Kertokaa vinkkejä mihin voisi ystävän viedä yllärimatkalle...kaupunkilomaa ollaanajateltu ja sellaista kohdetta missä voisi tehdä jotain erilaista, jonkin elämyksen...Antakaa ideoita, kertokaa vinkkejä... Mukava olisi järjestää jokin mukava elämys...
Kaverille yelämyksiä:)
4
90
Vastaukset
- muikkuliini2
lukihäriö iski..siis ihan elämyksiä:)
- sokol
Mistä ja minkälaisesta ylläristä ystävä ilahtuisi?
Jospa menisitte Ljubljanaan ja kävisitte sieltä käsin Euroopan suurimmissa tippukiviluolissa noin 60 km päässä. Sen lisäksi voisitte käydä ihailemassa Bled- ja/tai Bohinj-järven upeita maisemia, lumihuippuisten vuorten juurella.
Itse Ljubljanakin ilahduttaa jokirannan kahviloineen, kauniine taloineen, ihmisten ystävällisyyttä ja hyvä ruokaa unohtamatta. Lennot ovat suorat yli puolet vuodesta. Sloveniassa mikään ei ole kaukana eli Välimeren rannallekin voisi ehtiä (noin 100 km). - 14+8
Vie kaverisi Amsterdamiin. Siellä voi tehdä vaikka mitä :)
- extremetravel3000
pälkäneen essolla on kuulemma uus pajatso, käykää kokeilemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139