TULEVAISUUDESTA. olen 13v poika joka on luonnon puolella! "en voisi edes katkaista pientä oksaa maasta tai puusta"

2

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luontoäiti2

puhut asiaa poika! osaat hyvin kertoa tulevaisuudesta! :)
      arvosta sinua kovasti!

• Alfa2

Sähköautojen mainetta on ihan turhaan motattu. Sille löytyy varmaan perusteet, mutta ne eivät ole insinöörien kynästä lahtöisin, vaan talousjääräpäät niitä keksivät.

Kaliforniassa oli 1990-luvulla mittava sähköautokokeilu. Mutta se päättyi surkeasti, autotehtaat ja polttoaineyhtiöt vetivät hankkeen takaisin ja kaikki autot romutettiin. Käyttäjät olisivat halunneet pitää autot liikenteessä mutta ei kelvannut autoyhtiöille.

Aiheesta on tehty hieno dokumenttielokuva.
      http://www.whokilledtheelectriccar.com/
      Elokuva on katsottavissa myös Youtubessa.

Sähköauton hyvistä suoritusarvoista kertoo tämä lyhyt uutisfilmi:
      http://www.youtube.com/watch?v=UAYrsEOxqYc

Sähköauton ympäristövaikutukset olisivat merkittävät. Bensiinimoottorin hyötysuhde on kovin heikko, parhaimmillaankin vain n.27% Diesel pääsee parempaan, jopa 50%:n tuloksia on saatu. Mutta sähköauton moottori toimii jopa 95% hyötysuhteella. Eikä tässä kaikki: jarrutusenergia voidaan ladata takaisin akkuun. Jos sähköautojen tarvitsema energia tuotettaisiin fossiilisista polttoaineista kaasuturbiini-kombivoimalalla (98% kokonaishyötysuhde), yhdellä bensalitralla päästäisiin 4-6 kertaa pidemmälle! Ja saastuttaminen vähenisi samassa suhteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe